• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    Ergens tot op de helft heb je een slim iets naar voren gebracht. Maar de andere helft is weer niet waar. Het is zeg maar 50 50.

    Want kijk jij zegt je kent ze niet persoonlijk dus kan je niet van ze houden. Oke tot daar ben ik het met je eens want het is niet direct zoals wat je met je vriendinnen bijvoorbeeld hebt xD

    Maar je kan wel verliefd worden waardoor je nog dichter tot hun staat dan andere *de zogenaamde th haters* die th haters hebben niks met de groep in ieder geval niet zo'n sterke band als wat de echte fans hebben. Want ze houden niks bij van hun en ze houden hun niet in de gaten.

    Want ja wij kennen ze *zeg maar* beter dan hun doordat we alle omstandigheden rond hun in de gaten houden. Waardoor je ze toch wel een beetje leert kennen.

    Want wij weten bijvoorbeeld wat Bill wel en niet zou doen bijvoorbeeld. En wij weten ook dat ze allevier gewoon schatten zijn en dat hun muziek geweldig is.

    Alleen hun zouden ons altijd als FAN zien en nooit ons echt leren kennen.

    Dit is geen tegenreactie want op de helft ben k het wel met je eens xD

    xX


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Hmm, ik snap nu wat beter wat jullie hier allemaal denken. Maar, je houdt van de muziek, de uiterlijk. En misschien weet je hoe ze een beetje in elkaar zitten. Maar je hebt Bill nog nooit gesproken, gevoeld. Je hebt nog nooit sex gehad met Tom, nog nooit iets leuks gedaan met Gustav, en nog nooit Georg zitten plagen. (Ja, ik weet dat ik niet spoor.) Je kan ze ook niet haten. Ze hebben je nooit wat aangedaan, nog nooit iets van je gestolen ofzeu. Maar ze hebben je ook nooit gered van iets. Je gaat me niet vertellen dat je van ze houdt omdat ze zulk goed muziek maken. Dan hou je van de múziek. En ja, de muziek is een onderdeel van ze, maar dat is niet Bills hele leven ofzo. Pff, ik kan het niet goed uitleggen, maar je kan gewoon niet van ze houden!
    En dit geld niet alleen voor Tokio Hotel, maar ook voor andere artiesten!


    ok




    Ik vind dat je van hun muziek kunt houden, maar terwijl ook van henzelf. Als je filmpjes kijkt of interviews leest, stel je je een persoon voor, toch? Dan kan dat toch? Hetzelfde met bevoorbeeld een jongen op school waar je een crush op hebt, maar die je niet persoonlijk kent. Ik heb verdomme gelijk! :')






    Je stelt een persoon voor, en als die karakter je bevalt, wil toch niet zeggen dat je meteen van ze houdt ?!:S Die jongen waar je een crush op hebt, die heb je waarschijnlijk een keer gesproken. En nee mensen, ik heb het hier niet over een meet en greet met TH. En het geldt eigenlijk helemaal niet hetzelfde, want als je een leuke jongen voorbij ziet lopen die je niet persoonlijk kent, ben je niet verliefd op hem! Je vindt hem leuk, maar sommige mensen begrijpen hier de betekenis van verliefd en houden van niet. -,-'


    ok

    (...)

    Dit is wrs al honderd keer gezegd, maar ik heb effe geen zin/tijd om 7 pagina's te lezen.

    Ik vind dat je wél kan houden die je niet persoonlijk kent. En het kan mss wel zijn dat het eigelijk een stel arrogante kwallen zijn, maar dat weten en zien wij nooit. Dus houdt je van de personen die ze zijn zoals wij ze kennen.
    Maar waar ligt ook de lijn van 'houden van'?
    Ik houdt van bepaalde mensen, maar ook van appelmoes, en mijn kat. Heb ik ooit al een goed gesprek gehad met mijn kat? Nee, jammer genoeg nietxD Het lijkt mss een stom voorbeeld maar daar hou ik toch ook van?!

    Wat een lange vreemde tekst seg o.O :D

    De lijn van houden van gaat hier over dat je om iemand geeft. En dat gaat niet als je iemand niet persoonlijk kent.;3


    ok

    (...)
    Ik heb er ook helemaal niks tegen! Ik mag er wel een topic over maken en mijn mening uiten, toch?:3



    Jah tuurlijk mag je dat dOen maar je schiet er haast niet veel mee op. Want je zegt zelf eigenlijk dat de meeste mensen het tóch niet met je eeens zijn..:p
    En ja dus het heeft tog geen nut. Madena kweet dat je sommige mensen hun ogen wil laten openen dat weet ik en ik ben het ook met je eens. Maar ja sommige mensen blijven dom en denke dat Bill Kaulitz hun egt kent gwn BULLSHIT!,Maja, dus drm moet iedereen doe wat hij/zij wil doen ;)

    xx

    (...)


    Jah tuurlijk mag je dat dOen maar je schiet er haast niet veel mee op. Want je zegt zelf eigenlijk dat de meeste mensen het tóch niet met je eeens zijn..:p
    En ja dus het heeft tog geen nut. Madena kweet dat je sommige mensen hun ogen wil laten openen dat weet ik en ik ben het ook met je eens. Maar ja sommige mensen blijven dom en denke dat Bill Kaulitz hun egt kent gwn BULLSHIT!,Maja, dus drm moet iedereen doe wat hij/zij wil doen ;)

    xx

    Aah, je hebt wel gelijk. Maar nog steeds blijf ik eigenwijs en ga ik door hiermee. Want ik wil iedereen gewoon laten zien wat ik hiermee bedoel. :'D


    ok

    (...)
    Aah, je hebt wel gelijk. Maar nog steeds blijf ik eigenwijs en ga ik door hiermee. Want ik wil iedereen gewoon laten zien wat ik hiermee bedoel. :'D


    IK ZOU ZEGGEN:

    YOu GO GIRL!!QQQ

    (...)

    IK ZOU ZEGGEN:

    YOu GO GIRL!!QQQ

    Aaah, dankje.;3


    ok

    Ik ben het totaal met je eens.
    Sowieso echt een belediging tegenover je familie en vrienden om te zeggen dat je van ze houdt. 'Anne, Lisa, Rowie, Marin, Bill ik hou van jullie!' Like .. 'Hou' je dan ook zo oppervlakkig van mij als van Bill?
    Echt onzin van die kids.
    Hoe kun je nou van iemand houden die je niet kent? Dude, ik hou toch ook niet van het kassameisje waar ik mijn boodschappen wel eens bij afreken? En die ken ik dan nog beter.
    Je kunt niet van Tokio Hotel houden, je houdt alleen je zelf maar voor de gek door dat te zeggen.


    Mew <3

    weet ik ook wel >.<

    ik ben verliefd op die jongen van school :3
    en helemaal gek de jongens van Tokio Hotel,
    maar dan alleen maar oppervlakkig, want anders zou ik toch maar bedrogen uitkomen (iedereen met ogen en hersens ziet dan ook hoe commercieel TH is)
    Hun uiterlijk is egt Bom, en ik lach me kapot met hun doeningen :D but that's it.

    en idd, TH haten..?
    das gewoon zielig --'

    Ongeveeeer...
    Je kan van hem houden
    van de muziek houden
    van hun stijlen houden
    je kan op alle zichten van hun houden....


    death to the one at the end of the serenade.

    weet ik ook wel >.<

    ik ben verliefd op die jongen van school :3
    en helemaal gek de jongens van Tokio Hotel,
    maar dan alleen maar oppervlakkig, want anders zou ik toch maar bedrogen uitkomen (iedereen met ogen en hersens ziet dan ook hoe commercieel TH is)
    Hun uiterlijk is egt Bom, en ik lach me kapot met hun doeningen :D but that's it.

    en idd, TH haten..?
    das gewoon zielig --'

    Maar de mensen die Tokio Hotel dan 'haten', die vinden het zielig dat we van ze 'houden.'
    En dit topic is eigenlijk gestart uit alletwee de ogen.


    ok

    Ongeveeeer...
    Je kan van hem houden
    van de muziek houden
    van hun stijlen houden
    je kan op alle zichten van hun houden....

    Houden van in de term van om hun geven..?
    Om hun geven terwijl je ze niet eens kent, wat kun karakter precies is?:3


    ok

    K ben niet verliefd op bill, georg, gustav of tom. Nooit geweest. Ik ben gewoon fan van de band. Ik hou van die band, en dan heb ik het over hoe de personen doen (wat ik zie dan, in filmpjes enzow) en van de muziek, en het is leuk om er over te schrijven. Ik haat ze niet, ik hou niet van ze, ik ben gewoon fan (A)

    (...)
    Houden van in de term van om hun geven..?
    Om hun geven terwijl je ze niet eens kent, wat kun karakter precies is?:3


    je kan toch om mensen geven zonder ze te kennen? En het lijkt gewoon alsof ik de jonges van tokio hotel al jaar en dag ken, gewoon omdat ik er zo ongeveer elke dag mee bezig ben. Als ze er nu opeens niet meer zouden zijn zou ik dat vreselijk vinden. ik ben niet zeker of dat 'houden van' is, maar 'geven om' is het wel.