• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    John McAlister

    Ik ga bij Yesmin zitten en kijk of ik wat kan doen, haar lichaam lijk bewegingsloos alsof ze er zelf helemaal niet in zit, 'Yasmin? Kun je me horen?' Fluisterde ik


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik keek toch een beetje bezorgd naar Yasmin, ik weet niet wat die meid allemaal uitspookt. Maar echt gezond lijkt het me niet.


    El Diablo.

    [Waar kan ik naartoe met Jade of Jayden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yasmin

    Iedereen komt om mijn lichaam staan en iedereen begint aan me te schudden. Ik ben gewoon wakker, toch? Ik loop naar ze toe om ze te vertellen dat er niks aan de hand is, maar iedereen doet zijn best om me wakker te krijgen en niemand merkt me op. Ik ren tussen ze in maar voel niets van hun huiden als ik me door de rij dring. Ik lijk door ze heen te gaan. Dan struikel ik opnieuw en val mijn lichaam in. Ik lijk in mijn lichaam te verdwijnen.

    Mijn oogleden worden met een ruk opgetild. 'Holy fuck.' Mompel ik. Ik ga recht op zitten en kijk verward om me heen. Ik begin bijna te huilen om de enge droom die ik net had. 'Dat was echt héél eng.' Zeg ik met een kleine, gebroken stem. Ik doe mijn best om mijn tranen weg te houden en sta trillend op.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    John McAlister

    'Gaat het?' Vraag ik bezorgt als Yasmin wakker word


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    Bevend ga ik naast Yasmin zitten. "Wat the fuck was dat?", zeg ik geschokt.


    help

    HurtedHeart schreef:
    [Waar kan ik naartoe met Jade of Jayden?]


    [Samantha is een beetje een loner nu, dus je kan opzich wel naar haar toe :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik ga er ook maar staan, en kniel naast haar neer. Ik zeg niks, maar kijk haar toch aan.


    El Diablo.

    Yasmin

    Een traan stroomt nu over mijn wang. Mijn stem trilt. 'I-ik weet het niet, het werd helemaal zwart voor mijn o-ogen en toen zag ik mezelf op de grond liggen en jullie probeerden me allemaal wakker te maken en het was echt heel e-eng,' hakkel ik snikkend. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en voel dat ze nat worden van een paar tranen. 'I-ik ben nog nooit zo bang geweest in mijn hele leven.'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:50 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Ik haal mijn handen door mijn haar en kijk leunend op mijn handen naar mijn Hilfigers.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:52 ]


    help

    Tyler

    Ik ben nog steeds stil, tot ik opeens een hevige hoofdpijn kreeg. Ik haal mijn hand naar mijn hoofd, en zucht even.


    El Diablo.

    John McAlister

    ik zie hoe er tranen over Yasmins wangen stormen en wil haar het liefst op elke mogelijke manier troosten, 'Het komt goed' Fluisterde ik terwijl ik met mijn hand over haar rug wreef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    "Wat gaan we nu doen?", vraag ik met bevende stem. Mijn zakmes knipt open. En weer dicht. Ik haal het uit mijn broekzak en smijt het in het gras, waar het rechtop blijft staan.


    help

    Yasmin

    Langzaam word ik weer rustig. Ik droog mijn tranen en kalmeer. Het is maar een droom Yasmin. Een droom. Maar dan weet ik het zeker. Het was geen droom. Het was echt. Het was realiteit, dat weet ik. Maar ik zeg niets. Ze zullen het wel dom vinden. Het ís ook dom, maar het is zo. 'Kunnen we gewoon terug gaan naar het kamp? Ik ben me rot geschrokken.' Ik slik de brok in mijn keel weg.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 19:59 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "O-oké", zeg ik. De druk op mijn hoofd lijkt zwaarder te worden, alsof ik in een vliegtuig zat, maar ik negeer het, het is vast m'n verbeelding.


    help