• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Raven Benson
    'Isabelle. Zeg maar Bells,' zegt een meisje. 'Coole bak! Mijn broer,-' ze wordt opzij geduwd door een jongen die nu mijn hand schudt. 'Kan voor zichzelf spreken. Ik ben Avan,' grijnst de jongen. Isabelle zucht en gaat naast haar broer staan. 'Hij verandert ook nooit...' kreunt hij zachtjes. Ik grinnik even, 'ik weet wat je bedoeld. Mijn broer is ook nogal een rokkenjager,' zeg ik lachend. 'Niet dat ik daar zo veel problemen mee heb,' vervolg ik waarbij ik Avan aan kijk en even met mijn wenkbrauwen wiebel. 'Maar zijn jullie echt broer en zus? Jullie lijken helemaal niet op elkaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik grijns even als ik Cassie hoor praten. Ik kijk even in de auto en open de zonnebrillen houder, er zat een Ray-Ban in. Precies he model waar ik net aan zat te denken, misschien hadden je gedachtes wel met alles om je heen te maken. Doe niet zo raar Logan, dat kan helemaal niet. Ik haal de sleutels uit het sleutelgat en stap de auto deur aan, 'Ja inderdaad een coole bak hé,' antwoord ik zonder van de auto af te kijken. Ik kijk even op en zie dan dat het een meisje was die he zei, dat had ik echt niet verwacht. Waarschijnlijk was zij dus die Isabelle, en de jongen achter haar Avan. In ieder geval als ik goed had opgelet, 'Ik ben Logan,' stel ik mezelf maar voor.


    I only miss you when I'm breathing

    Avan

    'Nee klopt, we zijn eigenlijk stief broer en zus.' Legde ik uit aan Cassie. 'Avan.' Ik gaf een vriendelijk knikje naar de jongen die zich voorstelde als Logan. 'Isabelle.' Sprak mijn zusje lachend. 'En toch heb ik liever een Bentley.' Grinnikte ik. Bells haalde haar wenkbrauw op en liet een spottend lachje horen. 'Hoe dan ook,' begon ze. 'Ik ben toch niet de enige die heeft opgemerkt dat alles wat we denken opeens voor onze neus opdoemt?' Ze had een punt.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik kijk even op als de auto vlak voor ons stopt. Er stapt eerst een meisje uit die iets zegt over dat je nooit bij de jongen in de auto moet stappen. Avan en Isabelle stellen zich voor. Ik bijt even op mijn onderlip en loop dan ook naar de nieuwe jongen en meisje toe. 'Hee, ik ben Yasmin,' zeg ik een beetje verlegen terwijl ik de hand van het meisje, Cassie, schudt. Dan kijk ik even naar de jongen en steek mijn hand ook naar hem uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Inmiddels is de auto aangekomen en er is een meisje uitgestapt. Daarna volgde er ook nog een jongen. De jongen stelt zichzelf voor als Logan en het meisje als Cassie. Cassie heeft mooie ogen, dat viel me op. Ze zijn blauw, zoals de zee, en er zitten lichte spikkeltjes in.
    Avan en Isabelle zijn in gesprek met ze, dus ik besluit me maar even stil te houden. Wel ben ik opgestaan uit het gras.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk even naar Isabelle en haal mijn schouders op. 'Ik denk dat je gelijk hebt,' zeg ik dan, 'maar toch blijft het raar. Dit hoort helemaal niet te kunnen,' vervolg ik. Mijn blik valt op een jongen die zich nog niet heeft voorgesteld. Ik loop naar hem toe en glimlach naar hem. 'Hoe heet jij?' vraag ik vriendelijk terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Het nieuwe meisje dat dus Cassie heet kijkt naar mij en loopt dan naar me toe. 'Hoe heet jij?' vraagt ze glimlachend, met haar hand naar me uitgestoken. Die schud ik, en die voelt warm aan.
    'Iral,' zeg ik kort, waarna ik een flauw glimlachje tevoorschijn tover, die verdwijnt als ik haar hand weer loslaat. Ik werp een blik op de auto waarmee ze zijn aangekomen. Is vast opgeroepen door een gedachte.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Reactie van Cassie? Of Jayden? Ik weet geen reactie van Isabelle te bedenken... :')]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 20:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    De jongen stelt zich voor als Iral en glimlacht flauwtjes. Ik volg zijn blik naar de auto. 'Die heeft Logan "opgeroepen",' zeg ik terwijl ik bij 'opgeroepen' aanhalingstekentjes maak met mijn handen. 'Ik zou waarschijnlijk eerder iets van een scooter doen,' ik frons even, 'okee schrap dat maar. Ik zou dan waarschijnlijk iets of iemand aanrijden dus dat is geen goed idee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Die heeft Logan "opgeroepen",' zegt Cassie. Bij dat woord tussen aanhalingstekens maakt ze overdreven gebaren met haar vingers. 'Ik zou waarschijnlijk eerder iets van een scooter doen.' Er ontstaat een lichte frons op haar voorhoofd. 'Oké, schrap dat maar. Ik zou dan waarschijnlijk iets of iemand aanrijden, dus dat is geen goed idee.'
    Er valt een stilte, maar ik besluit fake te lachen om haar een plezier te doen. Ieder ander persoon had denk ik gegrinnikt of zo, maar ik ben gewoon niet in een lachbui. Ben ik sowieso niet vaak.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Isabelle

    Ik grinnikte om Cassies opmerking. Ze was geen girly girl, dat was in ieder geval een goed teken. Ik kon nu eenmaal niet omgaan met een stel plastic popjes. 'Oproepen hé...?' Grinnikte ik. 'Zou het niet amuserend zijn als we hier een paar babyfoto's van Avan hadden?' Direct toen de plaatjes in Avan's zicht terechtkwamen reageerde hij. 'Het zou nog amuserender zijn als ze zouden verbranden!' Riep hij meteen. Verontwaardigd gaf ik hem een mep tegen zijn schouder. 'Had nou net zo leuk geweest. Vooral die ene waar je op het potj,-' 'Okee genoeg gepraat over babyfoto's!' Onderbrak hij me meteen. Geweldig, wat kon die jongen zich toch druk maken.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Logan

    Ik kijk naar de uitgestrekte hand van een meisje dat zich voorstelt als Yasmin, 'Ik ben eh, Logan.' stel ik mezelf aan haar voor waarna ik onzeker haar hand schud.
    Ik grijns even om alles wat er gezegd wordt, vooral om wat Isabelle op het laatst doet met die foto's. Ze was niet echt heel meisjesachtig, zo kleedde ze zich ook niet. Dat zorgde er voor dat het een stuk makkelijker was km tegen hA te praen, daarna kijk ik even naar Avan. 'Een Bantoey is wel gaaf, maar niks vergeleken met een Aston Martin.' besluit ik te zeggen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:31 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [ @spyclon mijn andere poppetje had nog iets tegen jouw poppetje gezegd a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Owh, ff terug lezen xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [Gewijzigd xd]


    I only miss you when I'm breathing