• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Yasmin

    Ik lach als ik zie hoe Sam en John met hun gaves spelen. 'Nu lach je nog ja. Je eindigt straks net zoals ik.' Ik schrik me rot en kijk om. 'Laat Yasmin hier buiten Jeff!' Verward kijk ik Sky aan. 'Ik wil gewoon niet dat ze zoals Alissa eindigt!' 'Kap eens over die Alissa van je!' 'Jaloers?' Kwaad lopen ze weg. 'Uhm, raar.' Zeg ik hardop.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:40 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Is Yasmin nu weer ziel of?]


    El Diablo.

    - Sorry XD

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ze is altijd in zielvorm als het schuin staat. Dus John kan Yasmin niet horen of zien...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Opeens hoor ik Yasmin's stem, ik schrik. Is Yasmin al dood? denk ik bij me eigen.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Ik ben bang van wel'' mompelde ik. ''Ik ga ze zoeken'' zei ik vastberaden, en ik stond moeizaam op. ''Ga je mee?'' vroeg ik aan John, doelend op het bos.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    John

    'Is goed' Andwoord ik terwijl ik opsta en samen met Sam richting het bos loop, omdat het zo donker is vorm ik met mijn handen weer een vuurbal die een deel van het bos verlicht.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    Dankzij de vuurbal van John die het bos verlichtte, wist ik alle struikjes, wortels en bomen te ontwijken. Ik wist zeker dat ik anders állang was gevallen. Voorzichtig keek ik in het rond, hopend iemand tegen te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    Ik zie dat Alexis schrikt. Wat zou ze denken? 'Hee Yas.' Ik kijk om. 'Hai Sky. Wat was dat nou met die jongen, Jeffrey?' Ze zucht. 'Hij probeert je de hele tijd bang te maken en praat continu over die Alissa. Argh.' Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Vind je hem leuk ofzo?' Ze schrikt. 'Wat was je gave ook alweer?' Vraagt Sky opgelaten. 'Mijn ziel verplaatsen en hem in andere lichamen sturen, met dode zielen praten en jij valse... je leid me af!' Lach ik nu.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Ik hoor nu nog een andere stem, de stem van.. Skyler?! What the hell? Yasmin word dus afgeleid door haar. Tenminste dat is wat ik ervan begrijp.


    El Diablo.

    Yasmin

    'Okee, ik vind hem leuk.' Pretlichtjes verschijnen in Skyler's hazelkleurige ogen. 'En jij, vind jij iemand leuk hier?' Ik schud mijn hoofd. 'En... heb je dan geen aanbidders?' Weer schud ik mijn hoofd. 'Wat een onzin! Je bent stunning meid.' Ik kijk haar verdrietig aan. 'Ik mis je Sky. Iedereen mist je.' 'Behalve Alexis. Die heeft me nooit gemogen.' Ik pak haar polsen. 'Dát is pas onzin. Iedereen mag jou.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:41 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Wat heb ik gemist? En waar kan ik invallen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik kon vanaf hier gewoon makkelijk het gesprek volgen, wat? Ik mocht Skyler wel! Alleen omdat ik niet had gehuild toen ik hoorde dat ze dood was. Lekker zeg..


    El Diablo.

    [Een gevecht met de gaven. Je kunt naar Alexis gaan en haar vragen waarom ze zo geschrokken/verward kijkt?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Helloo?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'