• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk kind, schrijf Hem nog niet af. Geloof en Hij zal je helpen." Opnieuw hoor ik de woorden van de priester in mijn hoofd. Proberen kan geen kwaad.
    Ik ga op mijn knieën voor het bad zitten, vouw mijn handen samen en laat mijn ellebogen op de badrand steunen. Mijn hoofd leg ik tegen mijn handen. Ik haal diep adem.
    "Ik weet dat ik al heel lang niet tegen U gesproken heb. Ik ben U onderweg een beetje kwijt geraakt, geloof ik," prevel ik zachtjes. "Ik had U nodig en kon U niet vinden. Dus dacht ik dat U mij niet wilde helpen. Maar ik heb nooit om hulp gevraagd, besef ik nu. Geef me alstublieft de moed en de kracht om me hierdoor heen te slepen. Laat me genoeg liefhebben om te kunnen vergeven en om vast te kunnen houden. En laat hen alsjeblieft inzien dat ik hem wel kan verdienen als ik mijn best doe."
    Ik voel me een beetje belachelijk wanneer ik klaar ben, maar ik ben op het punt beland dat ik alles zou proberen. Ik ga opnieuw opzoek naar mijn portefeuille in mijn tas en haal het kapotte zilveren kettinkje tussen mijn kleingeld vandaan dat ik ooit van een vriendin gekregen had. Het hangertje ben ik helaas kwijt geraakt. Ik haal het kruisje uit mijn zak en hang het om de ketting. Dan neem ik de paperclip van mijn rits en gebruik die als sluiting. De ketting kan nu niet meer open maar ze is lang genoeg dat ik ze over mijn hoofd krijg. Ik stop de ketting en het hangertje zorgvuldig verborgen onder mijn kleren. Dan besluit ik naar Michael toe te gaan. Ik klop zachtjes voor ik zijn kamer binnenga en ga dan stilletjes naast hem op bed liggen.
    "Het spijt me," zeg ik zacht. "Ik wil je niet voor een keuze stellen en dat doe ik ook niet. Ik zal meer proberen met ze op te schieten, en niet meteen mijn hoofd laten hangen als het niet gaat zoals ik het zou willen," beloof ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik vond haar echt aardig. leuke humor enzo. Toen ze dat vroeg stopte ik met lachen en keek haar even aan. "Niet doorvertellen alsjeblieft maar ja ik heb iemand op het oog en die persoon weet dat ook"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Het spijt me," hoor ik naast me. Charlotte. "Ik wil je niet voor een keuze stellen en dat doe ik ook niet. Ik zal meer proberen met ze op te schieten, en niet meteen mijn hoofd laten hangen als het niet gaat zoals ik het zou willen."
    Ik knik zachtjes maar kijk haar niet aan. Nog steeds lig ik op mijn buik op mijn bed. Mijn handen voor mijn gezicht rustend op een kussen. Een hand haal ik onder mijn hoofd vandaan en ik ga daarmee door mijn haar. Zij kan me dan we niet tot een keuze dwingen maar mijn familie doet dat wel. Of ik kies voor hen en mijn religie of ik kies voor Charlotte. Even zucht ik en ik draai me op mijn rug. Mijn ogen zijn rood van het huilen.

    Lynn

    "Niet doorvertellen alsjeblieft maar ja ik heb iemand op het oog en die persoon weet dat ook."
    Ik kijk haar aan met een geheimzinnig glimlachje.
    "En?" vraag ik verwachtingsvol. "Ziet hij of zij je zitten?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Verdrietig schud ik mijn hoofd. "Nee.... ze ziet me niet zitten en ze heft een vriend" ik staar naar mijn handen. Het was fijn om het aan iemand kwijt te kunnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Nee.... ze ziet me niet zitten en ze heeft een vriend."
    Onzeker leg ik mijn hand troostend op haar rug.
    "Je moet maar zo denken," zeg ik zachtjes. "Er zijn genoeg andere. Je leven hangt niet af van één persoon," beur ik haar een beetje op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk even dankbaar naar haar. ze was iemand die me begreep. "Het is mijn beste vriendin Isa... en ik bgen erg bang ahar kwijt te raken maa rik wil ook niet dat ze pijn heeft" ik slik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Het is mijn beste vriendin Isa en ik ben erg bang haar kwijt te raken maar ik wil ook niet dat ze pijn heeft."
    Ik knik begrijpend. Dit verhaal komt redelijk bekend voor.
    "Je best vriendin is niet zo handig," zeg ik zachtjes. "Laat haar gaan. Is jullie vriendschap het waard? Ik denk het niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Het is zo moeilijk en zij zegt dat ik het moeilijker hebt amar dat is niet zo. Ik ben zo bang dat ik iets verkkeerds doe" ik voel de tranen in mijn ogen springen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Het is zo moeilijk en zij zegt dat ik het moeilijker hebt maar dat is niet zo. Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds doe."
    Ik slik even.
    "Lilly? Ik ben geen liefdesdokter maar als ik iets in het leven heb geleerd is dat niet verliefd te worden op een vriend of een vriendin. Daar komt narigheid van. Het klinkt veel simpeler dan het is maar zet Isa uit je hoofd. Probeer het."
    Ik haal mijn hand van Lilly's rug en kijk haar doordringend aan. Als er iets is wat ik op dit moment kan doen is andere van mijn fouten laten leren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk even naar haar. "Maar hoe?" ik kijk haar wanhopig aan.
    Waarom ging het 2 jaar geleden dan wel met mijn beste vriendin en nu niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Maar hoe?"
    Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Geen idee, maar ze zeggen dat altijd. Zet iemand uit je hoofd maar ik kan het ook niet," lach ik zachtjes. "Je moet gewoon naar andere gaan kijken, leuke dingen doen en haar vergeten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Dat gaat hem echt niet worden. zeker niet met thuis alles" ik schud mijn hoofd. Inderdaag makelijker gezegd dan gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Dat gaat hem echt niet worden. zeker niet met thuis alles."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. Ik ben geen Dokter Phil.
    "Sorry, schat," zeg ik rustig. "Maar hier kan ik je niet mee helpen. Dat moet je echt helemaal zelf doen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Dankje het was fijn om er met iemand over te hebben" zeg ik menend en ik kijk haar even aan. De rest zou ik wel zelf uitzoeken en doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Dankje het was fijn om er met iemand over te hebben."
    Ik geef haar een klein knikje. Ik sta op en begin te zingen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."