• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lynn

    "Ja en dan team LL Lucky love. We zullen ze van ons af moeten slaan."
    Ik schiet in de lach van haar enthousiasme.
    "That's the spirit girl!" lach ik en ik geef haar een high-five.
    "Maar heb je al iemand op het oog?" vraag ik wenkbrauwwiebelend.

    Donna

    Hij drukt zijn lippen teder op de zijne en trekt me nog dichter tegen hem aan. Ik sla mijn armen rond zijn hals en kruip bij hem op schoot. Zachtjes zoen ik hem terug. Liefdevol en teder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Sorry. Sorry," zegt ze zacht.
    Ik leg een arm om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Dan stop ik een lok haar achter haar oor.
    "Waarom sorry? Zie het niet als iets negatiefs. Ik ben nog nooit zo verliefd op iemand geweest en ik vind het zo geweldig wat ik nu allemaal voor je voel dat ik dat nog even niet kwijt wil."
    Ik wrijf zachtjes over haar wang en druk een kusje op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Ik ga met een hand door haar haren en sluit even mijn ogen.
    “We vinden er wel iets op,” zucht ik.
    Bezorgd druk ik een kus op haar voorhoofd, en laat mijn arm op haar onderrug rusten.


    Mary

    "Waarom sorry? Zie het niet als iets negatiefs. Ik ben nog nooit zo verliefd op iemand geweest en ik vind het zo geweldig wat ik nu allemaal voor je voel dat ik dat nog even niet kwijt wil."
    Ik bijt op mijn lip en knik zachtjes.
    “Ik begrijp het,” zeg ik zacht.
    Teder druk ik mijn lippen even op de zijne, en kruip tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik hoor wat gestommel op de trap. De meeste loopjes herken ik weg. Lynn hoor je bijna niet op de trap, mijn vader stapt enorm en bij mijn moeder hoor je altijd het getik van haar hakken. Dit loopje klinkt anders. Nieuwsgierig open ik de deur. In de gang zie ik nog net Charlotte de badkamer in glippen. Ik klop op de deur.
    "Char?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "We vinden er wel iets op."
    Ik knik zachtjes en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Sorry," zeg ik nogmaals en ik sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    “Ik begrijp het,” zegt Mary zachtjes.
    Ze kust me even en kruipt tegen me aan. Toch krijg ik het gevoel dat ik haar gekwetst heb. Maar ik wil niet liegen tegen haar. En ik ga niet met haar naar bed voor ik echt van haar hou.
    "I know you, I walked with you once upon a dream," zing ik zachtjes terwijl er een glimlach op mijn gezicht kruipt.

    Charlotte

    Ik sta net recht om mijn natte kleren boven het bad uit te wringen wanneer ik een klopje op de deur hoor.
    "Char?" hoor ik Michael zachtjes vragen.
    "De deur is open," zeg ik stil. Ik steek het kruisje snel in mijn broekzak.
    Dan raap ik mijn jurkje op om het alsnog uit te wringen. Er komt een hele emmer water uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "De deur is open," hoor ik haar zeggen.
    Voorzichtig duw ik de deur open. Ik zie Charlotte op de badrand zitten. Een beetje onwennig leun ik tegen de muur.
    "Gaat het?" vraag ik bezorgd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Gaat het?" vraagt hij bezorgd.
    Hij leunt tegen de muur en ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij. Ik knik zachtjes.
    "Het gaat wel, ik ben alleen een beetje in de war," zeg ik eerlijk. "Hoe is het met je hoofd?" Nu is het mijn beurt om bezorgd te zijn.
    Ongemerkt leg ik mijn hand op mijn broekzak om het kruisje te voelen. De woorden van de priester spoken door mijn hoofd.
    Ik ben een kind, hoe had ik ooit een redding moeten zijn?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Het gaat wel, ik ben alleen een beetje in de war. Hoe is het met je hoofd?"
    Ik schenk haar een klein lachje.
    "Het gaat beter," zeg ik rustig terwijl ik met mijn ogen haar hand volg. Nieuwsgierig trek ik één wenkbrauw op maar besluit niets te zeggen. Met mijn hand laat ik de ring op mijn vinger rondjes draaien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij lacht kleintjes.
    "Het gaat beter," zegt hij rustig.
    Ik knik even en zucht een keer.
    "Is er dan echt niks dat ik kan doen opdat ze me niet zo zouden haten?" vraag ik zacht. "Als ze me hier echt weg willen ga ik desnoods wel naar dat stomme tehuis, maar ik kan je niet opgeven. Je bent het enige in jaren dat me echt gelukkig maakt, ondanks de situatie."
    Ik kijk hem hoopvol aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Is er dan echt niks dat ik kan doen opdat ze me niet zo zouden haten? Als ze me hier echt weg willen ga ik desnoods wel naar dat stomme tehuis, maar ik kan je niet opgeven. Je bent het enige in jaren dat me echt gelukkig maakt, ondanks de situatie."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Jij gaat geen tehuis in," zeg ik streng. "Dat willen mijn ouders ook niet. En daarbij ze haten je niet, ze vinden je geen goede schoondochter."
    Ik pak haar hand.
    "Laat ze gewoon, het gaat vanzelf beter."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij schudt zijn hoofd.
    "Jij gaat geen tehuis in. Dat willen mijn ouders ook niet. En daarbij ze haten je niet, ze vinden je geen goede schoondochter. Laat ze gewoon, het gaat vanzelf beter." zegt hij terwijl hij mijn hand vastneemt.
    Ik kijk hem vragend aan en trek een wenkbrauw op.
    "Wat is het verschil?" Ze kennen me niet eens.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Wat is het verschil?"
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Het verschil tussen haten en geen goede schoondochter zijn? Dat verschil is groot. Als ze je echt haten lieten ze je het huis niet eens in. Dat hadden ze je het liefste meteen gewurgd. Nee, Charlotte, zij vinden je niet aardig maar je mag geen conclusies trekken die ik kloppen. Dat probeer ik ook tegen hen te zeggen," zeg ik een stuk minder rustig.
    Heeft zij enig idee hoe dit voor mij is? Ik laat haar hand los en sta op.
    "Als je me nodig hebt, ik ben in mijn slaapkamer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Het verschil tussen haten en geen goede schoondochter zijn? Dat verschil is groot. Als ze je echt haten lieten ze je het huis niet eens in. Dat hadden ze je het liefste meteen gewurgd. Nee, Charlotte, zij vinden je niet aardig maar je mag geen conclusies trekken die niet kloppen. Dat probeer ik ook tegen hen te zeggen. Als je me nodig hebt, ik ben in mijn slaapkamer."
    Hij laat mijn hand los en staat op.
    "Sorry," zucht ik. "Je hebt gelijk."
    Ik blijf gewoon zitten en staar voor me uit.
    Misschien moet ik dat net wel doen, hem opgeven. Ik wil niet tussen hem en zijn familie in staan en ik wil niet dat hij tussen mij en zijn familie moet kiezen. Daarvoor hou ik teveel van hem. Maar net om die reden kan ik het niet.
    Ongewild schieten mijn ogen weer vol tranen. Ik huil voor hem, niet voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 13:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Moedeloos laat ik mezelf weer op mijn bed vallen.
    Hoe kan ik nou ook een keuze maken. Een keuze tussen mijn familie en mijn vriendin. Ik wil en kan dat niet.
    Ik laat mijn hoofd op mijn handen rustig. De tranen prikken weer in mijn ogen.
    Misschien heeft Lynn wel gelijk. Misschien maakt Charlotte me wel ongelukkig.
    Ik schik van mijn eigen gedachte en schud mijn hoofd.
    Dat kan niet. Ik hou van niemand meer dan van Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."