• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Blanda

    "Wat wil je doen?"
    Ik doe even alsof ik nadenk.
    "Helemaal niets," grinnik ik zachtjes.
    Geamuseerd kijk ik hem aan en druk ik plagerig een klein kusje op zijn neus. Mijn armen sla ik rond zijn middel. Met een hand ga ik door zijn warrige haren. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason.

    "Oh, die arme jongen," Ik kijk naar Devon, terwijl ze nog steeds haar hand bij haar buik houdt. Het ziet er grappig uit en ik moet er even om lachen. "Ben jij even blij dat je ontsnapt bent," Ik knik en kijk naar mijn glas bier dat op de bar staat. "Ontsnapt nog wel," Lach ik en drink het laatste slok bier op.

    Dave.

    "Jij," Dan drukt ze een lief kusje op mijn lippen. "Ben geweldig. En dat meen ik," Zegt ze. Aan alles kan je zien dat ze het meent. Ik zoek met mijn hand haar hand en pak die vast. "Jij," Herhaal ik haar eigen woorden. "Bent het liefste en het leukste meisje ter wereld," Ik buig me naar haar toe en druk een kus op haar lippen. Ze pakt mijn pet van m'n hoofd en zet hem omgekeerd op haar hoofd. "En je bent nog eens sexy ook," Lach ze. Snel hou ik mijn handen op mijn achterhoofd. "Hé! Geef die pet terug," Sis ik tegen haar. "Die verbergt mijn kale plek op mijn hoofd," Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 14:27 ]

    Devon

    "Ontsnapt nog wel," lacht Jason waarop hij zijn biertje leegdrinkt.
    Ik richt mijn blik op hem omdat ik zeker weten weer een lachbui krijg als ik naar Leah kijk.
    "Niet dan?" vraag ik met een kleine grijns.
    Ik probeer me maar niet in te beelden hoe het er had uitgezien als Jason de plaats van mijn slachtoffer had gestaan nu. Dan lag ik vast rollend over de vloer van het lachen. Ik zucht diep en duw Nate automatisch opzij wanneer hij in het passeren zijn arm langs de mijne laat gaan.
    "Sommige mensen snappen het echt niet he?" zeg ik luid genoeg zodat hij het kan horen tegen Jason.

    Chrissie

    "Hé! Geef die pet terug. Die verbergt mijn kale plek op mijn hoofd," grinnikt Dave. Zo snel als ik kan doe ik de pet af en zet ze terug op zijn hoofd.
    "Ik zou niet willen dat je hoofdje koud krijgt," zeg ik zo serieus mogelijk. Heel even vraag ik me af of hij het nou meent of niet. Ik moet lachen om mezelf. "Mijn vriendje is een kalende gek, heb ik weer," zeg ik met een diepe zucht. Grijnzend kijk ik Dave aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry dat ik een lange tijd niet online ben geweest! S:
    Ik zal direct een reactie neerzetten.]

    Jason.

    "Niet dan?" Zegt ze met een kleine grijns. Luid grinnik ik en wendt mijn blik ook naar Leah. "Nou je het zegt, ik ben blij dat ik ontsnapt ben," Op het woord ontsnapt laat ik een extra nadruk vallen. Wanneer Nate langs komt lopen, geef ik hem geen blik waardig. Misschien is het omdat het de ex van Devon is, maar hij lijkt me gewoon geen vriendelijk type. "Sommige mensen snappen het echt niet he?" Zegt ze luid. Een klein moment begrijp ik niet hoe ze het bedoelt, maar al gauw drinkt het tot me door. "Ja, sommige mensen snappen dingen echt niet," Voeg ik er even luid aan toe.

    Dave.

    Snel zet ze de pet terug op mijn hoofd en ik kijk haar onschuldig aan. Natuurlijk is het niet waar, maar toch is de opmerking wel leuk. "Ik zou niet willen dat je hoofdje koud krijgt," Zegt ze serieus. Ik ken haar langer dan vandaag en merk dat ze moeite doet om een grijns te onderdrukken. "Mijn vriendje is een kalende gek, heb ik weer," Ik zucht even overdreven. "Dankjewel voor het compliment," Grinnik ik.

    Devon

    "Ja, sommige mensen snappen dingen echt niet," antwoordt Jason met hetzelfde volume. Ik grinnik even tot Nate zich omdraait en met een woeste blik op hem afstormt. Ik spring tussen de twee in voor Nate ook maar een vinger naar hem kan uitsteken.
    "Rot op!" schreeuw ik kwaad terwijl ik met mijn vuisten op Nate's borstkas sla. "Mocht je het vergeten zijn, jij bent degene die mij bedrogen heeft! Je hebt het recht niet. Rot op, Nate!"
    Mijn ogen spuwen vuur en ik ben er even niet van bewust hoe stil het geworden is in de bar. Sprakeloos draait mijn ex zich om om te verdwijnen. Ik kijk even om me heen en hijs mezelf dan weer op mijn barkruk. Ik draai me met mijn rug naar de menigte toe en vloek als ik mijn sigaret niet kan aansteken omdat mijn handen te hard beven.

    Chrissie

    "Dankjewel voor het compliment," grinnikt Dave.
    Ik kijk hem met mijn liefste glimlachje aan en geef een paar zachte klapjes op zijn wang.
    "Graag gedaan hoor liefje," lach ik. Ik mag die jongen niet zo plagen, ik weet het. Maar ik kan het niet helpen. Zo is het altijd al geweest tussen Dave en mij, plezier. Ik weet dat ik kan praten met hem als ik daar nood aan heb en dat hij me altijd zal proberen opvrolijken. Omgekeerd is het net zo. Ik weet mijn plagerijtje van net goedgemaakt door hem nog een keer te kussen. Waarom ik dit nog niet eerder gedaan heb, het is me een raadsel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Roane -> Cosette]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    De lach van Devon weerklinkt tegen de rug van Nate. Dan draait hij zich om en stormt op me af. Oké, dit had ik niet verwacht, maar als hij het zo wil spelen, doe ik mee. Voordat ik uit kan halen, stapt Devon voor Nate. "Rot op!" Schreeuwt ze woedend. Dit is totaal níet de Devon die ik ken. Een moment kijk ik verbijsterd naar haar handen die op zijn borstkas roffelen. "Mocht je het vergeten zijn, jij bent degene die mij bedrogen heeft! Je hebt het recht niet. Rot op, Nate!" Vervolgt ze op dezelfde toon. Ik weet dat ze dit zelf wil en kan afhandelen, dus ik laat me erbuiten. Voorzichtig laat ik mijn blik door de pub glijden. Een aantal mensen staren mij en Devon aan en ondertussen is het doodstil geworden. Plotseling draait Nate zich om en beent met grote passen weg. Loser, flitst er door mijn hoofd. Aan de woede van Devon kan ik opmaken dat hij haar zeker weten op een vreselijke manier bedrogen heeft. Mijn mond is een dun streepje geworden en ik kijk naar Devon. Haar handen trillen. Voorzichtig leg ik mijn handen op haar handen en help haar met het aansteken van de sigaret.

    Dave.

    Ik krijg een paar zachte, kleine klapjes op mijn wang en trek één wenkbrauw omhoog. "Graag gedaan hoor liefje," Lacht ze. Even is het stil en ik zoek naar de juiste woorden. Het verbaasd me, normaal kan ik iets direct zeggen, maar op de een of andere manier nu niet. Dit meisje betovert me. Wanneer ze me kust besef ik dat liefde er ook in stilte is. Ik druk een kusje op haar wang en kijk dan naar de klok. Het is ondertussen al rond kwart voor twee. De tijd gaat snel als ik bij Chrissie ben.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:28 ]

    [Rajah - Mombasa]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Devon

    Ik schrik even als ik Jason's handen op die van mij voel. Uiteindelijk krijg ik er wel mijn sigaret door aangestoken. Ik neem een flinke trek en blaas de rook met bevende adem uit.
    "Dank je," zucht ik. Ik durf hem niet eens aankijken en zit naar de nerven van de houten bar te staren. Interessant. "Het spijt me," zeg ik zacht. Ik neem nog een trekje. "Ik had niet verwacht dat hij jou zou proberen- Ik had je er niet in moeten betrekken."
    Het is waar. Waar zit ik ook helemaal met mijn gedachten? Ik ken Jason amper. Hij is populair, ik ben "raar". Dit klopt gewoon niet.

    Chrissie

    Ik bloos een beetje als hij me een kusje op de wang geeft en volg zijn blik naar de klok. Het is laat, maar ik heb geen zin om te slapen.
    "Als je liever naar huis wilt, gaan slapen, begrijp ik het wel hoor," fluister ik terwijl ik met een plukje van Dave's haar speel. "Tenslotte is football spelen volgens mij net iets vermoeiender dan cheeren."
    Ik kijk hem glimlachend aan. Ik weet hoe bekaf ik ben na het dansen. Hij moet zich inspannen op dezelfde manier en tegelijk ook nog eens mensen uit de weg beuken. Ik zou het niet kunnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Dank je," Zucht ze nadat ze een grote trek van de sigaret heeft genomen. Ik laat me op de barkruk zakken en kijk van haar naar de mensen achter de bar en laat mijn ogen door de pub glijden. Op dit soort momenten weet ik gewoon niet waar ik heen moet kijken. "Het spijt me," Zegt ze zacht. "Ik had niet verwacht dat hij jou zou proberen- Ik had je er niet in moeten betrekken," Ik schud mijn hoofd en laat mijn blik op haar zakken. "Het is niet jouw schuld," Begin ik en laat mijn hand met het bierviltje spelen. "Als hij mij had geslagen was het waarschijnlijk op een gevecht uitgelopen," Mompel ik.

    Dave.

    "Als je liever naar huis wilt, gaan slapen, begrijp ik het wel hoor," Fluistert ze. Met een brede grijns kijk ik haar aan. "Ik kan jou toch niet alleen laten," Fluister ik terug. "Tenslotte is football spelen volgens mij net iets vermoeiender dan cheeren," Ik wil iets zeggen, maar hou het voor me. Er is wel meer waarom ik moe ben. Dat is niet alleen het voetballen. 'Drugs.,' Schiet er door mijn hoofd. Grr, wat haat ik mezelf. Ik kijk naar Chrissie en besef dat ik het niet aan haar wil vertellen. Ik wil haar niet ongerust maken. Dit zijn mijn zaken en wanneer ik die laatste gasten afbetaald heb, ben ik clean.

    Devon

    "Het is niet jouw schuld. Als hij mij had geslagen was het waarschijnlijk op een gevecht uitgelopen," antwoordt Jason.
    Ik knik, zonder het waarschijnlijk te beseffen heeft hij me net gelijk gegeven.
    "Precies," zeg ik terwijl ik hem vanuit mijn ooghoeken aankijk. "En het was niet jouw gevecht om te vechten, maar dat van mij."
    Ik glimlach zachtjes en bestel nog een whiskey. Mijn god, wat een avond.

    Chrissie

    "Hmm, je bent moe en je wilt mij niet alleen laten, hoe lossen we dat nou op?" zeg ik met een kleine grijns op mijn gezicht.
    Normaal is het tegen mijn eigen regels om nu al een vriendje mee te nemen naar mijn slaapkamer, maar Dave is er al geweest, Dave heeft al in mijn bed gelegen, dus zoveel maakt het niet uit. Dat hij in mijn bed mag slapen betekent nog niet dat ik al van plan ben met hem naar bed te gaan. Daarvoor is het wel te vroeg. Noem me preuts, maar ik wil er zeker van zijn voor ik met iemand naar bed ga.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Precies," Zegt ze. "En het was niet jouw gevecht om te vechten, maar dat van mij," Devon heeft gelijk, maar op de een of andere manier wilde ik wel voor haar op komen. Ik ken haar nauwelijks, maar toch laat ik een meisje niet door een andere jongen slaan. Er staat nog een beetje bier, maar ik heb geen dorst meer. De slaap begint toe te slaan. Ik haal mijn telefoon uit m'n zak en kijk de naar de tijd. "Ik ga wel zo naar huis," Mompel ik.

    Dave.

    "Hmm, je bent moe en je wilt mij niet alleen laten, hoe lossen we dat nou op?" Zegt ze met een kleine grijns. Misschien weet ik waar ze naar toe wil, maar ik ben en blijf een heer. En nee, dat wat ik denk is niet vies. "Jij in je bed, ik op de bank?" Zeg ik tegen haar.

    Devon

    "Ik ga wel zo naar huis," mompelt Jason.
    Ik knik even terwijl ik wat rook uitblaas en het laatste stompje van mijn sigaret in een asbak uitdruk.
    "Ik zet je wel af. Het is een gure buurt om 's nachts door rond te dwalen hier. Jij staat vast wel je mannetje maar mijn gemoedsrust is een ander verhaal."
    Natuurlijk wil ik hem in zijn ego niet krenken, eigenlijk mag ik hem best wel.

    Chrissie

    "Jij in je bed, ik op de bank?"
    Ik trek een wenkbrauw op en lach even. Nooit beseft dat hij zo'n schatje is.
    "Dave," zeg ik serieus. "Je hebt al eerder bij me in bed gelegen, weet je nog? En toen is er ook niks gebeurd. Dat de situatie nu anders is betekent niet dat ik van plan ben je te bespringen. Ik heb heus wel wat zelfcontrole."
    Ik druk een paar kusjes op zijn wang om hem te proberen overtuigen. Wakker worden met de geur van Dave en dan in die mooie ogen kunnen kijken lijkt me namelijk geweldig. En ach, dan slapen mijn lieve broertje en Blanda maar samen, ik kan ze uiteindelijk toch niet eeuwig tegen houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Ik zet je wel af," Biedt ze aan. Ik hef mijn hoofd op en kijk haar aan. "Het is een gure buurt om 's nachts door rond te dwalen hier. Jij staat vast wel je mannetje maar mijn gemoedsrust is een ander verhaal," Van binnen moet ik wel lachen. Ik dacht dat ík iemand was van de nette dure woorden, maar Devon kan er ook wat van. "Nou, oké. Dat aanbod neem ik aan," Ik laat mijn blik een laatste keer door de pub glijden. Dit is pas de eerste keer dat ik hier ben, maar het voelt nu al als soort thuis. Ik kan hier mezelf zijn.

    Dave.

    Ze trekt een wenkbrauw op en begint te lachen. "Dave," Begint ze serieus. Oh, help. Dit komt nooit goed. Ik kan het niet laten en grijns. "Je hebt al eerder bij me in bed gelegen, weet je nog? En toen is er ook niks gebeurd," Ik snap precies wat ze bedoelt, die ene keer.. Voordat ik wegdroom herpak ik mezelf en luister naar de rest die ze te zeggen heeft. "Dat de situatie nu anders is betekent niet dat ik van plan ben je te bespringen. Ik heb heus wel wat zelfcontrole," Ik begin te lachen. "Jij en bespringen? Daar zie ik je niet voor aan," Mompel ik. Maar, heb ík wel zelfbeheersing? Tuurlijk! Als er iemand de heer is, ben ik het. Tenminste.. Een redelijke heer. Ergens knaagt het gevoel van oneerlijkheid aan me. 'Drugs', het woord gaat opnieuw door mijn hoofd. Ik jaag het weg en voel Chrissie's lippen op mijn wang. "Oké," Bevestig ik. "Lijkt me wel gezellig," Vervolg ik droog.