• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Goh, opeens zitten er 3 mensen bij haar op school. Toevallig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Goh, opeens zitten er 3 mensen bij haar op school. Toevallig.

    Jeetje? Gewoon een grote school?


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    (...)
    Jeetje? Gewoon een grote school?


    Ja sorry hoor, mij kun je niet wijsmaken dat die school zo ontzettend groot is.
    Sorry hoor. Maar op mij komt het over alsof ze liegen, terwijl het al erg genoeg is wat er is gebeurd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja sorry hoor, mij kun je niet wijsmaken dat die school zo ontzettend groot is.
    Sorry hoor. Maar op mij komt het over alsof ze liegen, terwijl het al erg genoeg is wat er is gebeurd.


    <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja sorry hoor, mij kun je niet wijsmaken dat die school zo ontzettend groot is.
    Sorry hoor. Maar op mij komt het over alsof ze liegen, terwijl het al erg genoeg is wat er is gebeurd.


    Op zich zou het kunnen hoor. Ze komt toch uit een plekje rond Den Haag? Daar wonen veel mensen, dus zullen ook wel grote scholen zijn.


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    (...)

    Op zich zou het kunnen hoor. Ze komt toch uit een plekje rond Den Haag? Daar wonen veel mensen, dus zullen ook wel grote scholen zijn.


    Ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Het is toevallig altijd zo als er iets gebeurd, een deel van Quizlet 'kent' die persoon ineens of zit erbij op school. Ik vind het best verdacht. Kijk bij mij, mijn stad heeft 80.000 inwoners, er zitten behoorlijk wat mensen uit mijn stad hier op Quizlet, zeker rond de 10-15 mensen (Waarvan ik weet). Maar weet je hoeveel van die mensen bij mij op school zitten of zaten? ééntje. Toevallig omdat het mijn zusje is. Zo klein is die kans.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:55 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Het is toevallig altijd zo als er iets gebeurd, een deel van Quizlet 'kent' die persoon ineens of zit erbij op school. Ik vind het best verdacht. Kijk bij mij, mijn stad heeft 80.000 inwoners, er zitten behoorlijk wat mensen uit mijn stad hier op Quizlet, zeker rond de 10-15 mensen. Maar weet je hoeveel van die mensen bij mij op school zitten of zaten? ééntje. Toevallig omdat het mijn zusje is. Zo klein is die kans.


    Dank u.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Het is toevallig altijd zo als er iets gebeurd, een deel van Quizlet 'kent' die persoon ineens of zit erbij op school. Ik vind het best verdacht. Kijk bij mij, mijn stad heeft 80.000 inwoners, er zitten behoorlijk wat mensen uit mijn stad hier op Quizlet, zeker rond de 10-15 mensen (Waarvan ik weet). Maar weet je hoeveel van die mensen bij mij op school zitten of zaten? ééntje. Toevallig omdat het mijn zusje is. Zo klein is die kans.


    Ik snap je, maar bij mij op school zijn het er sowieso al 5 die hierop zitten. En die zijn alle 5 vriendinnen van mij. Maar ik begrijp je punt! :]


    Tell me about it, stud.

    Valentino schreef:
    Goh, opeens zitten er 3 mensen bij haar op school. Toevallig.

    Sorry hoor maar wat is daar nu weer toevallig aan? 3 is dus totaal niet veel...
    Ik zit ook bij Livia op school en woon ook in Pijnacker, er zijn trouwens ook geen redenen om daar over te liegen lijkt mij.
    En de school is ook niet echt heel groot ofzo. We hebben iets van 1200 leerlingen, mocht je het graag even willen weten.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Het is toevallig altijd zo als er iets gebeurd, een deel van Quizlet 'kent' die persoon ineens of zit erbij op school. Ik vind het best verdacht. Kijk bij mij, mijn stad heeft 80.000 inwoners, er zitten behoorlijk wat mensen uit mijn stad hier op Quizlet, zeker rond de 10-15 mensen (Waarvan ik weet). Maar weet je hoeveel van die mensen bij mij op school zitten of zaten? ééntje. Toevallig omdat het mijn zusje is. Zo klein is die kans.


    Je bent niet bepaald representatief voor de hele wereld ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    XxLxX schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar wat is daar nu weer toevallig aan? 3 is dus totaal niet veel...
    Ik zit ook bij Livia op school en woon ook in Pijnacker, er zijn trouwens ook geen redenen om daar over te liegen lijkt mij.
    En de school is ook niet echt heel groot ofzo. We hebben iets van 1200 leerlingen, mocht je het graag even willen weten.


    Jij was één van de drie die ik bedoelde, slimmerd.
    Niet voor het één of ander, maar kijk naar Assassin's reactie. Plus daarbij komt, met een hele snelle en simpele rekensom, is het gewoon bijna onmogelijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je bent niet bepaald representatief voor de hele wereld ^^


    Gelukkig zit de hele wereld niet op Quizlet. :'D


    Your make-up is terrible

    Cogsworth schreef:
    (...)

    Ja, toen ik dat las, dacht ik echt zo van: WTF? Ooit gehoord van respect ofzo?

    Het is inderdaad respectloos, maar om hem nou meteen op te pakken? (cat)
    Je zou bijna denken dat al die mensen voor niks gestorven zijn , strijdend voor vrijheid :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Valentino schreef:
    (...)

    Jij was één van de drie die ik bedoelde, slimmerd.
    Niet voor het één of ander, maar kijk naar Assassin's reactie. Plus daarbij komt, met een hele snelle en simpele rekensom, is het gewoon bijna onmogelijk.

    Dan geloof je het toch niet, moet jij weten...
    Het is toch logisch dat als je een topic ziet en dat onderwerp gaat je aan, dat je daar dan op reageert? Vooral als er dingen gezegt worden die gewoon helemaal niet waar zijn..

    Cooper schreef:
    (...)
    Het is inderdaad respectloos, maar om hem nou meteen op te pakken? (cat)
    Je zou bijna denken dat al die mensen voor niks gestorven zijn , strijdend voor vrijheid :/


    http://tweakers.net/nieuws/80580/nederlandse-recherche-hackt-buitenlandse-computers-illegaal.html
    Vrijheid is allang dood. Wat we overhouden is schijn. Dit is een rechercheur die buiten de wet werkt, en daar openlijk voor uitkomt. Hij mag gewoon doorwerken! Het is toch maar privacyschending, en alleen maar in het buitenland. Maar wie zegt dat als ze illegaal buitenlandse computers hacken, dat ze bij nederlandse computers eerst braaf op toestemming wachten?

    Dit is even een voorbeeldje wat ik vandaag in de krant vond, maar er zijn er zooooo veel. Niet cool.


    quidquid excusatio prandium pro