• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [LovingStyles, ik bedoelde Yasmin.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [LovingStyles, ik bedoelde Yasmin.]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok :p]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    'Maar als je bijvoorbeeld aan een gevaarlijk dier denkt kan je dat dier dan toch ook dood denken, lijkt me?' vraagt Yasmin na even nagedacht te hebben.
    'Nee, dat denk ik niet,' zeg ik terwijl ik lichtjes mijn hoofd schud. 'Anders is het wel heel simpel. Dan kan ik ook gewoon denken dat ik naar huis wil, maar dat lukt ook niet.' Gefrustreerd ga ik met mijn hand door mijn haar. Ik wil hier gewoon weg. Waarschijnlijk blijkt het later allemaal een droom te zijn geweest, maar in deze droom ben ik wel heel erg bij bewustzijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Logan

    Ik haal even mijn schouders op, 'Het heeft niet gewoon met auto's te maken. Maar kijk, dit is gewoon een elegante prachtige auto.' probeer ik uit te leggen, alleen ik weet niet echt of het duidelijk is. 'Maar welke kant zullen we uitgaan?' vraag ik daarna. Ik kijk om ons heen en zie vaag in de verte iets glinsteren, misschien een rivier. 'Zullen we daar naar toe gaan?'


    I only miss you when I'm breathing

    Faithlynn Diamond Light

    Ik zuchtte, 'Ik help je wel Jade,' zeg ik dan. 'Wordt een beetje rustig, wat wil je het allerliefste voor Jale?' zeg ik dan. 'Dat hij beter wordt toch?' Mijn gedachte hadden het werk al gedaan en hij werd beter, zijn wond was er nog wel maar hij blafte weer vrolijk, 'Doe nu iets aan zijn wond,' zei ik toen glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cassie Raven Benson
    Logan haalt zijn schouders op, 'Het heeft niet gewoon met auto's te maken. Maar kijk, dit is gewoon een elegante prachtige auto.' zegt hij. 'Maar welke kant zullen we uitgaan? Zullen we daar naar toe gaan?' vraagt hij. Ik volg zijn blik en knik, 'goed plan, misschien zijn daar wel meer mensen,' zeg ik waarna ik met mijn hand door mijn haar ga.

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Nee, dat denk ik niet,' zegt Iral terwijl hij lichtjes zijn hoofd schudt, 'Anders is het wel heel simpel. Dan kan ik ook gewoon denken dat ik naar huis wil, maar dat lukt ook niet.' hij gaat gefrustreerd met zijn hand door zijn haar. Ik knik, 'ik zal me best doen om niet aan gevaarlijke dingen te denken.' zeg ik waarna ik even naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Yasmin knikt. 'Ik zal me best doen om niet aan gevaarlijke dingen te denken,' zegt ze glimlachend.
    'Oké.' Ik weet niet wat ik daarna nog had gezegd, maar ons gesprek werd onderbroken door een brullende automotor in de verte. Het geluid word steeds harder, wat waarschijnlijk betekend dat het dichterbij komt. Fronsend leg ik mijn hand horizontaal tegen mijn voorhoofd aan zodat ik beter kan zien. Dan tuur ik in de richting van het gebrul.
    'Is dat geen auto?'

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:25 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Oké,' zegt Iral. Ik wil nog iets zeggen maar er klinkt het geluid van een automotor in de verte. 'Is dat geen auto?' vraagt Iral terwijl hij in de verte tuurt. Ik kijk ook even die kant op en knik langzaam, 'volgens mij is dat inderdaad een auto,' zeg ik waarna ik Iral aankijk. 'Er zijn dus blijkbaar nog wel meer mensen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Volgens mij is dat inderdaad een auto,' zegt Yasmin.
    Ik draai me weer naar haar toe.
    'Er zijn dus blijkbaar nog wel meer mensen,' vervolgt ze.
    'Inderdaad, en volgens mij komen ze deze kant op.' In de kleermakerszit ga ik in het gras zitten waarna ik weer die richting opkijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ik ben even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik knik en druk de rem in waarna ik het gaspedaal helemaal intrap waardoor een hard geluid van de motor af komt. Dan laat ik de rem los en schiet de auto vooruit, gelukkig was het een automaat anders was de koppeling er helemaal aan gegaan. Ik stel me haast voor alsof we door een woestijn heen crossen, dat er een grote wolk van zand achterblijft achter de auto. Ik kijk om ons heen en zie hoe de ondergrond verandert. Een glimlach komt op mijn gezicht en ik rijd steeds harder, vaag zie ik een paar menselijke gedaantes staan. Wij waren dus niet de enigste hier.


    I only miss you when I'm breathing

    Isabelle

    'Dat is inderdaad een auto,' mompelde ik. 'Én wat voor een auto. Is dat een Aston Martin?' Sprak ik vol bewondering. 'Zo een wil ik er later ook.' Zei ik tegen Avan. 'Pff. Ik heb toch liever een Bentley, als mijn zusje me niet nog een keer meetrekt.' Zei hij jaloers toen hij een jongen in de auto zag. Er zat een meisje naast hem. 'Jealous...' Grinnikte ik. 'Annoying...' Bitste hij terug.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:47 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    'Jezus,' mompel ik zachtjes als Logan steeds harder begint te rijden. Even ben ik bang dat hij de mensen bij de rivier aanrijdt maar hij stopt nog net op tijd. Ik wacht even totdat ik zeker weet dat de auto stil staat en stap dan uit. 'Stap nooit bij hem in de auto,' grinnik ik tegen de mensen die er staan. 'Hij rijdt echt doodeng'. Dan loop ik naar ze toe, 'Ik ben Cassie,' zeg ik glimlachend terwijl ik mijn hand uitsteek.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 19:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Isabelle

    Grijnzend keek ik naar het meisje dat uit de auto stapte. 'Isabelle. Zeg maar Bells.' Ik schudde haar hand. 'Coole bak! Mijn broer,-' Avan duwde me opzij en schudde nu ook Cassies hand. 'Kan voor zichzelf spreken. Ik ben Avan,' grijnsde hij breed. Ik zuchtte en kwam weer naast hem staan. 'Hij verandert ook nooit...' Kreunde ik zachtjes.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'