• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    [Uhm, dat lijkt wel nogal op de gave van Yasmin. Die kan ook zielen horen...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [aYasmin kan ook met ze praten, want nu wist ik een stukje dat ze een waarschuwing hoort..]


    El Diablo.

    [Maar het is dus alleen horen? Dus dan hoort ze Skyler ook?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Kan..]


    El Diablo.

    ['Key, ik moet nu weg. Doei.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Bye.]


    El Diablo.

    [:( Bye! (H)]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Ik liep steeds verder het bos in, en het werd steeds donkerder. Ik keek naar een paar bomen, en merkte wat op. Er stond iets op. Watch out las ik, en dat stond op en paar bomen. Hoe verder ik liep, hoe groter het stond geschreven. Een rilling ging over mijn rug, maar ik liep verder. Watch out! hoorde ik opeens. Ik schrok me dood. Ik bleef stil staan. De stem werd steeds harder. Watch out! Watch out! De stem werd steeds harder. En er kwam een andere stem bij. Jullie komen hier niet levend weg! schreeuwde die. Ik kon er niet meer tegen. Ik zakte in elkaar en begon te gillen, terwijl die tranen over mijn wangen liepen.


    El Diablo.

    John

    Ik hoorde Alexis gillen en rende naar haar toe, ze lag gillend op de grond en tranen liepen over haar wangen, ik mocht haar dan wel niet de simpatikste Hoe schrijf je dat ooit? Xd persoon vinden maar ik kon haar hier ook niet gillend op de grond laten liggen 'Alexis! Gaat het wel?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Trillend wees ik naar de bomen waar de tekst op stond. 'We komen hier niet levend weg!' snikte ik.


    El Diablo.

    John

    Geschokken keek ik ook naar de boom waar de teks opstond maar probeerde toch vastbesloten te klinken 'Tuurlijk wel, maar we moeten eerst het bos uit' Mompelde ik terwijl ik een hand onder haar arm legde en haar optilde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    'We gaan dood! Dat hoorde ik toch!' snikte ik weer, of ik werd gek van deze plaats of er waren hier echt mensen die ervoor zouden zorgen dat we dit niet overleven.


    El Diablo.

    John

    'Rustig Laten we eerst de weg terug naar het kamp zien te vinden' Probeerde ik alsnog moedig te zeggen, maar erg holp het niet, ik was zelf ook bang geworden van de woorden die Alexis net had uitgesproken


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Ik knikte, en stond op om vervolgens naar het kamp te lopen. Daar ging ik bij het meer zitten, en staarde voor me uit.


    El Diablo.

    John

    Gelukkig kreeg ik Alexis zover dat ze opstond en we samen terug liepen naar het kamp waar ze bij het meer ging zitten, en ik om me heen keek om te kijken of er nog iemand anders te bekennen was.


    Don't be like the rest of them, darling