• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    'Waarom doe jij telkens je handen op je rug?' vroeg ik met een lachje aan hem. Ik ging met mijn gezicht wat dichter bij de zijne. 'Word Mason een beetje zenuwachtig en verlegen?' vroeg ik plagend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik bloosde weer even en lachte, maar zei niks en hield mijn handen ook gewoon achter mijn rug.

    Serena

    Hij bloosde en lachte, maar zei niets. Zijn handen bleven ook achter zijn rug. 'Of vertrouw jij je eigen niet?' vroeg ik en ik bleef hem aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ergens niet nee,' zei ik met een schaapachtige grijns. Haar ogen brandde op me, alsof ze dwars door me heen keek.

    Serena

    'Vertel op, waarom niet?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. Ik ging weer wat naar achteren zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ontspande wat toen Serena wat naar achteren ging zitten. 'Nou,' begon ik twijfelend. 'Als je vriendin hier halfnaakt op je schoot zit, well... Ik blijf een jongen, zullen we maar zeggen.'

    [Omg awkward. :"D]

    Serena

    Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Wat kan er nou gebeuren dan?' vroeg ik en hield me hoofd weer een beetje schuin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Je daagt me uit!' zei ik lachend. 'Nou, uh, ik heb nogal "grijp-grage" handen.' Ik dacht wat Serena's vader haar allemaal gedaan kon hebben en dat ze er met mij zo makkelijk over was.

    [Geen idee hoe je dat woord schrijft en of het wel een woord is, but whatever. x"d]

    Serena

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik daag je helemaal niet uit,' zei ik. 'Dank je voor het eerlijk antwoorden,' voegde ik er nog aan toe. Nu ik dat wist voelde het toch wel wat ongemakkelijk om bij hem te zitten. Ik ging weer tegen hem aanliggen. Ik wou het niet laten merken, niet bij hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik weet dat je je nu ongemakkelijk voelt,' zei ik. 'Toch spijt dat je het gevraagd hebt?'

    Serena

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet,' biechtte ik eerlijk toe. Dit keer was het mijn hart die sneller klopte. 'Hoe weet je dat ik me nu zo voel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ken je. Ik kan mijn shirt ook uitdoen, dan staan we gelijk. Maar er zit wel een kans in dat het een truc is, natuurlijk..' zei ik met een grijns.

    Serena

    'Ik ken je. Ik kan mijn shirt ook uitdoen, dan staan we gelijk. Maar er zit wel een kans in dat het een truc is, natuurlijk..' zei hij. Ik kromp wat in elkaar om het laatste gedeelte. Ergens wou ik het wel, zijn huid voelde prettiger aan dan zijn shirt. Het laatste gedeelte wat hij zei liet me twijfelen. Ik ging van zijn schoot af en ging klein stukje verderop zitten. Ik trok mijn knieën op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Sorry,' zei ik toen ik Serena's gezicht zag. 'Het was maar een grapje.'

    Serena

    Ik keek hem eventjes aan. Er zat wat angst in mijn gezicht. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Geen leuk grapje,' zei ik zachtjes en trok mijn knieën wat verder tegen me aan. Ik keek om me heen. Waar lag beertje? Ik keek nog eventjes en zag dat hij vlak bij Mason lag. Ik liet hem daar maar liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you