• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik was net in slaap gevallen toen ik wakker werd van een vreselijk gevoel. Ik had honger.. Ik richtte me recht op in het bed en greep naar mijn maag. Een gromde ontsnapte aan mijn lippen. Ik onderdrukte hem zoveel mogelijk. Ik mocht Mary niet bang maken.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché.
    Ik schrok even op. "Wat is er?" mijn stem trilde zacht.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik keek haar aan terwijl ik rustig probeerde te blijven. "Ik moet even weg. Ik heb honger, hele erge honger." Ik schoof van het bed af en begon me aan te kleden. "Het spijt me!" zei ik en ik meende het. Het speet me echt, ik wilde nog helemaal niet weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik keek teleurgesteld naar de dekens, nadat ik mijn blik van zijn lichaam had getrokken. "Oh..." mompelde ik. "Dat is wel jammer."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik knikte zachtjes. "Vind ik ook.. Het spijt me echt heel erg.. Ik kan nog terugkomen als je wilt." Op dit moment haatte ik mezelf heel erg. "Dat zou ik heel fijn vinden"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Graag!" zei ik, misschien iets te enthousiast. "Dat zou ik ook fijn vinden."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik glimlachte. "Dankjewel. Dat maakt me echt blij." Ik liep naar haar toe en kuste haar heel zachtjes en voorzichtig op haar hoofdje. "Dankjewel.." zei ik nog eens zachtjes. Toen liep ik naar de deur, deed deze open, stapte op de gang, sloot hem weer en liep naar mijn eigen kamer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik rende naar de kast en trok er een grote handdoek uit, ik snelde terug naar de plek en gooide hem erop. De handdoek werd langzaam rood. De ijzerachtige geur gaat door de hele kamer.
    Ik veeg de handdoek heen en weer om het weg te krijgen. Ik stond op om er nog eentje te pakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik moest blozen, heel hevig. Ik kreeg geen woorden uit mijn keel meer om terug te zeggen tegen Darren.

    Luca Jones
    Kleine vlagen van de bloedgeur drongen mijn neusgat binnen. Ik kreeg steeds meer dorst en moest mijn best om doen om stil te blijven liggen zodat Cassie niet wakker werd en het niet merkte. Ik werd me steeds meer bewust van haar hartslag.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik liep snel naar mijn kamer, rukte een pakje bloed open en klokte alles naar binnen. Ik scheurde er meteen nog een open en dronk het op. Ik zuchtte opgelucht. Zo veel beter. Ik gooide de pakjes weg en liep weer terug naar Mary. Ik bleef voor de deur staan en klopte aan. Ik moest wel netjes blijven. Ik wreef nog snel het bloed rond mijn mond weg en viste een pepermuntje uit mijn zak die ik in mijn mond stopte. 'Zo, veel beter Darren.'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Zo, die vampiers waren wel snel zeg. Ik lag nog steeds in bed, diep weggekropen onder de dekens. "Kom maar binnen hoor." riep ik luid.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Kom maar binnen hoor" zei Mary luid. Ik opende de deur en liep terug naar de slaapkamer. "Hier ben ik weer." Ik liep naar haar toe. "Moet ik me weer uitkleden of heb je liever dat ik mijn kleding aan hou?" vroeg ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Sorry." Zeg ik naar Luca als ik zie hoe moeilijk hij het heeft.
    Zo snel als ik kan ren ik terug met nog wat doeken en leg het erbij, ik veeg alles weg. De doeken zijn helemaal doordrongen met bloed.
    Ik til ze op en kijk om me heen, ik zie de wasmand en gooi ze erin.
    De geur is natuurlijk nogsteeds erg sterk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik kan een brede glimlach niet laten als hij binnenkomt. Zelfs al had ik gewild dat die glimlach er niet was, was hij toch doorgebroken. "Ehm, ik wil eigenlijk nog even in bed blijven, is dat niet comfortabeler zonder kleding?" vroeg ik.

    Luca Jones
    "Het is al minder." zeg ik tegen Solomon. "Gaat vanzelf wel weg, misschien moet je even een raam open zetten." geef ik hem als tip. "Het is niet erg."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik zie haar glimlachen en ik bijt zachtjes op mijn lip. "Ehm, ik wil eigenlijk nog even in bed blijven, is dat niet comfortabeler zonder kleding?" vroeg ze. Ik knikte. "Je hebt gelijk, dat is inderdaad comfortabeler zonder kleding." Ik kleedde mezelf bijna helemaal uit. De boxer liet ik aan. Ik ging weer naast haar liggen. "Daar ben ik weer." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.