• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Wacht, wat? Blijf jij niet zo knap?"
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Ik vrees ervoor, lieverd," zeg ik melodramatisch.
    Lachend kijk ik naar Auryn. Ze is zo lekker jong, en zorgeloos. Al moet ik toegeven dat ik nú blij ben dat ik mezelf ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Jij, net vijf seconde geleden," fluistert Kyle terug.
    Ik lach even tegen zijn lippen aan.
    "Grapjas," lach ik.
    Ik bijt even op zijn onderlip tot hij zichzelf dichter tegen me aandrukt. Ik probeer rustig te blijven zitten tot ik merk dat ik hier niet echt 'rustig' onder kan blijven.
    "Kyle, liefje, klas," zeg ik zacht.

    Arion

    "Ik vrees ervoor, lieverd," zegt ze op een gekke toon.
    Ik lach zachtjes.
    "Maakt niet uit," antwoord ik eerlijk. Ik sluit mijn ogen en geniet nog even van het moment. "Kunnen we zo een weekje blijven liggen?" mompel ik zacht.
    "Jaaaaa," hoor ik dan. Het duurt even voor ik besef dat het niet Mary's maar Auryn's stem was. Ik barst in lachen uit. Die kleine lag gewoon af te luisteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook slapen. Vanaf morgen heb ik s avonds geen diensten meer, dus kan ik sowieso online, joepie.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik wil net op zijn vraag antwoorden, wanneer blijkt dat Auryn al een hele tijd wakker is. Ik schud lavhend mijn hoofd.
    "Jij durft nogal, ons zomaar afluisteren," zeg ik plagerig, en kietel haar heel even.
    Geamuseerd kijk ik Arion aan. Dit is gewoon perfect. Even beeld ik me hem in als vader van mijn kinderen, en ik word rood wanneer dat beeld me helemaal aanspreekt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Grapjas." Lacht Irial. Hij bijt even op mijn onderlip en stopt ineens.
    "Kyle, liefje, klas," Zegt hij zacht.
    Ik sluit mijn ogen even en zucht.
    "Dat is waar." Ik schuif iets terug op zijn schoot.
    "Sorry, ik kan het gewoon niet laten." Zeg ik en voel mijn wangen gloeien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [awh okay, slaap ze. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (samen vatting vor me?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [wahah nou klopt niks meer. Ach ja ben vanaaf weer thuis na het shoppen. Kelly jij weet het laatste berichtje van lilly toch?? zo niet pagina 2.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jahja... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Ja?"
    Ze drukt zichzelf tegen mij aan. Met een klein lachje trek ik haar op mijn schoot met haar gezicht richting de mijne. Mijn armen klem ik om haar middel en ik druk mijn lippen ruw op de hare.
    Dit is inderdaad iets wat ik mijn hele leven zou kunnen doen.

    Donna

    "Je bent prachtig."
    Als antwoord kus ik hem teder op zijn lippen. Ik druk me dicht tegen hem aan. Mijn lippen laten de zijne los en ik verschuif ze naar zijn hals en schouder waar ik kleine kusjes druk.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 14:23 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -het is Donna (a)-


    Jeremy

    Ik voel haar lippen weer in mijn hals, en kreun weer iets harder. Mijn nek is echt mijn gevoelige plaats. Ik verstrengel onze vingers en kus haar overal waar ik aankan. Ik zak wat door mijn knieen zodat ik een kus kan drukken in haar hals, en ik plant er net een tussen haar borsten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -Ik ga heel even, zo snel dat je het niet eens merkt, eten :3-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Zachtjes kreun ik als ik zijn lippen in mijn hals voel. Met mijn armen trek ik hem zo dicht mogelijk tegen me aan. Met mijn handen probeer ik zijn knoop los te maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -Welke knoop? :3-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    -Welke knoop? :3-

    [Die van zijn broek.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."