• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    [ Totzoo]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik, en sla dan mijn armen over elkaar. Dan pas merk ik dat ik nog steeds geen shirt aanheb, en alleen een joggingbroek aanheb. Door dat lach ik weer. En kijk wat rond.


    El Diablo.

    Lily Mose Thompson

    Ik schrok toen er een uil uit de kist vloog en op mijn schouder ging zitten, maar al snel veranderde dat. Miwa keek me aan en vloog toen weg, naar de eetzaal. Daar bleef ze voor de deur wachten totdat ik eraan kwam en ze ging op mijn schouder zitten.
    Ik liep naar binnen en ging aan de tafel zitten. Ik besloot me afzijdig te houden en eerst eens te kijken wat de anderen deden.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Amelia

    Ik rol even met mijn ogen, ik trek mijn benen op en pak mijn blackberry waar ik zie dat ik een bericht heb van Lucas. Ik grom even als ik het lees en stop meteen mijn telefoon weer weg, ergens was ik geraakt, ex vriendje die je belooft om een goede vriend te blijven en daarna me uit komt schelden voor slet, hoer en weet ik veel wat. Ik zuchtte en keek Tyler aan, hij had alleen een jogging broek aan en ik grinnik even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga (: Bye]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tyler

    'Wat is er?' grinnik ik. Ik kijk haar nu grijnzend aan, en aai Crusher.


    El Diablo.

    [ Byee ;[ ]

    Amelia

    Wat bedoelde hij, het grommen of het grinniken? Ik schudde mijn hoofd, 'Ahh niks,' lachte ik even ongemakkelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Echt wel' hield ik vol. Ik wist dit soort dingen, en ik zou niet stoppen voor ik het wist.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik zuchtte, 'Er is echt niks,' hield ik ook vol. Aan zijn gedachte te horen was dit verloren zaak maar ik kon het proberen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Echt wel' hield ik grijnzend vol. Ik zou hierachter komen, echt waar.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik zuchtte met een kleine irritatie als ondertoon, 'Het grommen ging hier over,' zei ik en liet hem het ping bericht zien Je bent zeker naar een andere school gegaan om de nieuwe hoer te spelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik las snel het ping bericht. 'Dude, wie is dat?!' zei ik vol afgrijzen.


    El Diablo.

    Amelia

    'Ex,' zei ik simpel. Ik verwijderde het bericht en zuchtte, zo zie je maar weer wie je vrienden zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waar zijn Tyler en Amelia?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Eetzaal ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.