• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Voorzichtig neem ik de tas uit haar hand, en zet hem op de tafel. Ik til haar op, en zet haar op het aanrecht. Ik kijk even in haar ogen en kus haar teder.
    "Mijn mooie Donna," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik voel hoe haar hand tegen mijn wang knalt. Ik kijk haar boos aan maar zeg niks. Ik loop niet weg of iets ik kijk haar alleen maar aan met woede.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten daarna ben ik nog 1 uur online ofoz]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Mijn mooie Donna."
    Ik voel mijn wangen een beetje roze kleuren. Ik klem mijn benen om zijn middel en druk mijn lippen teder op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel haar benen om mijn middel en kreun zachtjes tegen haar lippen aan. Ik ga nog dichter tegen haar aanstaan, en kus haar zacht. Mijn handen glijden over haar lichaam, en ik verstrengel onze vingers met elkaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn vinger, verstrengeld in de mijne. Met mijn lippen laat ik hem los. Zachtjes druk ik kleine kusjes in zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel haar lippen in mijn hals en kreun lichtjes. Ik sluit mijn ogen, en maak voorzichtig een van mijn handen los. Ik laat hem onder haar shirt glijden, en teken onzichtbare cirkeltjes rond haar navel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn warme handen op mijn koude buik. Zachtjes kreun ik als hij cirkeltjes om mijn navel maakt. Ik laat zijn hls los en kijk hem even aan voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar even aan en slik wat nerveus. Ik krijg het helemaal benauwd. Al kussend ga ik nog wat dichter tegen haar aanstaan, en kus haar iets ruwer.
    "Donna," mompel ik zacht.


    [Ik ga eten :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna."
    Ruwer beantwoord ik zijn zoen. Mijn handen vinden een weg onder zijn shirt. Zachtjes kras ik met mijn nagel over zijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Even zodat hij in geschiedenis staat.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (abo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jeremy

    Ik trek mijn shirt uit, en gooi het op de grond.
    "Die zit toch maar in de weg," mompel ik tegen haar lippen.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar passioneel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Hé, straks val ik ook nog in slaap."
    Ik grinnik zacht en knijp in zijn hand.
    "En dat wil je niet, omdat...?"
    Verliefd kijk ik hem weer aan, voor zover dat mogelijk is. Ik trek het deken wat meer over Auryn heen, en kijk haar even aan, maar mijn blik glijdt weer naar Arion.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mag ik nog eens de laatste post van iedereen aan mijn personages?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.