• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)
    De lijn van houden van gaat hier over dat je om iemand geeft. En dat gaat niet als je iemand niet persoonlijk kent.;3


    Wel, ik denk dat het wél kan. Want we geven toch om ze?!En als je niet van hen zou houden waarom zou je dan bevoorbeeld huilen als ze iets ergs zouden meemaken of doodgaan fzo..?


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Wel, ik denk dat het wél kan. Want we geven toch om ze?!En als je niet van hen zou houden waarom zou je dan bevoorbeeld huilen als ze iets ergs zouden meemaken of doodgaan fzo..?

    Aaagh, huilen omdat Bill bijvoorbeeld geopereert was, dat is bij iedereen anders. :'D Maar ik bedoel, natuurlijk kun je huilen, dat is jóu leefstijl, snap je? Er zijn mensen die fucking veel om iemand geven, en die niet huilen als ze doodgaan. Ja, er zijn dat soort mensen. Mijn vriend bijvoorbeeld, toen zijn oma doodging. Ik heb hier eigenlijk niet zo veel op te zeggen. [/sprakeloos]


    ok

    Inderdaad je kunt neit van Tokio Hotel persoonlijk houden of haten. Maar je kunt wel van hun muziek haten / houden.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik denk dat het wel kan.
    Dit gedicht heb ik op internet gevonden. (weet helaas niet wie het heeft geschreven)
    Maar het beschrijft heel goed hoe ik me heb gevoelt. (ja verledentijd ;))


    Het doet pijn om van je te houden

    Omdat ik weet dat het nooit wederzijds zal zijn.

    Maar ik kan het gewoon niet helpen.

    Ik ken je dan wel niet echt, maar heb toch het gevoel dat je in mijn leven hoort.

    Als ik in je ogen kijk, je mooie bruine puppy ogen.

    Dan breekt mijn hart telkens weer.

    En tegelijkertijd vult het zich met een voor mij zow Bijzonder gevoel, wat ik niet kan beschrijven.

    Je zult nooit dicht bij me zijn.

    Me nooit in je armen houden.

    Ik zal je nooit echt in je ogen kunne kijken.

    Maar toch zal ik altijd van je houden.

    Omdat je gewoon de wereld voor me betekend.

    Ik zou alles voor je over hebben.

    Ik zou zelfs voor je sterven.

    Helaas zul je nooit weten dat ik dit alles voor je voel.

    Je zult me nooit echt kennen

    Altijd op tournee

    Altijd concerten, Intervieuws en Fotoshoots voor weer een magazine

    Waar 9 van de 10 de waarheid niet in staat.

    Dichterbij als Posters aan mijn muur, of Live tijdens een concert zal ik je nooit bij me hebben.

    Toch heb je me 1 x recht in mijn ogen gekeken en naar me gelacht.

    Dat was echt het gelukkigste moment van mijn leven.

    Wat ik ook zeker nooit meer zal vergeten.

    Sommige verklaren me nu misschien voor gek.

    "Hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je niet echt kent".

    Maar voor mijn gevoel weet ik meer van je dan de meeste mensen denken.

    Ook al ben je voor mij altijd een Onberijkbare Liefde.

    Voor mij blijf je altijd Thema #1


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    (...)
    Aaagh, huilen omdat Bill bijvoorbeeld geopereert was, dat is bij iedereen anders. :'D Maar ik bedoel, natuurlijk kun je huilen, dat is jóu leefstijl, snap je? Er zijn mensen die fucking veel om iemand geven, en die niet huilen als ze doodgaan. Ja, er zijn dat soort mensen. Mijn vriend bijvoorbeeld, toen zijn oma doodging. Ik heb hier eigenlijk niet zo veel op te zeggen. [/sprakeloos]


    Ik heb ook niet gehuild hoor toen ik hoorde dat Bill moest geopereerd worden.. Dus is het niet ook mijn levensstijl:D
    Ik vind dat iedereen voor zich maar moet uitmaken of hij/zij van iemand houdt..:)


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Ik heb ook niet gehuild hoor toen ik hoorde dat Bill moest geopereerd worden.. Dus is het niet ook mijn levensstijl:D
    Ik vind dat iedereen voor zich maar moet uitmaken of hij/zij van iemand houdt..:)

    Dat snap ik, maar ik wil laten zien dat wat je voor Bill voelt, niet voor je familie voelt ofzo x]


    ok

    Weetenjullie?

    [JA!]

    Nou ik weet het niet,
    eigelyk wel.
    JA! je kan niet van ze houden als je ze niet hebt gevoelt en geroken^^ =] [Nee,posters&knuffelstellennietmee!]

    xoxo.<3[TikTakBOEM]<3


    Hey love.

    ik vind het echt bullshit xD je kunt van de muziek houwee.. maar niet van hun persoonlijk. Kom op zeggen ze krijgen allemaal imago's opgespeld. Ik durf te wedden dat bill helemaal niet zo lief is en tom helemaal geen player is. Dat zijn hun imago's


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik hou van de muziek, opzich heb je namelijk gelijk je kunt niet houden van iemand die je niet kent maar je kunt ze wel leuk vinden en O man wat zijn ze leuk xD
    XxX,,


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik vind het echt bullshit xD je kunt van de muziek houwee.. maar niet van hun persoonlijk. Kom op zeggen ze krijgen allemaal imago's opgespeld. Ik durf te wedden dat bill helemaal niet zo lief is en tom helemaal geen player is. Dat zijn hun imago's

    Die imago's worden gewoon verzonnen door hun platenmaatschappijs zodat ze meer verdienen O.o


    ok

    (...)
    Die imago's worden gewoon verzonnen door hun platenmaatschappijs zodat ze meer verdienen O.o



    Nou ja! je zit nu wel heletijd te praten over :
    Hoe kun je houden van iemand die je niet kent, hoe kun je iemand haten die je niet kent Oo"
    Hoe kun je dit nou zeggen over iemand die je niet kent !Dat begrijp ik dan weer niet...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik vind dat je niet echt van iemand kan houden als je diegene niet persoonlijk kent,
    maar als je zegt; ik houd van tokio hotel, dan bedoel je toch de muziek, de band enzo.
    je gaat toch niet altijd zeggen; ik houd van de muziek van tokio hotel.
    ik denk dat houden van bij bands gewoon een andere betekenis heeft..
    en mensen die zeggen; ik haat die of die band denken niet goed na over de betekenis van het woord haten.
    want haten is een groot woord.


    AAP

    daaroomm ik heb van een insider gehoort hoe en wanneer die zijn verzonnen en hoe ze echt zijn dus je kunt niet van ze houden je kunt ze wel leuk vinden ofsoww maar houde alleen van de muziek en haten kun je ook niet. Ik hou niet van hun muziek maar ik vind nix mis met hun alleen de fans hou ik ook niet altijd van


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik denk dat jij niet kan beslissen of men door (obsessief) fangedrag van deze groep houdt of niet. Er zijn nog steeds discussies aan de gang of je werkelijk verliefd kan worden op een onbereikbare beroemdheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat jij niet kan beslissen of men door (obsessief) fangedrag van deze groep houdt of niet. Er zijn nog steeds discussies aan de gang of je werkelijk verliefd kan worden op een onbereikbare beroemdheid.

    Ikzelf denk ook niet dat ik dat beslissen kan hoor? Ik wil het alleen duidelijk maken, en mensen alsjeblieft, ga je niet meteen aangesproken voelen ofzo O.o


    ok