• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    [HERE I AM. x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron.

    "Helemaal niets," grinnikt ze zachtjes.
    Geamuseerd kijkt ze me aan en drukt dan plagerig een kusje op mijn neus. Ze slaat haar armen rond mijn midden en gaat met haar hand door mijn haren heen, wat me een fijn gevoel geeft. Iedere plek die ze aanraakt word warm en koelt dan langzaam weer af. Zachtjes drukt ze een klein kusje op mijn voorhoofd. "Vind je het leuk om mij te pesten of zo?" Vraag ik en grinnik dan even, waarna ik haar wat dichter tegen me aan trek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik heb btw Hayley's uiterlijk even aangepast ^^ klik ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda

    "Vind je het leuk om mij te pesten of zo?"
    Lachend kijk ik hem aan terwijl hij me dichter tegen zich aantrekt.
    "Moah," grinnik ik zachtjes.
    "Het is zo makkelijk."
    Ik sla mijn armen nu om zijn nek en verstop mijn gezicht in zijn hals. Zachtjes druk ik er een klein kusje in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron.

    "Moah" Grinnikt ze zachtjes.
    "Het is zo makkelijk" Zegt ze dan. Ja, dat weet ik. Dat heb ik wel vaker gehoord van iemand genaamd Chrissie. Ze zegt dat ik in bijna alle grappen trap, maar dat is niet zo. Toch?
    Ze slaat haar armen om mijn nek en verstopt haar gezicht in mijn hals. Zachtjes voel ik haar lippen in mijn hals en snuif ik even haar geur op. Een frisse geur. De geur van Blanda. Een geur die ik niet zo snel meer vergeet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Zachtjes zuig ik in zijn nek zodat er een plekje ontstaat. Voorzichtig laat ik Aaron los. Ik kan er niets aan doen maar toch moet ik geeuwen.
    "Sorry," excuseer ik mezelf.
    "Het was vanacht-."
    Ik stop even mijn zin om de goede woorden te zoeken.
    "Nogal laat," vervolg ik.
    Nee, laat was het niet. Ik heb helemaal niet goed kunnen slapen. Beton is niet mijn favoriete ondergrond. Ik haal een hand door mijn haren en kijk hem lachend aan.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:51 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron.

    Voorzichtig laat ze me los, nadat ze een zuigzoen in mijn nek heeft achtergelaten en even gaapt.
    "Sorry," Verontschuldigt ze zichzelf, "Het was vannacht-". Ze stopt even, waarschijnlijk om de goede woorden bij elkaar te rapen. "Nogal laat" Vervolgt ze. Ze haalt een hand door haar haren en kijkt me even lachend aan.
    Ik glimlach even en maak dan een makkelijke en voor haar onverwachtse beweging, waardoor ik haar nu in mijn armen heb. Zachtjes druk ik mijn lippen even op haar voorhoofd, waarna ik richting de trap loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.

    Rustig rijden we door de straten. De meeste wegen ken ik als mijn eigen broekzak. Als klein jongetje hielden we altijd race's in deze buurt. De huizen hier zijn ongeveer even groot als mijn huis, alleen de mensen zijn jonger. Die vinden het niet erg als er kinderen in de buurt rond lopen of in dit geval rijden. Als ik aan die tijd terug denk, komen er altijd een hoop vragen naar boven. Waarom ben ik in godsnaam verwend geworden? In de pub kreeg ik voor het eerst het gevoel dat ik ben wie ik ben. Als voetballer voel ik me.. Niet op mijn plek. Voor een deel doe ik aan voetbal omdat ik het leuk vindt, maar de rest is gewoon gepusht door mijn ouders. In ieder geval weet ik één ding; Niemand komt dit ooit te weten. Dan ben ik zeker weer de loser. Voor ik het weet rijden we mijn straat in. Ergens diep van binnen schaam ik me wel voor Devon. Zij is niet bepaald rijk, maar.. Laat ook maar zitten. "Nou, nu weet ik hoe Aladdin zich moet gevoeld hebben toen hij Jasmine op zijn armtierig vliegend kleedje aan het paleis afzette," Zegt ze lachend. Gelukkig ze kan er nog om lachen. "Dankje voor het wegbrengen," Ik open het portier en stap uit de auto. "Uh, tot morgen dan maar," Groet ik, terwijl ik de deur achter me dicht gooi.

    Dave.

    Met die dezelfde ondeugende, lieve grijns kijkt ze me aan en slaat de dekens over ons heen. Zachtjes kruipt ze een stukje naar me toe en beweegt haar hoofd naar de mijne. "Dat zou ik kunnen," Ik grijns even en voel haar lippen op de mijne. Gewillig kus ik terug en leg mijn arm bij haar middel.

    Devon

    "Dankje voor het wegbrengen. Uh, tot morgen dan maar," zegt Jason terwijl hij uitstapt en het portier weer dicht doet. Ik glimlach gewoon.
    "Dag Jason," antwoord ik.
    Ik ben niet naïef genoeg om te geloven dat hij morgen op school ook maar één hint zal geven die aangeeft dat we er vannacht samen op uit zijn geweest. En ik verwacht het ook niet van hem, ik zal hem geen verwijten maken omdat hij het niet doet.
    Ik ben blij dat ik me niet aan die school hiërarchie verbonden voel, ik ben altijd Devon, of ik nou populair ben of niet. Mij maakt het niet uit.
    Maar ik kan begrijpen dat het voor anderen niet zo is. Ik draai de auto en rijd zelf ook maar eens naar huis. Mijn bed lijkt namelijk zeer aanlokkelijk.

    Chrissie

    Als Dave zijn arm over mijn middel legt en me terug kust, trekt er een elektrisch schokje doorheen mijn hele lichaam. Ik giechel even, hij zal me vast wel gek verklaren maar dat heeft hij al zo vaak gedaan.
    Voorzichtig breek ik de kus af en staar hem lachend in de ogen.
    "Je zoent lekker," zeg ik zacht.
    Ik geef hem een kusje op de neus en besef dat ik weer uit bed moet om het licht nog uit te doen. Verdomme. Ik doe het maar snel en kruip dan weer lekker onder de warme dekens, tegen Dave aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Dag Jason," Antwoord ze nog snel. Ik slenter de oprit op en loop dat verder over het grindpad naar de voordeur. Ik voel met mijn handen in m'n zakken; Geen sleutel. Ik vloek even binnensmonds. Rond dit tijdstip ga ik echt niet aanbellen. Ik doe even een verkenningstocht langs de ramen; Allemaal dicht. Ik grom even en loop naar de garage. Gelukkig zit daar geen sleutelslot op, maar een codeslot. Ik typ de code in; Correct. De deur schuift geruisloos open en via de deur kom ik in het huis, waar ik direct door naar boven loop. Zin om te douchen, heb ik niet, dus ik schiet mijn pyjama aan en laat me in mijn bed vallen.

    Dave.

    Ze giechelt even en breekt de kus af. "Je zoent lekker," Zegt ze zachtjes. "Niet zo lekker als jij," Fluister ik terug. Liefkozend geeft ze een kusje op mijn neus. Dan stapt ze uit bed, doet het ligt uit en kruipt snel weer onder de dekens, tegen mij aan. Ik grinnik even en druk een teder kusje op haar wang.

    Chrissie

    "Niet zo lekker als jij," had Dave nog terug gefluisterd.
    Ik schrik even als ik terug in bed lig en een kusje op mijn wang voel. Tja, in het donker zie je zulke dingen namelijk niet aankomen.
    Ik zoek zijn gezicht met mijn hand en leg dan mijn vingers losjes op zijn wang.
    "Wil je wedden?" grinnik ik.
    Voor hij kan antwoorden, kus ik hem nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Ze gaat met mijn hand over mijn gezicht heen en laat haar hand dan hangen op mij wang. "Wil je wedden?" Ik lach even. "Dat win ik nooit," Voor ik het weet kust ze me opnieuw.

    [xYoung --> Password.]

    Chrissie

    Zodra ik mijn lippen van die van Dave af gehaald heb, moet ik geeuwen. Morgen moet ik het absoluut niet zo laat maken als de afgelopen dagen want dan val ik zeker weten een keertje dood neer. En dat zou zonde zijn voor iedereen.
    Ik sla een hand voor mijn mond en giechel even.
    "Ik vind het leuk dat je hier blijft," mompel ik slaperig tegen Dave.
    Ik sluit mijn ogen terwijl zijn heerlijke lichaamsgeur mijn neusgaten vult. Stiekem hoop ik dat mijn bed naar Dave blijft ruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Ze gaapt en het klinkt als een soort oergeluid. Samen met Chrissie grinnik ik. "Ik vind het leuk dat je hier blijft," Mompelt ze. "Ik ben blij dat ik bij het liefste meisje van de hele planeet ben," Zeg ik en leg mijn hoofd op het kussen neer. "Ik val bijna is slaap," Mompel ik, maar besef dan dat het best raar klinkt. "Niet dat je saai bent, maar het zal wel rond 3 uur zijn," Vervolg ik snel.