• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Amelia Samantha Westlane

    Zuchtend sta ik op, mijn maag knort verschrikkelijk. Ik strik mijn veters van mijn vans, trek mijn blazer recht en doe mijn haar in een knotje waarna ik rond begin te lopen. Amare kijkt me met dezelfde blik aan, 'Inderdaad ik heb ook honger,' grinnik ik dan terwijl ik in de koelkast ga rondsnuffelen.

    Taylor Nathaniel Westlane

    'Ik denk dat dit een goede kamer is,' zeg ik en loop naar nog een lege kamer. Tot nu toe hadden we allemaal en kamer in de buurt van elkaar. Ik legde haar koffers daar, 'Wil je nog wat weten off?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh.. Ik pas mijn tekst even aan dan..]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    [ Oeps ik had het niet gezien, was dus denk ik aan 't typen D; sorry ;cc]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    Ik liep de eetkamer binnen met een paar koks, 'Het eten is over 10 minuten klaar.' zei ik. Daarna pakte ik een boek en begon te lezen.


    El Diablo.

    Samantha


    Ik loop ook naar de koelkast waar al iemand staat. 'Wat neem jij?' vraag ik. Jemig wat heb ik honger.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Haha, maakt niet uit :')]

    Lily Mose Thompson

    In de eetkamer zat iemand een boek te lezen en ik gokte dat zij de verzorger was.
    Ik kuchte zachtjes. "Eh.. Hi. Ik ben Lily en.. het spijt me dat ik veel te laat ben. Ik had wat problemen om hier te komen."


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Amelia

    Ik grinnikte naar Samantha, 'Dat zie ik over 10 minuten,' mijn maag bleef knorren. Ik plofte neer naast Tyler en speelde wat met Amare, Haar ogen begonnen grijsbruin te gloeien en ik grijnsde maar voelde dat die van mij groen gloeide. Pas op hoorde ik. Ik fronste Voor? Waarom? Ik kreeg geen antwoord terug en onze ogen kleurde terug. Die van haar groen en die van mij grijsbruin.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn

    Ik keek op, en zag een meisje. 'Hai, ik ben Dawn, de hoofdverzorgster' zei ik. 'Het maakt niet uit, kom maar mee voor je protector' zei ik, en liep alvast naar de deur.


    El Diablo.

    Tyler

    Ik keek glimlachend naar Amelia, 'ik wil nu eten' zuchtte ik toen. En hoorde me maag nog een keer knorren. 'Jep, ik wil echt eten' mompel ik.


    El Diablo.

    Samantha
    Met een appel en een stuk vlees voor Lupin ga ik naast Lupin zitten en gooi het vlees voor zijn neus. Pech als het voor anderen was, dan haal ik ooit wel nieuwe. Ik bijt in mijn appel. 'Woo het is druk' zeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lily Mose Thompson

    Ik glimlachte en liep mee met Dawn mee naar de deur. "Ik ben benieuwd." mompelde ik.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik plofte ergens neer en wachtte tot we gingen eten ondertussen zag ik dat ik een berichtje had van Daisy, ik zuchtte en deed mijn telefoon weer in mijn zak. Niara kwam naar me toegelopen en keek me vragend aan ik wuifde het weg terwijl ik met haar begon te spelen.

    Amelia Samantha Westlane

    Ik grinnikte en stopte met spelen ik keek Tyler aan, 'Jongens denken ook altijd aan eten,' zei ik maar op dat moment begon mijn maag hevig te knorren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Moet jij nodig zeggen' grinnik ik, en prik in haar buik. Ik kijk naar de koks die bezig zijn, en lach.

    Dawn

    Ik neem haar mee naar de gymzaal en open daar de kist. Er
    vliegt een beest uit, een witte uil. 'Dit is Miwa' zeg ik, en neem haar weer mee naar de eetzaal.


    El Diablo.

    [ben weg tot zoo]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amelia

    Ik kijk hem lachend aan, 'Laat mijn buik met rust,' lach ik en sla zijn hand weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.