• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik kijk echt overal over. Sorry, ben er niet echt bij]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hahaha maakt niet uit.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik had het eerlijk kunnen zeggen. Hij hoeft ons niet te storen."
    Ik leg mijn vinger op haar lippen en kus haar zacht.
    "Het enige dat nu telt zijn wij."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het enige dat nu telt zijn wij."
    Ik knik instemmend.
    "Alleen wij," fluister ik zachtjes.
    Teder zoen ik hem. Mijn handen rusten op zijn borstkas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [heeft iemand een personage die iets met lilly kan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben er weer :')]

    Charlotte

    "Dat doe je niet Charlotte. Ze kunnen dit niet maken en dat moeten ze weten. Ze moeten maar accepteren dat ik van jou hou en zolang ze dat niet doen, ga ik daar niet meer terug."
    Ik glimlach zachtjes en leg een hand op zijn wang. Maar ik kijk hem wel serieus aan zodra mijn ogen de zijne ontmoeten.
    "Mensen gaan ver voor waarin ze geloven. Ik geloof in ons, en zolang ik dat zelf besef kunnen ze me niet neerhalen. Ik ben geen paaltje dat ze zomaar de grond in kunnen slaan." Heerlijk, die momenten van helderheid. Ik laat mijn blik een beetje verzachten en voeg er nog aan toe, "Maar het is jouw keuze en jouw beslissing en daar leg ik me bij neer."
    Voorzichtig druk ik een kusje op zijn wang, in de hoop dat hij wat gekalmeerd is.

    Arion

    Ze kreunt even zacht wanneer ze me terug kust.
    "Sorry," fluistert ze dan. Ik schud mijn hoofd. Geeft niet.
    Ze kijkt me in de ogen en zucht even. Haar zoete adem verwarmt mijn gezicht.
    "Kijk, ik ben niet moe meer," zegt ze met een lief gezichtje.
    Ik lach zachtjes en rol met mijn ogen.
    "Van geen wonder dat jij en Auryn elkaar mogen, jullie zijn net hetzelfde."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Alleen wij."
    Ik knik zacht en kus zacht haar neus.
    "Inderdaad."
    Ik glimlach even en stop een lok haar achter haar oor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Van geen wonder dat jij en Auryn elkaar mogen, jullie zijn net hetzelfde."
    "Dat is niet waar. Mag ik toch hopen."
    Plagend por ik even in zijn buik. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Goh, ik zou hier dagen kunnen blijven liggen. Iemand die ons af en toe eten en drinken brengt. Meer niet."
    Ik grinnik even.


    [Elise, ik heb alles doorgestuurd :3 En ik moet effe mijn zus helpen met huiswerk]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Mensen gaan ver voor waarin ze geloven. Ik geloof in ons, en zolang ik dat zelf besef kunnen ze me niet neerhalen. Ik ben geen paaltje dat ze zomaar de grond in kunnen slaan. Maar het is jouw keuze en jouw beslissing en daar leg ik me bij neer."
    Ik voel haar lippen op mijn wang. Ik buig me naar haar toe en druk mijn lippen op de hare.
    "Het maakt niet uit wat ze over je denken," fluister ik zachtjes tegen haar lippen. "Ik kies altijd voor jou."

    Donna

    "Inderdaad."
    Verliefd kijk ik hem aan als hij een lok achter mijn oor stopt. Zachtjes druk ik mijn lippen in zijn hals met kleine stapjes gaan mijn lippen naar beneden, richting zijn borstkas en weer terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga ff douchen. kan iemand daarna iets met llly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Dat is niet waar. Mag ik toch hopen." Ze port me even in de buik en kust me dan. "Goh, ik zou hier dagen kunnen blijven liggen. Iemand die ons af en toe eten en drinken brengt. Meer niet."
    Ik moet even lachen.
    "Zo, ben jij even een luiwammes," lach ik. "Of nee, doe maar een diva."
    Plagerig druk ik kusjes op haar hele gezicht.

    Charlotte

    Ik voel me enkele seconden intens gelukkig wanneer Michael zijn lippen op die van mij drukt. Dan slaat de harde realiteit weer toe.
    "Het maakt niet uit wat ze over je denken. Ik kies altijd voor jou," fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik moet moeite doen om me op zijn woorden te concentreren. Ik slik even en steel nog een klein kusje.
    "Zolang je maar beseft dat ik dat niet van je verlang," fluister ik zachtjes. "Waar moeten we nu heen?"
    Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik er al helemaal niet meer in kom, en als Michael bij zijn beslissing blijft, hij vast ook niet meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Zolang je maar beseft dat ik dat niet van je verlang," fluistert ze zachtjes. "Waar moeten we nu heen?"
    Ik voel me vreemd genoeg intens gelukkig op dit moment.
    "Naar familie," zeg ik zachtjes. "Die je wel zullen accepteren."
    Ik streel met mijn hand over haar wang en sta op.
    "We gaan naar mijn oma," lach ik. "Ze zal je gewelidig vinden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Naar familie. Die je wel zullen accepteren." Hij streelt even over mijn wang en gaat dan opstaan. "We gaan naar mijn oma. Ze zal je gewelidig vinden."
    Ik besluit even van het moment te genieten, te profiteren en sta ook recht. Speels geef ik hem een stomp.
    "Oh tuurlijk, nu kom je met je oma die me wel aardig vindt," grinnik ik.
    Ik ga op mijn tippen staan om een kusje op zijn wang te kunnen drukken. "Je bent zelf geweldig," fluister ik in zijn oor.
    Even denk ik over hoe het met ons kleren moet, ik had sowieso al niet veel, nu heb ik niks meer. Ik denk even na.
    "Als je raam openstaat, biedt deze kleine regenpijpklimmer zich wel even aan om wat spulletjes te halen," zeg ik met een klein lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Oh tuurlijk, nu kom je met je oma die me wel aardig vindt," grinnik ze.
    "Je bent zelf geweldig," fluistert ze in mijn oor. "Als je raam openstaat, biedt deze kleine regenpijpklimmer zich wel even aan om wat spulletjes te halen."
    Ik lach. "Mijn raam staat altijd open," lach ik en ik druk een kusje op haar wang. "En over mijn oma, zij is niet zo moeilijk, ze zal zelfs een aap in huis nemen dus maak je daar maar geen zorgen over."
    Ik geef Charlotte een zetje naar de regenpijp.
    "Neem ook iets voor mij mee."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Mijn raam staat altijd open. En over mijn oma, zij is niet zo moeilijk, ze zal zelfs een aap in huis nemen dus maak je daar maar geen zorgen over."
    Hij geeft me een zetje.
    "Neem ook iets voor mij mee."
    "Gelukkig voor jou negeer ik het feit dat je met net met een aap vergeleek en ben ik inderdaad zo lief iets voor je mee te nemen," lach ik.
    Ik klauter omhoog en eens ik boven ben doe ik mijn schoenen uit zodat ze me niet horen. Ik knoop de veters aan elkaar en hang ze om mijn nek. Muisstil zijn is ook iets dat je leert als je een pak rammel krijgt bij het minste teken van leven dat je geeft. Ik trek zacht zijn kast open en vul een sporttas met kleren, ondergoed en schoenen van hem die ik alvast naar beneden, in zijn armen gooi. Dan neem ik ook mijn sporttas en weet ongemerkt naar de badkamer te sluipen om mijn en zijn toiletgerief en mijn tas te halen. Ik sla mijn tas over mijn schouder en gooi vervolgens ook mijn sporttas naar beneden. Dan kruip ik weer naar beneden.
    "Missie geslaagd," zeg ik met een kleine glimlach terwijl ik Michael salueer.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 18:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.