• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)

    je kan toch om mensen geven zonder ze te kennen? En het lijkt gewoon alsof ik de jonges van tokio hotel al jaar en dag ken, gewoon omdat ik er zo ongeveer elke dag mee bezig ben. Als ze er nu opeens niet meer zouden zijn zou ik dat vreselijk vinden. ik ben niet zeker of dat 'houden van' is, maar 'geven om' is het wel.



    Whahhahah, dit is te grappig voor woorden. qq. Seriously..
    Jij geeft wel om TH.
    Maar TH geeft niet om jouww. Aahhh..!!!.
    Denk je TH geeft om de fans ofsoo. Ze willen alleen maar dat hun muziek wordt verkocht en that's it!.
    Best zielig dat de fans egt van ze hOuden en doen alsof ze TH kenne xD..
    TH heeft alleen moneyy. monneyy en klaar. Zij bezorgen jullie muziek die je leuk vind en moet kopen.. Maar verder willen ze alleen maar meer fans erbij zodat ze meer hun cd kopen ensoo

    (...)


    Whahhahah, dit is te grappig voor woorden. qq. Seriously..
    Jij geeft wel om TH.
    Maar TH geeft niet om jouww. Aahhh..!!!.
    Denk je TH geeft om de fans ofsoo. Ze willen alleen maar dat hun muziek wordt verkocht en that's it!.
    Best zielig dat de fans egt van ze hOuden en doen alsof ze TH kenne xD..
    TH heeft alleen moneyy. monneyy en klaar. Zij bezorgen jullie muziek die je leuk vind en moet kopen.. Maar verder willen ze alleen maar meer fans erbij zodat ze meer hun cd kopen ensoo


    heb ik iets gezegd over dat Th van mij houdt? je moet het gwn eerst leze wat er staat en dan pas antwoorde -_-'

    (...)

    heb ik iets gezegd over dat Th van mij houdt? je moet het gwn eerst leze wat er staat en dan pas antwoorde -_-'



    Zeg ik dat dann:S
    Wat ik bdl te zeggen is. Als je om iemand geeft dan is het ook normaal als diegene ook om jouw geeft. Je kan niet om iemand geven terwijlk je helemaal niet weet hoe die in elkaar zit :S
    En ik vind het gwn zielig..
    bijv dat TH-fans van TH houden. Terwijl TH niet van de fans hhouden". Want halloww, kenne ze jouw? NEE!. Ken jij/jullie ze? NEE!.
    Duss, hosow zou je om TH moeten geven als je TH niet kent:S.... *denk ff na*

    (...)


    Zeg ik dat dann:S
    Wat ik bdl te zeggen is. Als je om iemand geeft dan is het ook normaal als diegene ook om jouw geeft. Je kan niet om iemand geven terwijlk je helemaal niet weet hoe die in elkaar zit :S
    En ik vind het gwn zielig..
    bijv dat TH-fans van TH houden. Terwijl TH niet van de fans hhouden". Want halloww, kenne ze jouw? NEE!. Ken jij/jullie ze? NEE!.
    Duss, hosow zou je om TH moeten geven als je TH niet kent:S.... *denk ff na*


    Je kan echt wel om iemand geven die niet om jou geeft... trouwens, op een manier geeft tokio hotel wel iets om elke fan. Ik ga niet om ze huilen ofzo omdat ze niet van me houden hoor, ik ben gewoon fan en dan geef je om je idolen.

    (...)

    Je kan echt wel om iemand geven die niet om jou geeft... trouwens, op een manier geeft tokio hotel wel iets om elke fan. Ik ga niet om ze huilen ofzo omdat ze niet van me houden hoor, ik ben gewoon fan en dan geef je om je idolen.


    Jah, maar je geeft om ze miss. Maar je kan egt niet van ze houde

    (...)

    Jah, maar je geeft om ze miss. Maar je kan egt niet van ze houde


    dat zei ik dus, dat ik wel om ze geef, maar dat ik niet weet of dat hetzelfde is als van ze houden :D

    (...)

    dat zei ik dus, dat ik wel om ze geef, maar dat ik niet weet of dat hetzelfde is als van ze houden :D

    Hmm, dit moet geen ruzietopic worden, want anders wordt het gesloten en dat wil ik niet.:'D
    Je kan om ze geven, maar nog steeds vind ik die zin niet kloppen. Je geeft om je familie, om je vrienden, want zij geven immers ook om jou. Maar hoezo ga je om Bill geven? Hoezo? Please tell me, want ik wil dat écht weten. Omdat hij goede muziek maakt? Omdat hij er zo cool uitziet? Of wat..


    ok

    (...)
    Hmm, dit moet geen ruzietopic worden, want anders wordt het gesloten en dat wil ik niet.:'D
    Je kan om ze geven, maar nog steeds vind ik die zin niet kloppen. Je geeft om je familie, om je vrienden, want zij geven immers ook om jou. Maar hoezo ga je om Bill geven? Hoezo? Please tell me, want ik wil dat écht weten. Omdat hij goede muziek maakt? Omdat hij er zo cool uitziet? Of wat..


    ik denk gewoon omdat ze er zo vaak 'zijn'... ik weet ook niet precies waarom, maar het is gewoon zo (in mijn geval toch)
    ik wil ook niet dat dit een ruzie topic wordt hoor (haataandeslotjes :D)

    (...)

    ik denk gewoon omdat ze er zo vaak 'zijn'... ik weet ook niet precies waarom, maar het is gewoon zo (in mijn geval toch)
    ik wil ook niet dat dit een ruzie topic wordt hoor (haataandeslotjes :D)

    Hmm, ik snap je niet helemaal. :'D
    Maar het is denk ik ook niet zo goed uit te leggen.x'D


    ok

    (...)
    Hmm, ik snap je niet helemaal. :'D
    Maar het is denk ik ook niet zo goed uit te leggen.x'D


    neeh, ik kan het niet zo geweldig verwoorden maar zo voelt het gewoon :D het klinkt misschien heel dom, maar mijn ouders heb ik niet vaak bij me (ik ben al een groot meisje ^^) maar mijn ipod is er dan weer wel altijd bij... <= dom voorbeeld maar ik hoop dat het toch een klein beetje duidelijkheid schept :D

    Ja!
    Een meisje heeft zelfmoord gepleegt omdat ze alleen bij Bill wou zijn weet je dat nie meer?
    En ze was VERLIEFD op Bill dus waarom zou je niet kunnen houden van ThOhO?


    Dat was echt zeker weten een roddel ><

    (...)

    Dat was echt zeker weten een roddel ><

    Aaah, echt?
    Idoneuw, dat boeit mij niet zo. Ik vind dat dat meisje, als het bestaat, gewoon ziek in haar hoofd was ofzo :'D Maar daar ging het topic niet over ¬¬'
    Of het een roddel is of niet, dat doe je gewoon niet :')


    ok

    LUISTER IEDEREEN HEEL GOED NAAR MIJ.:p

    EIGENLIJK BEPAAL JEZELF OFJE VAN DIEGENE HOUDT OF NIET. ALS TH HEEL VEEL VOOR JE BETEKENT DAT IS DAT GWN ZO. OOKAL HEBBEN ZE NIKS GOEDS GEDAAN OFSOO. ALS TH NIKS VOOR JE BETEKENT DAN IS DAT OOK GWN ZO, WANT DAT VIND JIJ SO VOEL JIJ JE. EN ALS JE VIND DAT TH GOEDE MUZIEK MAAKT MAAR JE GEEFT NIET EGT OM ZE. DAN HOUD JE NIET VAN TH. ZE HEBBEN DAN GOEDE MUZIEK ^zogenaamd^MAAR THAT'S IT. ZE ZIJN NIET BELANGRIJK VOOR JE. WANT JE ZOU OK ZONDER MUZIEK KUNNEN TOG..

    LUISTER IEDEREEN HEEL GOED NAAR MIJ.:p

    EIGENLIJK BEPAAL JEZELF OFJE VAN DIEGENE HOUDT OF NIET. ALS TH HEEL VEEL VOOR JE BETEKENT DAT IS DAT GWN ZO. OOKAL HEBBEN ZE NIKS GOEDS GEDAAN OFSOO. ALS TH NIKS VOOR JE BETEKENT DAN IS DAT OOK GWN ZO, WANT DAT VIND JIJ SO VOEL JIJ JE. EN ALS JE VIND DAT TH GOEDE MUZIEK MAAKT MAAR JE GEEFT NIET EGT OM ZE. DAN HOUD JE NIET VAN TH. ZE HEBBEN DAN GOEDE MUZIEK ^zogenaamd^MAAR THAT'S IT. ZE ZIJN NIET BELANGRIJK VOOR JE. WANT JE ZOU OK ZONDER MUZIEK KUNNEN TOG..

    Ik snap nog steeds niet waarom je om TH gaat houden :'D


    ok

    check ik houd niet van bob marley maar wel van zijn MUZIEK xD dus ik ben het er mee eens je kan nie van iemand houde die je niet persoonlijk kent.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?