• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [But he won't because she'll burn his guitar to ass xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    Ik wou nog een aantal scheldwoorden naar hem roepen, tot Sasha gitaar begon te spelen. Op de één of andere manier maakte het me rustig, en ik keek naar zijn handen. Ik ontspande een beetje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    Ik zie hoe Patrick al onze spullen verbrand. Ik trek mijn neus op voor de verbanden geur van plastic. Moest dit nou? Ik zucht en richt me op mijn broek waar ik de pluisjes vanaf pluk terwijl andere tegen Patrick in gaan. De jongen, die ik ook al in het cafetaria zeg zitten, loopt weg en komt later terug met een gitaar. Hij begint te spelen en zachtjes mee te zingen. Ik weet al precies wat voor een type dit is. Zo'n player. Hij denkt dat hij iedereen kan imponeren en kan krijgen. De eeuwige flirt die over een tijd door iedereen wordt uitgekotst. Maar ik moet zeggen, hij speelt niet slecht. Ik haal een hand door mijn haren en besluit mee te zingen. Eerst begin ik zachtjes maar ga dan luider zingen. Het voelt heerlijk. Alsof ik al mijn gevoel erin stop.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [To ashes. Wat jij net zei is: ze brandt zijn gitaar af tot kont.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oeps autocorrectie. (serieus). I'm sorry]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    Ik doe mijn mond een paar keer open en dicht, maar ik kan de scheldkanonnade tegenhouden.
    "Rot op met je kamp," mompel ik. Sasha heeft er inmiddels een gitaar bijgehaald, maar voor mij is de hele dag -week, maand, jaar- inmiddels goed verpest. Ik was zo trots op die ketting, net als mijn hele familie. En nu moest ik ze bij thuiskomst vertellen dat de traditie nu opgeheven was. Ik vond het niet erg voor mijn ouders: het was hun schuld, maar wel voor de rest van mijn familie. Mijn ooms, tantes, neven en nichten. Steven, mijn jongste neefje, zou de ketting krijgen als hij groter werd, ervan uitgaand dat ik nooit kinderen zou krijgen en alleen een echte Forli mocht de ketting hebben. Maar nu moest ik hem ook teleurstellen.
    Ik stond op en verliet de licht en de warmte en de muziek van het kamp en ging met stevige passen naar de lege slaapzaal. Het liefst was ik in het meer gesprongen om te ontspannen, maar dat kon nu niet. Ach, een hete douche had vast hetzelfde effect.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    Voor ik het wist begon één van de meisjes, Jade, me aan te vallen met vuur. ik had al een vlinke brandwond opgelopeb en liep snel achteruit.
    'Jade,' zeg ik zachtjes. 'Leg het neer. nogrmaal zou ik haar wel kunnen uitschakelen, maar dat vuur was behoorlijk gevaarlijk voor mij én de kampeerders.
    Gelukkig stond Cassia klaar met een emmer water ie te over het meisje en het hout heen gooide. Meteen greep ik pijnlijk haar armen beet, die ik op haar rug draaide.
    'Meisje, hier ben ik voor getrained,' sis ik kwaad. 'Het word de isoleercel voor jou.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Wanneer een gek kind met een houtblok begint te slaan, speel ik gewoon verder. Sommigen horen hier niet thuis, maar gewoon rechtstreeks in het gesticht.
    Ik kijk verbaasd op als ik iemand hoor invallen. Ik hou zelf op met zingen en laat het aan haar over. Ik kijk op om te zien wie het is en kom uiteindelijk bij een meisje uit dat me niet al te bekend voorkomt. Ik weet zeker dat ik nog niet met haar gepraat heb. Ik glimlach aanmoedigend, en voor de eerste keer vandaag zonder er iets voor terug te verwachten. Ze ziet er het type uit waarmee je niet solt, dat apprecieer ik wel, mensen die hun mannetje staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    Toen Skyler met vuur begon te gooien was ik weg. Ik kon niet snel genoeg van het kampvuur weglopen, van het geschreeuw en de drama. Toen ik bij de slaapzaal aankwam was Julian daar al. Ik mocht hem nu neit lastig vallen, hij leek behoorlijk overstuur. dus ik zakte tegen de muur van de slaapzaal aan, uit het zicht. Stilte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik zie hoe de 'nieuwe' jongen naar me glimlacht. Terug lachen besluit ik niet te doen. Dan val ik namelijk in zijn hokje beschikbaar. Het hokje waar ik totaal niet in wil horen. Het enige wat ik doe, is een klein knikje geven. Ik zing verder terwijl ik naar mijn handen kijk. Om hen bezig te houden friemel ik aan de touwtjes van mijn trui. Al het gedoe om me heen laat ik gaan. Ik laat ze gewoon lekker doen wat ze willen doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Eten, brb.]

    Jade Skyler bright
    Alles ging zo vlug, maar ik voelde ee koud emmer water waardoor het vuur doofde, maar dat betekende niet dat het hout uitkoud voelde. Het was zlefs nog bloedheet als het niet vochtig was kon het gewoon vlam vatten. Pat greep mijn arm en draaide hem om. Een pijnlijke kreun verliet mijn mond. Ik gromde even en mijn hand die het hout vast had duwde ik hard op zijn geslachtsdeel. Het bloedhete stuk houd drukte ik hard door zijn broek en onderbroek heen zodat het er doorheen brande. Geleerd met natuurkunde. Iets dat brand en als je het uitmaakt moet het nog afkoelen en het was bijna nog rood gloeiend dus het moest nog bloed en bloedheet zijn. 'Laat me los.' Grom ik. Doordat het onwijs heet was en ik zijn lul brandmerkte met het hout verslapte zijn greep (neem ik aan) en rukte ik me los. Ik gromde en hield het hout vast als een knuppel en duwde die Cassia voordat ze me vast kon grijpen trok ik mijn handen terug. Ik rende zo snel als ik kon weg. Ik had een dikke 10 voor mannelijke sprint. En langlopen ok had een super conditie. Ik rende het bos in en toen ik uit het zicht was van iedereen klom ik een boom in waar ik onopgemerkt in het bladerdak ging zitten. Ik had groene kleding aan dus ik was onopmerkelijk en de bladeren zaten voor mijn neus en het was vrijcdicht. No way dat ik in die isolatie cel ging.

    [Ik ga eten. Vind haar even niet als ik terug kom laat ik haar wel een geluid msken ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Arme Sasha, dat word nog lastig als Patje's thingy verbrand is :'D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Julian Dan Forli
    Ik sta veel langer onder de hete straal dan gewoonlijk, maar dat maakt me niet uit. Het water masseert mijn spieren weer los en ik heb genoeg tijd om verdrietig te zijn over de ketting, bang te zijn voor de reactie van mijn familie en woedend te zijn op Patrick. Pas als het heftigste geweest is en ik mijn vingers helemaal gerimpeld zijn van het water, zet ik de kraan uit.
    Ik pak mijn kleren van de grond die ik in de badkamer had uitgetrokken omdat ik meteen was doorgelopen en vraag me net af of het Sasha gelukt is de mensen wat te kalmeren, als ik de zaal weer inloop en ik ineens zie dat ik niet alleen ben en met een kreet een halve meter de lucht in spring.
    Meteen druk ik de prop kleren voor mijn kruis terwijl ik een handdoek uit mijn koffer gris en die omsla.
    "Sorry! Ik wist niet dat je hier was! Ik was de handdoek vergeten!" ratel ik snel, voor ik een grijze trainingsbroek en een boxershort uit de koffer pak en weer verdwijn de badkamer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Ik moet luidop lachen als het meisje me geen glimlach gunt en ik het moet doen met een knikje. Vreemd genoeg heb ik meer respect voor mensen die me meteen afwijzen. Ik ken haar niet, maar ik mag haar wel. Terwijl ze met de touwtjes van haar trui begint te spelen, sta ik op en al spelend loop ik naar haar toe. Ik ga naast haar zitten en stop haar de gitaar in handen.
    "Sasha," zeg ik kort. "Speel maar, er staat niks tegenover." Ik knik even naar de gitaar. "Als je het zat bent, zet dan maar af aan zaal twee."
    Ik sta op en probeer zo ongezien mogelijk weg te sluipen. Deze jongen gaat van de commotie gebruik maken om een sigaretje te roken. Ik ren opnieuw naar mijn slaapzaal en haal een sigaret uit mijn schuilplaats vandaan. Ik ga terug naar buiten en steek het ding, eens ik achter de zaal sta, steek ik het ding aan en neem er een flinke hijs van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.