• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ik zag het wel, je deed er weinig in!" Zeg ik naar Luca.
    "Er mag wel wat meer in hoor." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Welnee, als je je hierna nog goed voelt, kan ik nog altijd meer voor je maken, toch?" glimlachte ik naar hem. "Ik heb gezegd dat ik op je zou letten dus doe ik dat ook."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik knijp mijn ogen samen en kijk hem zo aan.
    "Maar ietsje meer mag toch wel." Zeg ik en blijf hem zo aankijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik moest lachen om Solomon. "Rustig maar hoor, zometeen nemen we gewoon nog iets."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik sta op en schuif naar Luca toe en pak grijnzend de wodkafles en draai hem open en breng hem naar mijn glas.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dat is het dus, Solomon word erg vervelend van alcohol, en nog meer maar dan moet hij echt aangeschoten zijn, whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik pakte de fles uit zijn handen. "Rustig aan jongen, ik meen het." Ik trok mijn wenkbrauw op. Ik gooide een klein scheutje in zijn glas. "Dan is dit het laatste wat je krijgt."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Het laatste van dit glas ja." Grijns ik en pak het glas en schuif terug naar de bang waar ik weer ga zitten en een slok nam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik stop alles terug in de ijskast en ga naast hem zitten. "Nu weten we gelijk wat alcohol met jou doet." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Hé? Wat bedoel je, het doet toch niets." Zeg ik en kijk hem aan.
    Ik lach even en prik een keer met mijn vinger in Luca's wang.

    [Lol, en het ergste is, hij weet nieteens wat hij doet, whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Jawel, je prikt me." Ik frons en duw zijn hand weer naar beneden. Ik haalde diep adem en een grote slok van mijn drinken. Die alcohol had ik nu wel nodig. Misschien kon ik me wel even idioot gedragen. "Muziek?" vroeg ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik knik hevig en neem nog een slok en nog een.
    Ik por een paar keer met mijn elleboog in Luca's zij en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik stond op en zette de muziek aan. Hij stond al redelijk hard, en een luid liedje schalde door mijn appartementje. "Zo goed?" vroeg ik over de herrie heen.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Jaa!" Roep ik terug.
    Ik beweeg mee op de maat. Ik voel me nog wat lichter in mijn hoofd worden, heb ik al iets gedaan? Volgens mij niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlett

    'Ik ga naar de kunst acedemie. Jij?' Vroeg ik haar beleefd. Ik mocht niet raar overkomen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'