• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    [Hey xd ]


    El Diablo.

    [Hoe en waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Je kan naar Alexis, die hoort geesten nu..]


    El Diablo.

    [En Yasmin's geest. HAZZA!]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Dus... Als ik het goed heb, is Alexis paranormaal begaafd, Sam bij John en Yasmin bij Skyler?)

    Wyn

    Hoestend loop ik naar het vuur en probeer mezelf een beetje op te warmen. Fijn, heb ik een verkoudheid opgelopen. Ik denk erover om Sam mijn verontschuldigingen aan te bieden, zij had eigenlijk niet echt iets gedaan, maar momenteel denk ik niet echt dat ze mijn verontschuldigingen zou appreciëren. Terwijl ik over van alles en nog wat nadenk, staar ik in het vuur. Vuur is prachtig, het kan van alles doen en verschillende kleuren hebben. Ik smijt er nog een takje in.

    (Mag ik Wyn pyromanie geven? ^^ Niet dat ze zo plots het bos in brand steekt, maar dan ze opeens heel erg gefascineerd is door vuur en er mee begint te spelen...)


    help

    [Kan ik jade op Tyler afsturen?]
    Jayden Jason Bright
    Ik zie Alexiss om zich heen kijken en ze lijkt een beetje vreemd uit haar ogen. 'Wat is er?' Vraag ik aan haar als ik sommige gedachte hoor Die dacht ik van haar afkomstig waren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    John

    'Laten we terug gaan naar het kamp, er is hier vast niemand anders' Zeg ik tegen Sam terwijl ik me omdraai om terug naar het kamp te lopen, het bos vond ik maar eng, terwijl er nogsteeds een soort vuurbal op mijn hand gloeide

    (Ja dat kan wel.. Whaha.. Wyn die pyromaan is en dan John die vuur kan besturen.. Dat word wat Xd)


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jep, Alexis is paranormaal begaafd ^^]

    Tyler

    Ik loop de tent weer in, en pak mijn Iphone. Ik ga bij het vuur zitten, en begin te tweeten.


    El Diablo.

    [@HurtedHeart: Juah mag wel ^^]


    El Diablo.

    (Dacht ik ook net... XD God, ik ben moe... Ben tot 1u vannacht opgebleven - had ik misschien beter niet kunnen doen... Ben dan om 7u30 moeten opstaan om naar de tekenschool te gaan, en nu ben ik net terug van het zwembad en mijn licht wil niet werken, waardoor ik het gevoel heb dat ik in een donkere grot zit...)

    Wyn

    Ik neem een takje uit het vuur en pruts ermee in het gras, waardoor het gras dat nog geen dauw heeft gevangen in brand vliegt. Ik staar er even gefascineerd naar. Wat ben ik aan het doen? Denk ik dan. Ik stamp het vlug weer uit en geeuw.


    help

    Tyler

    'Moe?' grinnik ik, en kijk even op van mijn Iphone.

    Alexis

    'Kan je een geheim bewaren?' vraag ik, en kijk Jayden aan.


    El Diablo.

    John

    Ik vond het zielig om Yasmin en Sky in het bos achter te laten en hoop dat ze snel terug zouden komen, als ik het bos uitloop naar het kamp zie ik Wyn haastig een vuurtje uittrappen 'Mischien helpt dit' Zeg ik grijnzend terwijl het vuur in een soort lijntje naar mijn hand vliegt waarnaar het veranderd in weer een zelfde soort tennisbal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    "Best wel", mompel ik. Ik ril even van de koude en trek mijn nog steeds natte trui uit en wring hem uit. "Gaat het wel?", vraag ik dan bezorgd, starend naar de wonden die Yasmin gemaakt heeft. "Jij kunt echt geen moment krasvrij blijven, hé?", mompel ik. Dan staar ik naar John's vuur en schud snel mijn hoofd. Het is beangstigend, maar toch zo mooi.

    (ARGH. HET IS HIER DONKER EN IK KAN HET LICHT NIET AANSTEKEN. Zo frustrerend.)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:07 ]


    help

    Yasmin

    Jayden komt bij Alexis staan. 'Oh, en Jay dan?' Ze wijst naar hem. 'Vind je hem niet leuk?' Ik kijk haar aan. Als ik nu bloed had, was ik gaan blozen. 'Ja tuurlijk wel, maar gewoon als vriend! Trouwens, je bent niks veranderd. Dood of niet, je blijft me koppelen.' Lach ik. 'Sssst.' Ze legt haar vinger op haar lippen. 'Luister nou naar wat ze zeggen. Alexis gaat hem een geheim vertellen.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:08 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Uhm... John weet toch niet dat Skyler bij Yasmin is? Skyler is dood...? x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'