• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik probeerde op te staan van het luchtbed uit John zijn tent, en ondanks dat ik nog pijn had lukte het aardig. Ik sjokte de tent uit en ging bij het kampvuur zitten. Het was wel héél overdreven hoe ze reageerden, Wyn heeft misschien een koudje opgelopen, maar ik loop straks nog wel een paar dagen rond met pijn.. Ik zuchtte en steunde mijn kin op mijn handen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    John

    Ik zag Sam van de tent naar het kampvuur lopen en liep naar haar toe 'Gaat het weer?' Vraag ik en ik ga naast haar zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Gaat het weer?'' vroeg John, en ik glimlachte. ''Wel wat beter, dankjewel'' antwoordde ik, en staarde weer naar het vuur. ''Als dit zo doorgaat..'' zuchtte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dus kan Alexis Yasmin ook horen in haar ziel gedaante?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    John

    'Als dit zo doorgaat gaan we hier gewoon weg' Voegde ik er vastbesloten aan toe 'Wil je zien wat ik kan?' Vroeg ik grijnzend


    Don't be like the rest of them, darling

    [Alleen als Yasmin wat tegen haar zegt]


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''Als dit zo doorgaat gaan we hier gewoon weg'' Zei hij, en ik knikte instemmend. ''Wil je zien wat ik kan?'' grijnsde hij, en ook ik kreeg een grijns op mijn gezicht. ''Sure'' mompelde ik, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    John

    Ik consentreerde me en er verscheen al gauw een soort vuurbal op mijn hand in de vorm van een soort tennisbal, ik wou niemand ermee pijn doen maar hoe het eruit zag leek het best cool.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ook gewoon als Yasmin iets hardop zegt, of niet?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Mijn ogen sperden wijd open toen er een vuurbal op zijn hand verscheen. ''Gaaf'' wist ik nog uit te brengen, en keek facinerend toe. ''Ik zal je ook eens wat laten zien'' glimlachte ik, en ik zag verderop een konijntje. 'Kom hierheen' dacht ik, en concentreerde me op het konijntje. Het beestje verstijfde en kwam op een drafje hiernaartoe. 'draai wat rondjes' ik grijnsde toen het konijntjes rondjes draaide, het zag er grappig uit. 'spring' commandeerde ik het beestje via de gedachten, en het konijntje sprong op en neer. ''Ik kan mensen en dieren besturen'' legde ik John uit, en liet het konijntje weer gaan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dat is toch als Yasmin wat zegt =P ]


    El Diablo.

    John

    Gefacineert keek ik hoe het konijntje onze kant opkwam en rondjes draaide, waardoor er alweer een grijs op mijn gezicht verscheen en Sam uitlegde dat ze dieren en mensen kon besturen 'Cool' Wist ik ook nog maar net uit te brengen terwijl ik de vuurbal opgooide als een tennisbal en die algauw verdween.


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington


    Ik keek toe hoe hij de vuurbal weer liet verdwijnen. ''Waar is de rest eigenlijk?'' vroeg ik hem, en ik strekte mijn benen een beetje. De pijn was gelukkig al iets minder, maar niet helemaal verdwenen. Ik pak hun nog wel terug, ooit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Ik zat nog steeds bij het meer, ik kan toch niks doen. We gaan dood, dat is duidelijk..


    El Diablo.

    John

    'Hmm.. ik zou het niet weten, hopelijk niet in het bos' Andwoorde ik terwijl ik een blik op het bos wierp.


    Don't be like the rest of them, darling