• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik klopte voorzichtig wat aarde er vanaf en keek naar haar rug, die rood en geschaafd was. 'Niet veel. Gewoon geschaafd.'

    [Tot morgen. D:

    [Eeyy D: Maak de drama nou niet minder pretbederver D: ;p Haha tot morgen]

    Serena

    Ik probeerde niet in één te krimpen toen hij zachtjes op mijn rug klopte. 'Niet veel. Gewoon geschaafd,' zei hij. Ik keek hem aan en ging zachtjes tegen hem aanleunen. 'Het spijt me,' zei ik zachtjes en nu barstte de tranen los. 'Het spijt me het spijt me het spijt me,' snikte ik in zijn shirt. Alles kwam nu weer naar boven, het nadeel van janken en al. 'Ik ben bang,' snikte ik. Mijn schouders schokte en dat dreunde door tot me rug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nee, helemáál geen drama. x"d]

    Mason
    'Geeft niet, en je hoeft niet bang te zijn,' troostte ik haar. Ik stond met Serena op. 'Kom, we gaan terug.'

    [Straks terug.]

    [Wel drama XD dat is leuk]

    Serena

    'Geeft niet, en je hoeft niet bang te zijn. Ik stond met Serena op. 'Kom, we gaan terug,' zei hij en hij was ondertussen opgestaan. Ik keek naar hem. Ik liep langzaam. Het dreunde allemaal door tot mijn rug. Ik keek met een pijnlijk gezicht naar Mason. 'Ik wil me shirt uit,' mompelde ik zachtjes en kneep een beetje in Mason zijn hand. 'Het voelt vies nat en kleverig aan bij me rug,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'We zij toch al bij de hut,' zei ik toen we het open veldje bereikten. In de hut deed ik Serena's shirt achter omhoog en keek naar de wonden.
    'Paar wonden, paar schrammen. En je beha is open gegaan.'

    Serena

    'We zij toch al bij de hut,' zei hij. Ik glimlachte en liet me neerzakken in de hut. Mason deed mijn shirt omhoog. 'Voorzichtigjes!' riep ik geschrokken. 'Paar wonden, paar schrammen. En je beha is open gegaan,' zei hij en ik knikte. Ik deed de shirt uit en gooide die in de koffer. Mijn bh hielt ik tegen en bleef zo stil mogelijk zitten. Ik ademde vlug in en uit. De wind die langs kwam liet mijn rug prikken. Ik keek naar Mason en glimlachte zwakjes. 'Dank je voor het helpen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik haalde mijn schouders op. 'Is het weer goed?' vroeg ik.

    Serena

    'Is het weer goed?' vroeg hij nadat hij zijn schouders op had gehaald. Ik keek hem vragend aan. 'Wat, me rug? Nee, die doet verrekte zeer,' zei ik en ik keek hem niet begrijpend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik schudde heftig mijn hoofd. 'Of je niet meer boos op me bent.'


    [Damn you Gray, Y U MUST DIE D:. Haha, ik ben anime aan het kijken. Veel drama dus, en Gray gaat zichzelf nu invriezen >_>]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 21:01 ]

    Serena

    Hij schudde heftig zijn hoof, waardoor ik schrok. 'Of je niet meer boos op me bent,' zei hij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik was nooit boos, alleen geïrriteerd,' zei ik en ik keek beschamend omlaag.


    [Ik was ff weg en ben er nu weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Mooi,' zei ik en trok Serena voorzichtig tegen me aan.

    Serena

    'Mooi,' zei hij en hij trok mij voorzichtigjes tegen zich aan. Ik keek naar hem en glimlachte een beetje. 'Wil je me straks helpen met me rug?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ergens hoopte ik dat hij me niet hoorde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik verstond haar wel, ook al praatte ze zacht. 'Ja hoor. Maar hoe?' vroeg ik. We hadden hier geen EHBO-kist en ik verwachtte ook niet dat die ineens op het strand was aangespoeld.

    Serena

    'Ja hoor. Maar hoe?' vroeg hij. Ik haalde me schouders op en dacht eventjes na. 'Met wat water en een schoon shirt schoonmaken?' stelde ik voor. Ik stond moeilijk op en pakte alvast een schoon shirt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zitten jij.' Ik duwde Serena zacht weer op de grond. Ik pakte een shirt en liep ermee door de bossen naar het strand.