• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wie stond er eigenlijk nog meer bij Iral enzo? Heeft een van hun zin om tegen mijn poppetje te praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faithlynn Diamond Light

    Ik knikte en sprong mijn motor op. Ik reed op volle vaart naar Jade en ik verbeelde me een lange wedstrijd baan. Achter me hoorde ik Sam ook al komen en ik grijnsde door mijn helm heen. Ik verbeelde me dat ik nu ook leren handschoenen aan had en racete er van door. Plots kwamen er rotsen uit de grond ik fronste, Jade zeker. Ik ontweek zo ver ik kon die rotsen en kwam dichter bij Jade en haalde haar ook in. Vlak voor de finish versnelde ik en dook ik in één. Ik won, 'Hmm, jullie moeten me volgende keer beter bij houden,' grijns ik terwijl Sam ook aan komt rijden.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 15:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eehm waar bleven de levensgevaarlijke rotsen die perongeluk door jade uit de grond kwamen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Veranderd !]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 15:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Sky Bright
    Ik kon net al de rotspunten ontwijken, maar zag in mijn ookhoek Jale rijden in de auto. Een gigantische rotspunt kwam voor ze en ze vlogen over de kop. Ik stond aan kop, maar liet het gas los. Faithlynn ging me voorbij en ik gooide mijn motor neer en rende naar de verongelukte auto. 'Jale gaat het Jale?' Zei ik in paniek. Ik voelde adrenaline in mijn lichaam. Mijn bloed begon sneller te stromen en ik trok de deur uit de auto. Jale lag daar gewond. Ik schrok en trok haar onder het helemaal ingedeukte dak vandaan. Ze jankte waardoor ik schrok. Ze zat vast. Hoe ik ik haar eruit krijgen. 'When you have stress breath in. When you are calm go on.' Zong ik zachtjes dat deed mijn moeder ook altijd als ze boos was. Ik kroop de auto in, maar puin viel voor de ingang waardoor ik er niet meer uit kon ik duwde ertegen, maar het was groot en zwaar. Ik wist niets anders dan 'Help!!' Te roepen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samuel Alexander White

    Ik stapte mijn motor af en gooide die ergens naar toe. Ik snelde naar Jade, 'Jade, je kan alles doen. Als je je gedachte er maar op zet,' sus ik dan. Ik hoorde mijn Motor ergens tegen aan knallen en die was nu vast niet heel meer. Ik zucht en kijk haar aan, 'Jade, kom op bedenk iets zodat hij weer beter wordt,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Uwh, er is veel gebeurt. Wat allemaal?]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Uwh, er is veel gebeurt. Wat allemaal?]


    [ehm, alleen dat Jade, Faithlynn en Samuel dat slechte gedeelte hebben ontdekt en Jade dr hond is gewond. Erin is nog bij Logan a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okeey, wie had er laatst gereageerd, Logan of Cassie?]


    I only miss you when I'm breathing

    [oja naam was Cassie xD grapje, en ehm, Cassie had als laatste gereageerd a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oke, als je die reactie nog een keer wilt plaatsen ga ik nu met mijn hond lopen en plaats ik zo nog een reactie xd


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Oke, als je die reactie nog een keer wilt plaatsen ga ik nu met mijn hond lopen en plaats ik zo nog een reactie xd


    [hier is die (:]

    Cassie Raven Benson
    'Leuk je te ontmoeten Logan Bercker,' zeg ik glimlachend. Dan lach ik even, 'onze achternamen samen zouden een perfecte bedrijfsnaam zijn: Benson&Bercker,' grinnik ik. 'Maar goed, zullen we even rondlopen? Misschien kunnen we er zo achterkomen waar we zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Sky Bright
    'Jade, je kan alles doen. Als je je gedachte er maar op zet,' sust hij dan 'Jade, kom op bedenk iets zodat hij weer beter wordt,' Zegt hij ik graaf tegen het puin aan zodat ik hem kan zien. 'Hoe?! In paniek kan ik nooit helder denken. Er zit een rotsblok op het dak dat Jale fijn plet.' Zeg ik snikkend. Mijn brein was een grote warboel. Ookal was de oplossing zo makkelijk wist ik hem niet te bedenken. Ik deed mijn nagels in mijn voorhoofd om te projecten te kalmeren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Iemand tikt zachtjes op mijn schouder. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van een meisje met blond, krullend haar. 'Ehm... sorry dat ik stoor, maar.... ehm.... weet jij misschien waar we zijn?'
    Ik schud mijn hoofd. Het valt me op dat wij wel veel aandacht trekken. Er komen steeds meer mensen hierheen. Met hoeveel zouden we op deze vreemde plek zijn?
    'Ik weet alleen dat als je ergens aan denkt, het er soms opeens is,' zeg ik vaag. 'Maar dat kan ook toeval zijn.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yasmin Noëlle Hastings
    De jongen schudt zijn hoofd. 'Ik weet alleen dat als je ergens aan denkt, het er soms opeens is. Maar dat kan ook toeval zijn,' zegt hij vaag. Ik frons even schud verward mijn hoofd. 'Hoe bedoel je? Ik snap je niet helemaal,' zeg ik tegen hem waarna ik weer even om mij heen kijk. Ik weet 100 procent zeker dat ik hier nog nooit eerder ben geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered