• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)

    Bij sommige mensen zit er gwn een draadje los.
    En daarmee bdl ik die van TH-houde + die van Th-hate..
    Die mensen zijn gwn niej lekker joh!(Y)
    Ookal ben je er een hele dag mee bezig..
    Daarom zeg ik laat ze haten en houden :P


    BYY. Madenaaa!(H)

    Waah:')
    Het zal wel, maar ik dacht gewoon zoiets van, je kunt er niet van houden, en ik wilde weten wat andermans mening was, snap je?:'D


    ok

    iedereen kan houden van wat ie wilt


    Keep on smiling

    (...)
    Waah:')
    Het zal wel, maar ik dacht gewoon zoiets van, je kunt er niet van houden, en ik wilde weten wat andermans mening was, snap je?:'D


    ja, ksnap 't maar ik zit nu JB -film te kijke
    BYY,

    (...)
    Kan jij houden van iemand die je persoonlijk helemaal niet kent? Wie weet is het allemaal wel een act en zijn het gewoon een stel arrogante kwallen. Ik geloof niet dat je van iemand kunt houden als je nog nooit met ze gepraat hebt. Mensen zijn goed in zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn.
    dat vind ik dus ook x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)dat vind ik dus ook x3

    ^^


    ok

    Je hebt gelijk x]
    Maar ik hou eigenlijk dan ook echt van de muziek


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je hebt gelijk x]
    Maar ik hou eigenlijk dan ook echt van de muziek

    Jah, en dat is natuurlijk iets anders.:'D


    ok

    iedereen kan houden van wat ie wilt


    Ik bn het helemaal met je eens.
    Want halleuh als diegene veel voor je betekent dan houd je gwn van diegene. en dat beslis jezelf

    (...)

    Ik bn het helemaal met je eens.
    Want halleuh als diegene veel voor je betekent dan houd je gwn van diegene. en dat beslis jezelf

    Begin jij hier van mening te veranderen?:P
    Saar, pest me niet zo.:')

    xx


    ok

    Idd n_n


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Ik ben ook niet akkoord ^^
    Dus we kunnen toch overeen komen (:

    Ik ga ook niet akkoord n_n


    We'll never be as young as we are tonight

    Lol, is dit ook nog aan de gang :'D
    maarja, ik dwaal af. heb hier geen mening over.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Begin jij hier van mening te veranderen?:P
    Saar, pest me niet zo.:')

    xx



    Oké, zal wel ¬¬' Maar het boeit me gewoon niet of je van ze houdt of niet.:D

    Je hebt helemaal gelijk. Je kan van de muziek houden je kan ze er heel erg leuk uit vinden zien. Dus leuk vinden maar niet van houden je hebt gelijk je kent ze niet ma door eigenlijk van al die quizlets lijkt het net dat je ze echt kent(Dat vind ik dan) Dan lijkt het net als dat je echt in het verhaal zit. En dat je ze echt persoonlijk kent. Misschien komt het daardoor dat we van ze houde ( Oftewel dat we DENKEN dat we van ze houden)

    Xx. Taartje

    Je hebt helemaal gelijk. Je kan van de muziek houden je kan ze er heel erg leuk uit vinden zien. Dus leuk vinden maar niet van houden je hebt gelijk je kent ze niet ma door eigenlijk van al die quizlets lijkt het net dat je ze echt kent(Dat vind ik dan) Dan lijkt het net als dat je echt in het verhaal zit. En dat je ze echt persoonlijk kent. Misschien komt het daardoor dat we van ze houde ( Oftewel dat we DENKEN dat we van ze houden)

    Xx. Taartje

    Ik begin ook te denken dat het door de verhalen komt. Nee, ik denk het al.x'D

    x


    ok