• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Tyler

    ´Is goed´ zeg ik. Ik loop haar achterna, en stop voor een ander appartement. Ik steek een sigaret op, en neem rustig trekjes terwijl ik de rook uitblaas.


    El Diablo.

    Amelia Rivera

    Ik zelf neem ook een sigaret en kijk Tyler lachend aan, ' Slechte gewoonte,' en wacht dan rustig op Alex.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ehm ok,' zei ik. Al was ik allang weer vergeten waar dat zat. 'Tot zo,' zei ik en deed de deur dicht. Ik klom het trappetje weer op mijn koffer open te doen. Ik zocht daar tussen mijn kleren. Ik pakte wat simpele kleren en trok die aan. Ik was nooit zo van de jurkjes en rokjes en al die toestand. Ik haalde mijn borstel eruit en deed mijn rooie muts af. Rood haar en rooie muts? Klinkt gek he? Het stond op zich best leuk. Het was niet dezelfde kleur rood. Ik borstelde mijn haren gauw en deed mijn muts op. Sneller dan verwacht was ik klaar. Ik liep mijn kamer uit en ging op zoek naar appartement één.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik liep naar mijn kamer en voor de deur waren ze al aan het wachten, ' Lakisha komt zo, ik ga me even omkleden,' binnen 10 minuten was ik klaar en stond ook buiten te wachten terwijl ik een sigaret stal uit Amelia's tas.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Weet ik' grinnik ik. 'Whassup' zei ik tegen de jonngn die er net bij was komen staan.


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Na eventjes zoeken had ik het dan toch gevonden. Ik liep er heen en zag dat er al drie mensen stonden te wachten, waaronder Alex. Ik krabde lichtjes aan mijn achter hoofd. Ik voelde even in me zag of ik me mobiel er wel in had gedaan. Ik glimlachte toen ik hem voelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik knikte naar de jongen en lachte even. In de verte zag ik Lakisha al aan komen en ik knikte even, ' Kom,' zei ik tegen haar terwijl ik naar mijn auto liep, ' Hoe willen jullie gaan, we hebben Amelia's auto, die van mij en weet ik veel wie nog een auto heeft,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik lachte eventjes. 'Mag ik dan met iemand meerijden? Ik ben hier met de bus gekomen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    ' Tuurlijk, Stap in zou ik zeggen,' zei ik en deed het portier voor haar open. ' Hoe gaan jullie?' vroeg ik toen aan Amelia en Tyler. Ze keek hem aan, ' Zeg jij maar,' zei ze tegen hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Een echte heer,' zei ik met een lachje toen hij het portier voor me open hield. Ik stapte alvast in en keek naar de rest.

    [Ik ga zo wel slapen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    'Mijn auto?' zei ik, terwijl ik naar een zwarte ferrari wees.


    El Diablo.

    [ Is goed, ik moet denk ik ook zometeen gaanD:]

    Amelia Rivera

    ' Klinkt goed,' zei ik en liep naar de ferrari toe.

    Alexander Rivera

    Ik lachte, ' Always,' zei ik en ging zelf ook zitten. Ik startte de auto en reed toen met volle vaart weg richting de club.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik eet eerst lekker me ijsje op]

    Lakisha Gilmore

    Geduldig wachtte ik af tot dat we er waren. Stiekem keek ik af en toe naar Alex. Waarom keken alle mensen die rijden altijd zo serieus? 'Lach eens,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik keek haar aan en moest automatisch lachen, ' Hier heeft u uw lach,' Ik stopte voor het gebouw en wachtte nog even op Amelia, ' Naar binnen of wachten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik klapte in mijn handen toen hij lachte. 'Goed zo en ehm wachten lijk me wel zo netjes,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you