• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    IHeartMusicc schreef:
    [ Welke districten hebben nog geen personage?]


    [Moet je even in het rollentopic kijken :3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik laat me door mijn knieën zakken en vul mijn fles. Ik trek kruip weer verder naar achteren en drink een beetje. Ik kijk snel rond en als ik mezelf ervan verzekerd heb dat er niemand is begin ik zachtjes drop in the ocean te zingen.
    A drop in the ocean,
    A change in the weather,
    I was praying that you and me might end up together.
    It's like wishing for rain as I stand in the desert,
    But I'm holding you closer than most,
    'Cause you are my heaven.

    I don't wanna waste the weekend,
    If you don't love me, pretend
    A few more hours, then it's time to go.
    And as my train rolls down the East coast,
    I wonder how you keep warm.
    It's too late to cry, too broken to move on.

    Still I can't let you be,
    Most nights I hardly sleep.
    Don't see what you don't need, from me.

    Just a drop in the ocean,
    A change in the weather,
    I was praying that you and me might end up together.
    It's like wishing for rain as I stand in the desert,
    But I'm holding you closer than most,
    'Cause you are my heaven.
    (zet ff niet de hele tekst erin.)


    Remember to be ridiculous.

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek om me heen. Yoëlla waar zit je. Dacht mijn gedachte steeds. Ik zuchtte en toen ik dacht haar stem te horen sprong ik van boom naar boom om bij haar te komen. Ik keek vanonder de boom, Jup daar zat ze. Voorzichtig sprong ik, 'Yoëlla,' riep ik toen zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik zag Jonah al aankomen en stond met mijn beide voeten op de grond tegen de tijd dat hij in het kamp aankwam. Ik liep recht op hem af en knuffelde hem een beetje ongemakkelijk, ik was al lang blij dat hij nog in orde was. Toen gaf ik hem een harde klap in zijn gezich met mijn vlakke hand, niet genoeg om iets te breden of open te halen, maar de afdruk zou er vast nog een tijdje blijven zitten.
    'Dat was omdat je ons allebei doodsbang gemaakt hebt. Er staat soep met haas en bessen bij het vuur,' zei ik koud, emotieloos. Ik klom mijn boom terug in, we konden bespreken wat we straks zouden gaan doen als Jonah gegeten had... Mijn handpalm tintelde nog lichtjes na.

    Frederick Smith, district 12

    'Geen stap verder!' beval ik de jongen die niet erg subtiel ons kamp binnengestormd was, ik hield een mes voor me uit.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [crumbcake wie bedreig je?]


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Razendsnel grijp ik mijn boog, sta op, gooi mijn rugzak over mijn schouder, en span de boog aan, en richt op de jongen die net iets gezegd had. Yoëlla duwde ik achter me. Niemand mocht haar pijn doen. "Geen stap verder!" riep Fred.


    Tijd voor koffie.

    {Ik ga straks naar De Hunger Games!! :D}


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik blijf zachtjes verborgen achter Alexandria staan, maar span voor de zekerheid een pijl tussen mijn boog.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Die twee weken gaan bij mij dus eeuwig duren, maar ik kan niet door mijn examens...
    Waarom moesten ze die invoeren? Ze zijn er tot vorig jaar niet geweest met Pasen voor mijn jaar...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mike Berton || District 5
    Ik knik en begin zuidwaarts te lopen. 'Ben je nog iemand tegengekomen?' vraag ik ondertussen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik ga naast Mike lopen. 'Nee,' antwoord ik. 'Maar ze moeten hier ergens zitten, het zal druk zijn in de bossen.'


    Remember to be ridiculous.

    Jonathan Walker || district 11
    ' Lisa, zou je alsjeblieft een beetje kunnen dimmen. Ik krijg bijna geen lucht. En ik heb jou ook gemist hoor.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'alleen als je belooft niet meer weg te gaan zonder uitleg,' zeg ik terwijl ik hem loslaat. een beetje dimmen, niemand weet welk kanon van wie is, en ik wil hem niet kwijt, want dan is er een grotere kans dat ik terug naar huis moet. En ik heb nu al last van nachtmerries, dus dat wil ik niet. ik wil alleen niet pijnlijk doodgaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {Hij was leuk! Hij miste natuurlijk wel wat details, maar anders zou hij te lang worden, en verder volgde ze heel goed het boek!!!}


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    ' oké, ik beloof het.' Zeg ik snel.
    ' en dit was gewoon noodzakelijk, ze moesten uitgeschakeld worden'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.