• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)
    [Die van zijn broek.]


    [Goh, die had hij allang uit gedaan :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    [Goh, die had hij allang uit gedaan :')]

    [Ow, sorry. Ik ben er echt niet meer bij met mijn hoofd. Lees er maar overheen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geeft niet heur :3 Heb ik ook soms ^^]


    Jeremy

    Zacht bijt ik in haar hals, en ik kijk haar even aan.
    "Naar boven?" vraag ik schor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Naar boven?"
    Ik laat hem los en kijk hem aan.
    "Ja," antwoord ik hees en ik druk een kusje op zijn mond waarna ik me van het aanrecht af laat glijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja."
    Grijnzend kijk ik haar aan, en til haar op. Ik heb haar vast in mijn twee armen, en lachend druk ik een kus op haar lippen terwijl ik naar boven ga. Ik laat ons op het bed vallen.
    "Hmm, Donna," zeg ik zacht terwijl ik haar opgewonden aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hmm, Donna."
    Uitdagend kijk ik hem aan. Ruw druk ik mijn lippen weer op de zijne en trek hem dicht tegen me aan. Voorzichtig bijt ik op zijn onderlip


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik druk mijn kruis weer tegen het hare, en terwijl ik op een arm steun, volg ik met de hand van mijn andere de vorm van haar bh. Ik kus haar passioneel, en probeer haar bh los te krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik beantwoord zijn zoen liefdevol terwijl ik hem help met mijn bh. Wat haat ik die dingen op zo'n moment. Ze werken nooit mee. Wanneer de sluiting eindelijk toegeeft gooi ik mijn in een hoek en trek ik Jeremy zo dicht mogelijk tegen me aan. Ik schuur met mijn kruis langs de zijne en kreun zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel al mijn bloed wegstromen uit mijn hoofd, naar mijn onderlichaam. Mijn vinger glijdt langs haar hals, tussen haar borsten door, over haar buik, en gaat dan zacht over de rand van haar slipje, terwijl ik haar teder kus. Het liefst van al trok ik het gewoon uit, maar ik wilde het teder houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn vingers over mijn lichaam glijden. Teder kust hij me. Zachtjes zet ik mijn nagels in zijn rug. Mijn lippen laten de zijne los en ik druk kleine kusjes in zijn nek en op zijn schouders.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Een luide kreun ontsnapt aan mijn lippen, en ik til zacht haar heupen op, om haar slipje uit te doen. Ik doe hetzelfde met mijn boxer, die ik ergens op de grond gooi. Uit het nachtkastje vis ik een condoom en doe hem om. Ik begin haar weer passioneel te zoenen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij doet een condoom om en begint me weer passioneel te zoenen. Ik beantwoord zijn zoen maar al te graag. Mijn nagels schapen langs de huid op zijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Mijn vinger speelt met een pluk haar van haar, en ik krul hem rond mijn wijsvinger. Terwijl ik haar zo liefdevol mogelijk op de lippen kus, ga ik voorzichtig bij haar naar binnen. Ik hou me in, ik wil dat ze er evenveel van geniet als ik. Zacht kreun ik haar naam tegen haar lippen aan en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel hem naar binnen gaan. Zacht kreun ik. Ik zoen liefdevol zijn lippen. Mijn nagels zet ik in zijn rug, zachtjes, dat wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik plant enkele kusjes in haar hals, en hijg tegen haar huid aan. Telkens ik diep in haar stoot, kreun ik even, afwisselend met haar naam. Ik verstrengel onze vingers en draai ons om, zodat ik onder haar lig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.