• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ja, valt mij ook op.

    Als je goed kijkt is de plaats waar ze precies is gevonden ook niet in beeld gebracht. De politie maakt rechts een lint vast.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ergens vind ik het erg voor het meisje, maar zij haalt het nieuws omdat ze zogenaamd zelfmoord zou gepleegd hebben door die lijsten. Als een van de mensen die het heel wat zwaarder hadden als haar zelfmoord plegen, staat er niets op. Dit geval is alle aandacht niet waard in mijn ogen. ;s


    comfort in c h a o s

    GoldenSkull schreef:
    Staat niemand erbij stil dat zo'n beetje niemand hier haar kent?
    Ik bedoel, ja, je weet wie het is, maar wie ként haar echt? Hoe weet je zeker dat ze hierom zelfmoord heeft gepleegd? Hoe weet je dat ze niet dood zou zijn geslagen als één van haar ouders erachter gekomen was? Hoe weten we eigenlijk dat die lijst überhaupt íets te maken had met de zelfmoord? (Nee, ik heb haar tweets niet gelezen, voor als het daartussen stond)
    Ja, het is een heftig voorbeeld, en 'het zal ook vast wel niet zo zijn geweest', maar het gaat om het principe. Mensen moeten leren na te denken.
    Nee, geen haat, maar ik zag net een tweet van iemand "HAHAHAHHAHA. @jeschatjee heeft ruim 10 000 followers. ik ga ook zelfmoord plegen!" en dat is toch gewoon het toppunt van respectloosheid!
    En daarnaast vind ik haar echt een mooi meisje. Ik walg van deze maatschappij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wel ironisch dat ze op dezelfde dag nog 100en dingen tweet als "De slechte dingen die gebeuren maken je juist sterk". :']


    ars moriendi

    Sarabi schreef:
    Wel ironisch dat ze op dezelfde dag nog 100en dingen tweet als "De slechte dingen die gebeuren maken je juist sterk". :']

    Vond ik dus ook xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat er wel meer dingen waren waardoor ze zelfmoord heeft gepleegd dan het feit dat ze op die lijst stond. Misschien voelde ze zich al een tijd slecht over zichzelf, werd ze gepest of iets anders,maar niet enkel door die lijst.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet wel zeker dat er meer gespeeld heeft dan alleen die Bangalijst. Waarschijnlijk was ze al ontzettend fragiel en was dit de druppel.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:08 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oke, even een vaag rijtje:
    Ja, er was meer met haar aan de hand. Ik merkte het in onze msn-gesprekken maar ik wilde niet vragen wat er was. Toen ik haar zag, was ze nog wel vrolijk. Eigenlijk is ze helemaal geen slet hoor. Ik krijg wel enorm medelijden met haar broer, want ik wéét dat hij heel veel om haar gaf, en ik heb ook nog met hem gebeld, want ik ken hem redelijk goed. Ik kan het me eigenlijk nog steeds niet realiseren dat ze weg is, en elke keer heb ik het gevoel dat ze gewoon weer online komt. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat ze weg ging, want het was echt een shock voor mij toen ik het hoorde. De eerste 10 minuten gingen goed, al dacht ik er wel aan, maar toen ik op school het lokaal uit liep en mijn vriendinnen zag niet meer, en ik heb de hele dag tegen heel veel mensen moeten vertellen wat er is gebeurd. Mijn ouders schrokken ook toen ze het hoorden.

    Wat ik wel raar vind ; vanochtend had ze nog 'maar' 4000 followers, nu ineens 12000.
    Waarom gaan mensen een overledene volgen?


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    Wat ik wel raar vind ; vanochtend had ze nog 'maar' 4000 followers, nu ineens 12000.
    Waarom gaan mensen een overledene volgen?


    En toen ze nog leefde maar 300..

    Dit is dus de echte reden.
    Maar dan nog: ik vind die bangalijst echt gewoonweg gestoord.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mothrchucker schreef:
    Wat ik wel raar vind ; vanochtend had ze nog 'maar' 4000 followers, nu ineens 12000.
    Waarom gaan mensen een overledene volgen?


    Ramptoeristen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'Grappenmaker' opgepakt
    Twitteraar en blogger Andrei Vreeling werd donderdag opgepakt na het plaatsen van een grap over de zelfmoord van Livia. Onder de naam Hans Wiegel Jr. twitterde hij 'Even mijn bangalijst updaten. Iemand viel af.' Het kwam hem, naast de arrestatie, op een stortvloed aan verontwaardige reacties te staan.

    Neerschieten!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Neerschieten!


    Ja, toen ik dat las, dacht ik echt zo van: WTF? Ooit gehoord van respect ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, nu snap ik het niet mer. Er is nu dus een ander account van die Livia. I haven't got a clue if it's a hacker or not.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 23:32 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.