• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Oké, maar genoeg drama voor vandaag, vind je ook niet?' ik kijk hem verbaast aan. Dat hij nu nog kon lachen was me een raadsel. Daar had ik wel bewondering voor. Ik gaf hem een klein glimlachje en knikte.
    'Klinkt als een goedplan,' zucht ik. Dan sta ik eindelijk op van de grond en val ik op mijn stapelbed neer. Het is misschien net acht uur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Voor de duidelijkheid; stuur Rani maar naar Sasha :p]

    [Ja, mijn ouders waren even aan het zeiken xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Samenvatting, iemand?]

    Goulding schreef:
    [Samenvatting, iemand?]


    Onderaan de vorige pagina. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Afgepakte spullen, lol? Anyways, wat moet Hailey doen ofzo?]

    [Je kan BTW met Metthew gewoon door praten tegen Mignon.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [:'D ja, toen Patrick de koffers controleerde?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    Jace ploft in zijn stapelbed waardoor ik hem vanuit deze hoek niet meer kan zien. Door het kleine raampje zie ik ook al niets, omdat het buiten steeds donkerder wordt en hier binnen het licht aanstaat.
    Dan bedenk ik me dat er vanavond misschien wel iemand in het bed onder mij moet slapen en dus sleep ik mezelf uit het bed, gooi mijn kleren in de koffer en schuif die onder het bed.
    "Hé, zal ik morgen gewoon deze deo tegen Patrick's kop aangooien?" vraag ik als mijn bus deodorant ontsnapt en ik hem weer op de stapel kleren gooi.
    Hij leek me best het type dat 's ochtends de zalen langsging om iedereen te wekken. Goedemorgen, Pat. POK.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik moest lachen om Julian :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (ben terug over een half uur)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream Duval
    'Dat is best een goed idee,' lachde ik. Het verbaasde me, want ik heb ik geen tijden gelachen. Het is hier behoorlijk klote, maar de kampeerders zijn niet slecht. Ik sla mijn boek weer open en haar het scheermesje/bladwijzer er tussenuit.
    'Misschien sla je gelijk zijn heteroseksualiteit er uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mocht je hem gemist hebben, de Rani-post is lichtelijk onzichtbaar aan het zijn onderaan de pagina xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ben er weer. Wat heb ik gemist? Waar is Pat want Jade moet nogal oppassen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Patrick is zich aan eht omkleden. 8D hij komt straks zoeken.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew Rowan Harris
    Genietend luister ik naar Mignon, die People help the people van Birdy begint te zingen. Ze lijkt zich helemaal in het lied te verliezen. Ik glimlach en wacht tot ze klaar is.
    "Je zingt echt goed," zeg ik. "Doe je aan zanglessen?"