• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik zal ze allemaal effe posten :3]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Gemeen, lachen met mij," Zegt Irial met een pruillip. Ik grinnik eventjes daarom.
    "En ik dacht net dat je me zo ver gekregen hebt dat ik veranderd ben in een kleffe kerel die alleen maar aan zijn vriendje denkt." Hij schud lachend zijn hoofd en geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd.
    "Awh, dat is sooo sweet." Zeg ik met een verliefde blik.


    Michael

    "Oh, school en het leven zelf. En mijn maag blijkbaar ook."
    Lachend ga ik rechtop zitten en vis ik een kledingstuk van het bed.
    "Zullen we dan eerst maar gaan eten?" vraag ik lachend terwijl ik het shirt aantrek.
    "Of blijf liever liggen."
    Snel trek ik mijn onderbroek aan en loop richting de keuken. Uit de koelkast vis ik wat ingrediënten en gooi het samen in een pan zodat het een omelet vormt. Echt luxe is het niet maar het ruikt best goed. Ik leg het ei op een boterham en loop lachend terug naar Charlotte.
    "U wilde eten?" vraag ik netjes terwijl ik haar het bord en bestek geef.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lol ja maar Isa en Lilly hadden ook nog ruzie, en toen zei Kyle van schrik "Isa!" Omdat Isa Lilly een bitchklap gaf. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [You're so sweet]

    Arion

    "En dat wil je niet, omdat...?"
    Ik wacht even omdat ik merk dat ze het deken over Auryn heen trekt. Dan kijkt ze me weer aan.
    "Omdat ik dit heel fijn vind," antwoord ik eerlijk.
    Het voelt net alsof ik al een gezinnetje van mezelf heb.

    Irial

    "Awh, dat is sooo sweet," zegt Kyle met een verliefde blik.
    Ik moet opnieuw lachen.
    "Dat bedoel ik dus," zeg ik lachend.
    Desondanks trek ik hem nog wat dichter tegen me aan. Op dit moment kan ik niks zaligers bedenken dan hier zo hem te zitten. Onbewust wrijf ik terug over zijn rug. Ik kan het niet laten om hem op mijn beurt verliefd aan te kijken.
    "Hoe heb je me zo ver gekregen, Kyle?" vraag ik met een schamper lachje.

    Charlotte

    "Zullen we dan eerst maar gaan eten?" vraagt Michael lachend terwijl hij een t-shirt aantrekt. Ik wil net recht gaan zitten maar blijkbaar hoeft dat niet. "Of blijf liever liggen."
    Hij doet nog een onderbroek aan en verdwijnt dan even. Ik lig nog een beetje na te genieten en trek zijn kussen naar me toe zodat ik zijn geur nog kan ruiken. Niet veel later komt hij terug.
    "U wilde eten?" vraagt hij terwijl hij me een boterham en bestek geeft. Lachend neem ik alles aan.
    "Zeker weten kok worden," zeg ik wanneer ik een hap genomen heb. Ik geef hem dankbaar een kusje al ik mijn mond leeg heb. "Kan ik jou straks ergens blij mee maken?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Omdat ik dit heel fijn vind."
    Ik glimlach en vind het heel even jammer dat Auryn tussen ons in ligt. Zacht wrijf ik verder met mijn duim over zijn hand.
    "Wat vind je fijn, dan?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sorry dat ik er niet was. Ik moest mijn toekomst redden!]

    Donna

    Ik voel zijn lippen passioneel op de mijne. Gretig beantwoord ik zijn zoen. Mijn handen glijden over zijn ontblote borstkas. Soms zet ik mijn nagels er zachtjes in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Je toekomst redden? Explain?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Kan ik jou straks ergens blij mee maken?"
    Ik schud mijn hoofd en kom weer naast haar liggen.
    "Dat is niet nodig," lach ik. "Je bent hier en ik wil je graag verwennen met eten. Meer is niet nodig."
    Zachtjes druk ik een klein kusje op haar lippen terwijl ik een stukje ei pak. Lachend stop ik het stukje in mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [EXPLAIN!
    Brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roane schreef:
    [Je toekomst redden? Explain?]

    [Hahahaha Om een lang verhaal heel kort te maken. Ik had een vriendin beloofd om weer te komen handballen volgend jaar. Stomme belofte, maar ja. Vandaag werd ik dus mee gesleept uit mijn huis naar de training en heb ik me daar twee uur kapot lopen rennen maar ik heb weten te voorkomen dat ik volgend jaar weer mee moet doen. Dus niet echt bijzonder.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [NVM ik doe wel of dat moment niet geweest is, ik ga hier wel verder. ;')]

    Kyle

    Irial trekt me nog iets dichter naar zich toe. Ik geniet van zijn hand die over mijn rug wrijft.
    "Hoe heb je me zo ver gekregen, Kyle?" Vraagt hij met een schamper lachje.
    Ik haal mijn schouders speels op.
    "Heb ik dat gedaan?" Vraag ik grinnikent en raak snel met mijn wijsvinger het puntje van zijn neus aan, en lach eventjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Haar duim wrijft verder over mijn hand en hoewel het een klein gebaar is, doet het heel veel met me.
    "Wat vind je fijn, dan?" vraagt Mary.
    Ik denk even na hoe ik het moet verwoorden.
    "Hier liggen met jou en Auryn. Ik beschouw het graag als een beeld van een mogelijke toekomst," fluister ik stil. "Tenminste, dat zou ik wel willen."

    Charlotte

    "Dat is niet nodig. Je bent hier en ik wil je graag verwennen met eten. Meer is niet nodig."
    Hij drukt een kusje op mijn lippen en stopt dan wat eten in zijn mond. Vertederd lig ik hem aan te kijken en vergeet even verder te eten.
    "Volgens mij zijn we al net zo klef als Kyle en Irial," lach ik.
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem nog een kusje voor ik nog wat eten in mijn mond stop. Simpel, maar heerlijk. "Maar dan nog schattiger," voeg ik er lachend aan toe als ik mijn mond leeg heb.

    Irial

    Hij haalt zijn schouders op.
    "Heb ik dat gedaan?" grinnikt hij. Hij tikt even op mijn neus en lacht.
    "Ohja, dat is jouw schuld, daar kom je niet onderuit," antwoord ik lachend.
    Ik geef hem plagerig een heel klein kusje op zijn mond.
    Wat hou ik toch van deze jongen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ohja, dat is jouw schuld, daar kom je niet onderuit," Antwoord Irial lachend.
    Hij geeft me, expres, een heel klein kusje op mijn mond.
    "Gôh, kan er meer vanaf?" Zeg ik lachend terug en kijk hem aan.
    Mijn hand leg ik op zijn heup, terwijl die andere nog om zijn nek hangt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Volgens mij zijn we al net zo klef als Kyle en Irial. Maar dan nog schattiger."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik hoop het niet," grinnik ik. "Normaal ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort stelletjes."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Hier liggen met jou en Auryn. Ik beschouw het graag als een beeld van een mogelijke toekomst. Tenminste, dat zou ik wel willen."
    Ik bijt op mijn lip en word weer rood, terwijl ik vanbinnen gek word. Ik geef hem een zacht kneepje in zijn hand en glimlach breed.
    "Laat mij je vooral niet tegenhouden," fluister ik zacht.


    Jeremy

    Ik kreun zacht wanneer ze haar nagels in mijn borst drukt. Ik kus me een weg van haar mond, naar haar hals, tot net boven de rand van haar shirt. Dan ga ik weer naar haar lippen, en lik ze zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.