• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Nee, in het begin van het schooljaar waren Kyle en ik nog geen koppel. Toen voelden we beiden iets voor Aiden. Uiteindelijk werd Kyle verliefd op mij maar ik zag hem meer als een broer. Tja, en plots... bliksemslag." Hij legt een hand op zijn hart.
    "En ik kan best geloven dat je niet weet wat te doen, het is vast geen makkelijke beslissing als je gevoelens je in de weg staan. Maar wens nooit, NOOIT dat je dood bent. Geniet van het leven want het kan je zo afgenomen worden." Ik kij keven naar Irial die een hand op zijn buik legt.
    Ik knik. "Maar, alles zit tegen. God straft me voor mijn bestaan." Zeg ik en kijk naar beneden. Waarom moest ik God er nou weer bij betrekken?
    Ik zucht even. "Ik weet gewoon echt niet wat te doen." Zeg ik zacht en voel tranen drukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Daar heb je een punt. Wil je dat ik naar huis ga? Of ik kan op de bank slapen, als dat mag van jou..."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan alsof ze gek is.
    "Je kan gewoon bij mij in bed hoor, ik hou mijn kleren aan en mijn handen thuis," stel ik haar gerust. Bij die laatste zin leg ik even mijn handen over Auryn's oren. "Al kan ik je niet beloven dat ik niet ga proberen je te knuffelen," voeg ik er glimlachend aan toe.

    Irial

    "Maar, alles zit tegen. God straft me voor mijn bestaan. Ik weet gewoon echt niet wat te doen."
    Ik denk even na.
    "Ik geloof niet in God dus daarover ga ik ook geen uitspraken doen," zeg ik eerlijk. "Maar je moet doen wat het beste voor jou is, en even niet aan iemand anders denken."
    Ik glimlach even naar haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik voel een kusje op mijn lippen. Bij elk van zijn aanrakingen voel ik mezelf rillen. Ik laat mijn handen over zijn shirt heen strelen terwijl ik hem passioneel zoen.

    Michael

    Zuchtend sta ik op. Uit mijn broekzak vis ik mijn mobiel en stuur Charlotte en Lynn precies het zelfde smsje.
    "Ik ga naar huis. Als je me nodig hebt weet je me te vinden."
    Loom loop ik richting mijn auto. De steken zijn er nog wel maar lichter. Licht genoeg om normaal te rijden, denk ik. Ik start mijn auto en rijd soepeltjes de parkeerplaats af richting mijn huis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Je kan gewoon bij mij in bed hoor, ik hou mijn kleren aan en mijn handen thuis. Al kan ik je niet beloven dat ik niet ga proberen je te knuffelen."
    Ik grinnik even wanneer hij Auryn's oren bedekt, en ik kijk hem dankbaar aan.
    "Dan weet ik niet of ik veel ga kunnen slapen, hoor. Vooral niet wanneer de realiteit mooier is dan welke droom dan ook."
    Ik kijk hem weer aan met een verliefde blik, en bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    Ik voel hoe ze rilt onder mijn aanraking.
    "Heb je kou?" vraag ik bezorgd.
    Ikzelf heb het vrij warm, maar dat komt eerder door haar, dan door de verwarming. Ik voel haar handen over mijn lichaam gaan, en bijt even op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Ik geloof niet in God dus daarover ga ik ook geen uitspraken doen." Zegt Irial eerlijk, ik knik. "Hoeft ook niet." Zeg ik zacht.
    "Maar je moet doen wat het beste voor jou is, en even niet aan iemand anders denken." Hij glimlacht even naar me.
    "Ja, maar dat is moeilijk. Ik wil het wel, maar ik ben bang verkeerde keuzes te maken." Geef ik toe en zucht weer een keertje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Dan weet ik niet of ik veel ga kunnen slapen, hoor. Vooral niet wanneer de realiteit mooier is dan welke droom dan ook."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Jij bent een vat vol clichés... Maar dat vind ik net zo geweldig aan je."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en zie dat de film ondertussen al gedaan is en kleine Auryn vredig ligt te slapen.

    Irial

    "Ja, maar dat is moeilijk. Ik wil het wel, maar ik ben bang verkeerde keuzes te maken."
    Ik zuig even op mijn piercing en haal dan mijn schouders op.
    "So what? So what als je de verkeerde keuze maakt? Dan heb je een les geleerd en is het een fout die je niet nog een keer zult maken. Uiteindelijk kom je wel terug op je pootjes terecht, je moet misschien alleen even een omweg maken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Heb je kou?"
    "Kou?" vraag ik met een lachje. "Absoluut niet. Ik heb het juist heel warm."
    Ik zie hem op zijn lip bijten.
    "Doe ik iets verkeerd?" vraag ik een tikje onzeker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga ervandoor people. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Jij bent een vat vol clichés... Maar dat vind ik net zo geweldig aan je."
    Ik grinnik even, en kijk ook naar Auryn.
    "Mag ik haar in bed stoppen?" vraag ik zacht. Dat heb ik altijd al eens willen doen, en ik wil haar dolgraag behandelen alsof ze mijn eigen kleine zusje is.
    "Of doen we het samen?"
    Ik neem zijn hand vast en kijk hem glimlachend.


    Jeremy

    "Doe ik iets verkeerd?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, tuurlijk niet. Waarom zou je?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nee, tuurlijk niet. Waarom zou je?"
    Onzeker haal ik mijn schouder op.
    "Laat het maar zitten," zeg ik zachtjes en ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, Donna. Ik wil het weten als je iets dwars zit."
    Ik kijk haar glimlachend aan en kus haar teder.
    "Alsjeblief?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Alsjeblief?"
    Ik laat Jeremy los en ga overeind zitten.
    "Niets, dat zei ik toch," zeg ik een beetje geïrriteerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar even aan wanneer ze bitsig reageert.
    "Wat heeft er jou gebeten?" vraag ik even geïrriteerd als zij.
    Om het wat luchtiger te maken, bijt ik zacht in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat heeft er jou gebeten?"
    Hij bijt zachtjes in mijn hals. Ik duw Jeremy bij me vandaan en ga naast hem zitten.
    "Ik wordt uitgehuwelijkt," zeg ik zachtjes en ik laat hem een van mijn ringen zien. "Aan mijn neef."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."