• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jade Skyler Bright
    'Ik lijd ook aan pansexualiteit.' Zeg ik een beetje begrijpend. Ik zag dat hij zich schaamde. 'Je hoeft je hier niet voor te schamen. Iedereen heeft zoiets, maar ik vind het belangrijk dat ze het geen ziektes noemen.' Zeg ik een beetje geirriteerd. Vooral het laatste. 'We zijn zoals we zijn en dat zou eigelijk niemand moeten veranderen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    Nadat ik even een T-shirt had aangetrokken en een tijdje had nagedacht over het heftige verhaal van Jace, zette ik in gedachten verzonken koers naar de cafetaria.
    Aan tafel zag ik Jayden zitten en ik zwaaide glimlachend naast hem. Naast Jayden zat Sasha en ik wist niet zo goed of ik echt blij was hem te zien. Hij was een beetje vreemd. Ik voelde zijn hand nog steeds op mijn been als ik eraan dacht en ik was er nog niet over uit of ik dat eigenlijk wel vervelend vond.
    "Hey, Jayden," groette ik de jongen en ik ging naast hem zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassia Sterling
    Ook Hailey probeerde te helpen, en op een gegeven moment sloeg ik gewoon tegen de bel aan om de aandacht van ieder kind te krijgen.
    'Het kampvuur begint zo,' zeg met een lieve glimlach. 'everybody out!'

    Jace Dream Duval
    Ik knik een beetje en stop mijn spullen weg. Ze heeft waarschijnlijk gelijk.
    'Is dat de bel?' vraag ik met een frond.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:27 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Verveeld steunde ik mijn hoofd op mijn hand. Ik wou hier weg, zo snel mogelijk. Dit sloeg toch werkelijk nergens op? Geërgerd keek ik naar de opgewekte Cassia, om vervolgens naar het kampvuur te staren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayden Jason Bright
    Ik zie Jullian en glimlach even. Ik zat bij twee knappe jongens in een zaal. 'Heey.' Zeg ik vriendelijk. Ik hoor de bel gaan en ik zucht. 'We moeten naar het kampvuur toe.' Zeg ik als ik opsta. 'Ga je mee?' Vraag ik er nog vriendelijk achteraan.

    Jade Siyler bright
    Ik hoor een bel. 'Ja dat is de bel.' ik zucht even. Het was net zo gezellig. 'Zullen we gaan of hier blijven?' Vraag ik voorzichtig? Al zag Jace er niet echt uit als iemand die de regels brak.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    Ik was net met een plof gaan zitten, toen de bel ging en we naar het kampvuur moesten bij het meer (ikneemaandathetdaaristellmeifimwrong). Zuchtend stond ik weer op van de bank en liep over het grasveld naar het kampvuur toe, waar aan een aantal mensen zaten (ithink).


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (Yup. (cat) bij het meer. Patje meot even wat doen en daarna krijgen jullie marshmellows en mogen jullie eht zelf weet uitzoeken. 8D)

    Jace Dream Duval
    'laten we maar gaan,' zucht ik. voorzichtig sta ik op en berg ik mijn boeken op, waarna we samen naar het kampvuur bij het meer lopen. Ik heb nu al slechte herineringen aan deze plek, fijn. ik volg Skyler maar een beetje, niet goed wetend hoe ik me moet gedragen in de groep. Julian probeer ik te ontlopen, bang voor zijn reactie of gedrag nu hij alles weet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    brb


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okay, what happened? Heeft iemand Sasha meegesleurd?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wie komt gezellig naast Catherine zitten bij het kampvuur? ;d]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cosette schreef:
    [Okay, what happened? Heeft iemand Sasha meegesleurd?]


    ja, Julian en Jayden, je bent nu dus bij het kampvuur. *Gaat pat post maken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Als de meesten zijn aangekomen sta ik op. In mijn hand bungelt een bekende plastic zak, waar alle ingenomen spullen van de kampeerders inZitten. Met één beweging smijt ik deze het vuur in.
    'Dit is het eerste kampvuur. voor velen lijkt het nu nog 'fun and games'. Dit gaat hier veranderen. We zullen jullie genezen, goedschiks of kwaadschiks. Ondertussen zullen Felix en Cassia marshmellow's uitdelen. morgen begint de therapie sessies. Neem wat marshmellows, leer elkaar kennen, en tegen elf uur ligt iedereen in bed. Fijne avond.'
    Met die woorden ga ik tevreden zitten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Na een tijdje aan tafel gezeten te hebben, wordt er een signaal gegeven dat we naar het kampvuur moeten. Het kan aan mij liggen, maar ik heb het gevoel dat Julian me negeert en dat Jace hem op zijn beurt ontwijkt. Vreemde mensjes. Gezien Jace bij een meisje gaat zitten, besluit ik maar naast Julian te gaan zitten.
    "Gezellig," zeg ik stil. Ik weet zelf niet zo goed of ik het meen, dus hou ik mijn stem maar neutraal. Julian kan het opvatten zoals hij wil. Plots zie ik Patje iets in het vuur smijten en ik merk dat het een zak is met onder andere een paar van mijn condoompjes in. Zonde, hij had ze beter op een andere manier kunnen gebruiken.
    "Dit is het eerste kampvuur. voor velen lijkt het nu nog 'fun and games'. Dit gaat hier veranderen. We zullen jullie genezen, goedschiks of kwaadschiks. Ondertussen zullen Felix en Cassia marshmellow's uitdelen. morgen begint de therapie sessies. Neem wat marshmellows, leer elkaar kennen, en tegen elf uur ligt iedereen in bed. Fijne avond."
    "Geen feestje?" vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Skyler Bright
    Tuurlijk wou hij heen. Hij bleef wel uit het beeld dus achter me of naast me. 'Wie ontloop je?' Fluister ik zacht in zijn oor. 'Als iemand je lastig valt help ik je wel.' Zeg ik als ik hem zachtjes aanstoot en bij het kampvuur ga zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    Vol ongeloof keek ik naar de tas met onze spullen, die hij in het vuur gooide. Daar zaten mijn brieven in, van mijn oma die is overleden! Patrick dacht dat die van 'mijn vriendin' waren, terwijl ik die niet eens had. Ik staarde Patrick verbaasd aan. Hier had hij het recht niet voor! Ik voelde me kwaad worden, en balde mijn vuisten. Hou je in..

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''