• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Weet niet, ik hou van alle pizza' mompel ik, en doe mijn haar goed met mijn zakspiegel. Ja, ik moet altijd een spiegel hebben. Ik gooide alvast een dichte zak bloem naar achter, en deed daarna weer verder mijn haar goed.


    El Diablo.

    Catherine

    Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd toen Tyler in een spiegeltje keek. ''Oké, dan gooien we er alles op'' lachtte ik, en begon alvast wat deeg klaar te maken. ''Help je mee, mister vain?'' giechelde ik.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Sure' zei ik toen eindelijk mijn haar weer goed zat. Ik helpte mee met het deeg, en keek daarna Cath aan. Vooral omdat ik geen idee had wat ik moest doen.


    El Diablo.

    Catherine

    Ik zag dat hij me aankeek met een vragende blik, en ik zuchtte even. Grijnzend keek ik hem aan. ''Doe maar wat tomatenzooi op die pizzabodems'' zei ik tegen hem, en gaf hem het potje met tomatenspul. Ik begon zelf de mozzerella en paprika in stukjes te snijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Het is trouwens hielp, niet helpte (cat), hihi]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [xd geen zin om goed te schrijven..]

    Tyler

    'Als jij het zegt´ zeg ik. Ik open de pot, maar kan nergens een mes vinden. ´Dan maar zo´ zeg ik en pak de pot. Ik hou hem voorzichtig boven een bodem. Opeens vliegt heel de inhoud eruit. ´ehm, ik hoop dat je van tomaat houd´ grinnik ik.

    [Ty is een hel in de keuken ^^]


    El Diablo.

    [Hahahaa I giggled]

    Catherine

    Ik keek met open mond toe hoe Tyler de hele inhoud er overheen gooide. ''Je kan geen mes vinden.. In een keuken?'' zei ik, om vervolgens een la open te trekken waar een aantal messen in lagen.
    ''Tyler.. Eh-'' begon ik, nadenkend over wat hij kon doen. ''Schep het er met een lepel af, ofzo'' mompelde ik, en pakte een lepel voor hem voordat hij er geen kon vinden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    ´Oke´ grinnik ik. Ik begin met het terug scheppen. Daarna lukt het eindelijk om het goed te doen, en kijk ik er zelfvoldaan naar. 'Zei toch dat het lukte' grijns ik.


    El Diablo.

    Catherine

    ''zei toch dat het lukte'' grijnsde hij, nadat hij alles een beetje had verdeeld. Ik lachte even. ''Oefenen baart kunst'' zei ik, terwijl ik hem een schouderklopje gaf. ''Oké, nu al die zooi er op gooien'' mompelde ik, en legde er zorgvuldig een paar salamiplakjes op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Uhhuh' zei ik, en pakte de kaas. Die ik er gemakkelijk op kreeg. 'Daarna konden ze eindelijk de oven in. 'Ik heb honger' mompelde ik droog.


    El Diablo.

    Catherine

    Éindelijk zaten de pizza's in de oven. ''Ik heb honger'' mompelde Tyler opeens, en ik grinnikte. ''Ik ook'' zei ik toen, en leunde tegen een keukenkastje aan om vervolgens Tyler goed te bekijken. Hij had donkere haren, en bruine ogen. Zijn jukbeenderen kwamen mooi uit in zijn gezicht. Ik liet mijn blik over zijn lichaam glijden. Hij was redelijk gespierd.. Ik zuchtte even en liet mijn blik door de keuken dwalen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mag ik heel misschien een samevatinkje ? ;$ En hoe mag ik beginnen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    'Dan moeten die pizza's even opschieten' grinnik ik. Ik keek even op mijn Iphone, en ik had alleen wat berichten van mensen die jaloers waren dat ik hier was. Ik grinnik, en tweet snel dat ik het hier geweldig is. Zodat ze jaloerser worden. Ik grinnik, en stop hem daarna weer in mijn zak.


    El Diablo.

    [Ze zijn in de appartementen ingetrokken en bestellen of maken pizza]


    El Diablo.

    [Ehm, mensen ik ga morgen weg en ik kom zondag pas weer terug, in het ergste geval heb ik daar geen internet. Tenminste, vorige keer had ik geen internet dus het kan zijn dat ik dus morgen en overmorgen niet reageer in het topic]


    Physics is awesome