• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)


    Nou ja! je zit nu wel heletijd te praten over :
    Hoe kun je houden van iemand die je niet kent, hoe kun je iemand haten die je niet kent Oo"
    Hoe kun je dit nou zeggen over iemand die je niet kent !Dat begrijp ik dan weer niet...

    Dat was een mening van mij :3


    ok

    ik weet niet,
    ik hou wél van ze. want ze betekenen veel voor me. elke x als ik ze weer zie, dan krijg ik gewoon z'n gevoel vanbinnen. z'n gevoel dat je hebt als je van iemand houdt. en ik weet wel dat ik ze niet persoonlijk ken, en al die shit. maar toch. door ze gewoon te zien en alles, kan je óók van iemand houden.

    vind ik.


    Protège moi de mes désirs.

    Je kan er wel van houden
    maar je kan alleen houden van het idee dat je van ze hebt en niet van hun eigen wat die ken je dus niet persoonlijk x')
    en ik hou van de muziek & de BAND
    maar ben dus niet 'verliefd' ofzo
    ook nog een groot verschil x')

    denk dat het wel kan.
    maar het is anders, dan houden van mensen die je wél persoonlijk kent. (of haten)
    denk dat het niet het zelfde is, maar dat het op de een of andere manier mogelijk is. het is maar hoe iemand in elkaar zit. want als je het in je bol hebt, ga je het zelf nog geloven.
    zoiets. 8)


    it's cool to know nothing.

    niet dat ik van ze houd.
    ik houd van ze op de manier hoe ze in filmpjes/concerten/albums op me over komen. maar niet echt 'houden van' als in verliefd zijn.


    it's cool to know nothing.

    Ik denk dat je ze niet echt kunt haten gelijk e bijvoorbeeld iemand in uw school haat, ge kunt der alleen iets tege-hebbe omda ze zo anders zijn. Ma echt hate das iets anders, ge hebt gwn geen idee hoe ze echt zijn, dus waarom dan hate ?

    Ma voor vn ze houde is da eigg hetzelfde, ik denk da hun fans ze toch iets beter kenne als hun haters mak blijf het raar vinde om echt verliefd op ze te worde ofzo, da is dan gwn da ge ze sjiek vnd fzo, ma echt verliefd op ze kunt ge toch nie zijn ?

    Volgens mij snap ik het ^^
    De meesten hier vinden dat je niet verliefd op ze kan worden, maar je 'houdt' van ze op de manier hoe ze zich gedragen? Dat ze zeg maar van hun fans houden, de manier hoe hun liedjes overkomen, dat ze zo schattig zijn ofzeu O.o
    {Kan iemand me aanvullen?:3}
    [/graaft in diep geheugen]


    ok

    Volgens mij kan je wel van ze houden.


    Even bad men love their mothers -

    Volgens mij kan je wel van ze houden.

    Vind jij dat je ze kan haten ?:3


    ok

    Hmm, ik snap nu wat beter wat jullie hier allemaal denken. Maar, je houdt van de muziek, de uiterlijk. En misschien weet je hoe ze een beetje in elkaar zitten. Maar je hebt Bill nog nooit gesproken, gevoeld. Je hebt nog nooit sex gehad met Tom, nog nooit iets leuks gedaan met Gustav, en nog nooit Georg zitten plagen. (Ja, ik weet dat ik niet spoor.) Je kan ze ook niet haten. Ze hebben je nooit wat aangedaan, nog nooit iets van je gestolen ofzeu. Maar ze hebben je ook nooit gered van iets. Je gaat me niet vertellen dat je van ze houdt omdat ze zulk goed muziek maken. Dan hou je van de múziek. En ja, de muziek is een onderdeel van ze, maar dat is niet Bills hele leven ofzo. Pff, ik kan het niet goed uitleggen, maar je kan gewoon niet van ze houden!
    En dit geld niet alleen voor Tokio Hotel, maar ook voor andere artiesten!


    Ja oké kijk jij zegt dat je zegt dat je weet dat je gestoord ben* wat is nederlands toch weer leuk xD* omdat je het niet kan uitleggen. Dat probleem hebben sommige anderen ook maar dan weer met iets anders. Ik snap heel goed wat je bedoelt want soms denk ik dat ook. Dat je niet van ze kan houden. *dat ik gestoord ben wist k al x'D*

    Maar sommige mensen gaan tever en juist die mensen zijn irridie gaan denken dat ze alles kunnen enzo maar volgens mij hebben de gewonère mensen *even zo gezegd die niet doordraven* die zeggen ik hou van ze. Die zien hun ze vinden ze een lekker ding maar weten totaal niet hoe ze zijn. Dus dan gaan ze de ideale persoon verzinnen en dan kunnen mensen doordraaien en dus vijandig worden xD.

    Dus het is gewoon het lichaam van DE artiest maar de persoonlijkheid van jouw idealisme. Dus de ideale persoon voor jouw. Want ik weet zeker dat als je hier rondgaat vragen aan alle mensen die op bill zijn dat je veelverschillende antwoorden krijgt vanhoe hij zouzijn. Dat heet fantasie xD

    k hoop dat het duidelijk is xD want uitleggen is net als bij jouw niet echt je sterkste punt. En als je het niet snapt zeg het danxD k zal net zo lang proberen het duidelijk te maken voor je xD vind k wel lache(A)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    (...)

    Ja oké kijk jij zegt dat je zegt dat je weet dat je gestoord ben* wat is nederlands toch weer leuk xD* omdat je het niet kan uitleggen. Dat probleem hebben sommige anderen ook maar dan weer met iets anders. Ik snap heel goed wat je bedoelt want soms denk ik dat ook. Dat je niet van ze kan houden. *dat ik gestoord ben wist k al x'D*

    Maar sommige mensen gaan tever en juist die mensen zijn irridie gaan denken dat ze alles kunnen enzo maar volgens mij hebben de gewonère mensen *even zo gezegd die niet doordraven* die zeggen ik hou van ze. Die zien hun ze vinden ze een lekker ding maar weten totaal niet hoe ze zijn. Dus dan gaan ze de ideale persoon verzinnen en dan kunnen mensen doordraaien en dus vijandig worden xD.

    Dus het is gewoon het lichaam van DE artiest maar de persoonlijkheid van jouw idealisme. Dus de ideale persoon voor jouw. Want ik weet zeker dat als je hier rondgaat vragen aan alle mensen die op bill zijn dat je veelverschillende antwoorden krijgt vanhoe hij zouzijn. Dat heet fantasie xD

    k hoop dat het duidelijk is xD want uitleggen is net als bij jouw niet echt je sterkste punt. En als je het niet snapt zeg het danxD k zal net zo lang proberen het duidelijk te maken voor je xD vind k wel lache(A)

    Ik snap het even niet, korte samenvatting: Jij vind dat je wel van ze kunt houden?x3


    ok

    haha ja en nee xD je kan van ze houden gewoon verliefd zijn *want misschien als je een dag met bill alleen ben kan je super op hem afknappen* maar echt persoonlijk houden van nee. Net als met dat haten. Je kan ze haten alleen om het figuur wat ze neerzetten maar bijv zodra je ze ziet kan je ze heel erg aardig vinden en ineens niet meer haten.

    Maar goed ik denk dat we er allebei wel uit zijn dat gevoelens super ingewikkeld zijn want de ene zegt meteen k hou van hem alsof ze hem persoonlijk kent en de ander gwn als idool. Het is maar net hoe gevoelig je ervoor bent.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Maar tegenwoordig kun je wel van ze houden en haten. Er is gewoon zoveel TV computer van alles om te weten hoe ze echt zijn... En ik bedoel de paparazzi zit overal boven op. Ze zijn nergens veilig meer, dus zo zie je maar weer het zijn brave jongens, want ik heb nou nopg nooit foto's dat ze straalbezopen rond liepen of aan de drugs waren ofzo.. Dus jaa ik vind dat je wel van ze kan houden. Want bijna ken je ze persoonlijk met technologie kan alles x']

    De fans van TH houden van de Bill en Tom die ze denken dat ze zo zijn.
    En de TH-haters vinden de TH-fans gewoon te lomp voor woorden.

    (...)
    Ik snap nog steeds niet waarom je om TH gaat houden :'D


    Bij sommige mensen zit er gwn een draadje los.
    En daarmee bdl ik die van TH-houde + die van Th-hate..
    Die mensen zijn gwn niej lekker joh!(Y)
    Ookal ben je er een hele dag mee bezig..
    Daarom zeg ik laat ze haten en houden :P


    BYY. Madenaaa!(H)