• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Oh.' Dus zijn naam was Jayden. fijn. Ik geef een knikje en een snelle glimlach waarna ik opsta. 'Nou eht was leuk te praten, Skylar. Maar ik ga even naar de slaapzaal.' Met een klein zwaaitje verlaat ik de cafetaria. Wat een drukte. Gelukkig hoort de slaapzaal leeg te zijn, rust kan ik wel gebruiken.

    Patrick Hathaway
    met een zucht knik ik. Felix loopt ondertussen binnen en ik zwaai naar de man. vorig jaar hadden we ook al samen gewerkt.
    'Ik ga zo het kampvuur opstarten,' vertel ik als hij zijn eten pakt. Cassia en Hailey lopen nu door de cafetaria, dus de kinderen zullen zich wel gedragen.
    'Jij en Cassia zijn morgen in controlle over de activiteiten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet gaan. Tegen 7u ben ik er weer. Probeer alsjeblieft niet nog een topic vol te hebben en Jace, Julian of Pat mogen Sasha wel meesleuren als ze dat willen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -jongens ik meot even eten, 30 minuutjes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jullie zijn snel D:
    Had er iemand Catherine nodig? En hoelaat is het in de RPG? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Felix Patteron - Begeleider

    Ik schep mijn eten op van de tafel als Patrick naar me toekomt.
    'Ik ga zo het kampvuur opstarten. Jij en Cassia zijn morgen in controle over de activiteiten,' zegt hij.
    Ik kijk hem even aan en grinnik dan.
    'Aye aye, sir!' lach ik. 'Moet ik zo nog even helpen met het kampvuur?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rooba schreef:
    [Jullie zijn snel D:
    Had er iemand Catherine nodig? En hoelaat is het in de RPG? ;D]

    [Etenstijd:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Iemand die met Matthew zou willen praten? c:]

    [Je kan wel naar Catherine komen? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Je kan altijd tegen Mignon praten. Ze zit aan tafel water te drinken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Waar is Catherine? Anders zeg ik wel hoi tegen Mignon, lol.:W]

    [Eh, geen idee eigenlijk :'D Maar ze ging opweg naar Annabelle :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'Dat mag,' antwoord ik met een glimlach. Ik laat de man eerst even eten opeten en laat mijn ogen door de zaal dwalen.
    'Heb je al ideeën voor de activiteiten morgen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik zag dat de begeleiders aten, en ik liep naar Annabelle. ''Kom je?'' grijnsde ik naar haar, doelend op één van de slaapzalen, hopend dat de begeleiders ons niet zagen. Bovendien was dit voedsel niet te eten, dus veel had ik niet te missen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annbelle
    Ik zat nogsteeds aan tafel als ik opeens een stem hoorde. "Kom je?" Ik keek op recht in het gezicht van Catherine. Grijnzend stond ik op, pakte haar hand vast en loop de eetzaal uit richting een slaapzaal.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [God, wat voor activiteiten moet ik in godsnaam bedenken? D:]
    Felix Patterson - Begeleider
    'Dan doe ik dat,' glimlach ik.
    Ik haal mijn schouders op bij de vraag of ik al activiteiten in gedachten had.
    'Je zal wel zien, morgen,' grijns ik. 'Jij al ideeën?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.