• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    Je zegt toch nooit:
    Ik hou van de muziek van Tokio hotel?

    Dan zeg je toch: Ik hou van tokio hotel?

    Of ben ik nu zo dom? x'D


    bla bla bla

    Je zegt toch nooit:
    Ik hou van de muziek van Tokio hotel?

    Dan zeg je toch: Ik hou van tokio hotel?

    Of ben ik nu zo dom? x'D

    Dat zeg je inderdaad, maar toen heb ik me bedacht dat dat eigenlijk niet klinkt.
    Je kunt het nog wel altijd zeggen hoor :'DD
    Maar als ik het zeg, weet ik wel dat ik de muziek bedoel, en niet Bill of Gustav bijvoorbeeld.:'D


    ok

    Ik vind TH de laatste tijd in ieder geval geen ene ass meer aan!!
    ze moeten dringend met iets nieuws komen..

    eens met de persoon boven me.


    Life is hard and then we die




    Ik vind dat je van hun muziek kunt houden, maar terwijl ook van henzelf. Als je filmpjes kijkt of interviews leest, stel je je een persoon voor, toch? Dan kan dat toch? Hetzelfde met bevoorbeeld een jongen op school waar je een crush op hebt, maar die je niet persoonlijk kent. Ik heb verdomme gelijk! :')




    ik denk dat veel meisjes van ze gaan houden (niet echt houden maar denken dat ze verliefd op ze zijn) door quizlet verhalen. dan krijg je denk een heel andere beeld van ze.


    <3

    (...)
    Kan jij houden van iemand die je persoonlijk helemaal niet kent? Wie weet is het allemaal wel een act en zijn het gewoon een stel arrogante kwallen. Ik geloof niet dat je van iemand kunt houden als je nog nooit met ze gepraat hebt. Mensen zijn goed in zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn.


    Dit is wrs al honderd keer gezegd, maar ik heb effe geen zin/tijd om 7 pagina's te lezen.

    Ik vind dat je wél kan houden die je niet persoonlijk kent. En het kan mss wel zijn dat het eigelijk een stel arrogante kwallen zijn, maar dat weten en zien wij nooit. Dus houdt je van de personen die ze zijn zoals wij ze kennen.
    Maar waar ligt ook de lijn van 'houden van'?
    Ik houdt van bepaalde mensen, maar ook van appelmoes, en mijn kat. Heb ik ooit al een goed gesprek gehad met mijn kat? Nee, jammer genoeg nietxD Het lijkt mss een stom voorbeeld maar daar hou ik toch ook van?!

    Wat een lange vreemde tekst seg o.O :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Je kan zeker houden van tokio hotel, daar zijn ongeveer een miljoen meisjes het bewijs van. Maar je kan ze ook haten, hoe dat zit, moet je niet aan mij vragen, want ik hou van ze ^^

    uhu

    Haha best grappig. Maar toch hou ik van ze n__n [misschien hou ik wl van ze van de muziek en hun uiterlyk ;] en dat kan wel :D]


    Because Nobody Love's

    houden in de term van om hun geven en van de muziek houden ;)!


    inderdaad =D

    Sorry, Maar helemaal met je eens,Ben ik het niet
    In sommige dingen heb jhe gelijk,
    maar.
    Tuurlijk kan je wel van ze houden ! Ö
    als ik aan de Jongens denk,, Vind ik ze egt geweldig,
    en tuurlijk de muziek is Ook helemaal Super.

    Maar,, De jongens hebben Daar voor gezorgt
    En Als je Naar youtube kijkt, Heb je ook filmpjes die verborgen zijn
    En dan zijn ze als nog . Megaaaaaa Cute! ^^
    Ik Hou van De jongens EN de muziek. En niemand veranderd datooit ;)

    xx

    Madena ik ben het zwaar met je eens.
    Je kan niet van iemand houden die je nooit heb 'geroken'. [/serieus]
    Dus als je beweert zoals Mariksa dat je verliefd bent op Tom kan dat simpel weg niet. Je houd van die muziek. En van hun uiterlijk. Hun karakter kan je nogwel zien in filmpjes maar toch echt persoonlijk ken je ze niet. Door alle verhalen op quizlet krijg je waarschijnlijk een totaal ander beeld van die jongens. Door de verhalen denk je vast dat ze heel lief zijn enzo. Maar de jongens hebben soms ook hun dag niet.


    I do not hook up.

    Dat zit allemaal tussen de oren. Mensen zijn niet alleen goed in elkaar voor de gek houden, ook het eigen brein is daar een genie in.

    dat is waar, ik had ook zo een moment dat ik "verliefd" was op Gustav äber nu ben ik verliefd op iemand anders en ik weet wel zeker dat ik niet verliefd was op Gustav aangezien ik me nu anders voel

    okee ieder zijn eige mening,,

    ik vindt dat ik er wel van kan houden(en ik hou dus ook wel van ze:D) maar dta is mijn mening.

    en ik vind dat je ze ook wel kan haten,, maar weetje ik vind het alleen zinloos om eits te haten,, ik vind b.v jan smity nix,, maar jah ik ga neit lope roepe dat ik het haat. dat slaat gwn nergens op. ik vind eht ook neit leuk als se th haten/.uitschelden. dus dan doe ikd at ook neit bij iemand anders ofzow,, komt tog alleen rusiej vn

    Xxx Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.