• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Birdy heeft volgens mij wel The A Team gedaan en Ed Sheeran heeft hem gecoverd. Maar dat weet ik niet zeker.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Patrick Hathaway
    Het bos leek verlaten, maar daar trapte ik niet in. Ze moest hier wel zitten. Ik haatte het bos, misschien moest ik haar hier gewoon laten zitten voor nu. Ze kon me niet eeuwig ontlopen. Na een heel rondje kwam ik weer bij het meer uit. Ze was goed in verstoppertje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Iemand kwijt' riep ik grinnikend naar Pat, ik had weer een zelfingenomen grijns op mijn gezicht. Ik lach, en kijk naar de maan. Prachtig, niet van dit kamp te zeggen. Zonder dat ik het wist rolt er een traan over mijn wang, die ik ruw wegveeg. Geen zwakte tonen.


    El Diablo.

    Jace Dream Duval
    'Laten we het hopen,' zeg ik met een klein lachje. Zelf had Patrick niets van me afgenomen, maar de reacties van sommige mensen bij het kampvuur... hoe kon iemand ze dat aandoen? Ik zucht en probeer me te concentreren op het boek maar het lukt niet echt. buiten hoor ik zelfs mensen praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HurtedHeart schreef:
    [Birdy heeft volgens mij wel The A Team gedaan en Ed Sheeran heeft hem gecoverd. Maar dat weet ik niet zeker.]


    [Nope, Ed Sheeran heeft 'm gemaakt, Birdy gecovered.]

    Sasha

    Tot mijn verbazing, die niet op mijn gezicht te lezen valt, neemt ze het ding aan en trekt eraan.
    "Thanks," grinnikt ze.
    Ik neem mijn sigaret weer aan. Oké, mijn interesse is gewekt. Helaas blijft er nog maar één trekje van mijn sigaret over. Ik geniet ervan. Zo ben ik wel, genieten van kleine dingen. Ik duw het stompje dat nog over blijft uit tegen de muur van ons zaal. Nu nog van die peuk afraken.
    "Ik ga even de bosjes in," zeg ik terwijl ik het ding omhoog houd. "Deze verstoppen. Je mag mee."
    Ik kruip achter de muur vandaan waarbij mijn lichaam langs het hare streelt. Ik kan namelijk niet anders, want er zit een hekken in de weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jayden Jason Bright
    Ik doorzocht het hele bos, maar geen jade. Jade kon zich voor uren stilhouden. Net als toen ze niet hier heen wou. Ook toen ze niet naar de tandarts wou toen ze klein was had ze zich een hele dag verstopt. Ik zag Pat bij het meer staan. Hij kon haar duideliik niet vinden. Ik ging naast hem staan. Qua grootte verschilde ik niet veel. 'Als je Jade zoekt kan je lang zoeken. Ze is geweldig in verstoppertje. Ze kan het dagen doen. En toen je haar spullen verbrande. Raakte je haar gevoelens echt. Ze heeft een gespleten persoonlijkheid. En alleen als je haar echt pijn doet doet ze zo. Dat ikps haar instinct karakter. Ik kan het weten ik ben haar broer.' Ligt ik Patrick in. Hij moest het weten, misschien zou dat Jade's straf verlichten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    Buiten hoor ik stemmen, wat betekent dat het kampvuur in ieder geval voorbij is. Het is nog vroeg en ik wil nog steeds zwemmen; het maakt niet uit dat het water 's nachts afkoelt. We moesten om half 11 in ons bed liggen (ofwashet11uur?), maar wie weet kon ik daarna wel wegglippen. Er was geen betere manier om even je gedachten en alles op een rijtje te krijgen dan een nachtelijke zwempartij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    Ik keek van Alexis, die een traan in haar oog had, naar de jongen naast me.
    'Oh ik zal haar wel vinden,' fluister ik. 'Geloof me, die gespleten persoonlijkheid heb ik zo uit haar.' dan draai ik mijn rug naar de jongen toe en kijk naar Alexis. Ze staarde naar de lucht. ik schudde mijn hoofd.
    'Zoals ik al zei... Fun and games, tot nu dan.' Met die glimlach liep ik naarde slaapzalen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Aan de ene kant had ik de neiging hier te blijven staan, puur omdat ik geen zin had om te doen wat mensen mij vertelden, maar aan de andere kant leek hij me wel aardig en vond ik het niet erg om mee te gaan. Na een paar seconden volgde ik hem toch, met een geamuseerde glimlach om mijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jace Dream Duval
    Stilltjes staar ik naar de pagina's van mijn boek. Er zit en bloedvlek op. Was zou eht leven makkelijker zijn als ze me wel konden veranderen. Als ik gewoon normaal kon zijn. dan zouden ze me niets meer aan doen.
    'Geen pijn meer,' mompel ik tegen de letters op het papier. Want de pijn is vermoeiend.
    'Denk je er ooit aan om te liegen? Te zeggen dat je hetero bent?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Birdy covert alles. Ze wordt bekend met liedjes van een ander. 'The A Team' is trouwens ook gewoon van Ed Sheran.]

    Mignon

    "Haha, nee, dat wil je niet horen. Maar ik kan wel gitaarspelen. Mijn vader heeft het mij aangeleerd. We hadden eigenlijk nog een redelijk goede band voordat hij, eh..."
    Hij stopt met zijn zin. Afwachtend kijk ik hem aan. Ik heb al zo'n vermoeden wat hij gaat zeggen maar ik wil mijn conclusies nog niet trekken.
    "Je moet echt iets doen met je talent."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, dat zit niet in mij," grinnik ik.
    "Ik hoef niet zo nodig bekend en beroemd te worden. Ik wil niet zingen voor duizende mensen. Nee, laat mij maar lekker bij het kampvuur met een gitaar. Dan ben ik al blij," lach ik.
    "Maar speel jij anders maar. Dat vind Sasha vast goed."
    Ik overhandig Matthew de gitaar en kijk hem afwachtend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wat kan Hailey doen? :')]

    Alexis

    'Zal wel' mompel ik. Ik loop naar mijn zaal. Ik sprong boven op mijn bed, en haalde een mes uit mijn sweater. 'Nu maar hopen dat het werkt' zeg ik zacht tegen mezelf. Ik zet het mes tegen mijn pols en begin te snijden. Ik negeer de helse pijn, en snij door.

    [Alexis wordt depri o_o]


    El Diablo.

    [Probeer jade te vinde in de bosse. Die verveelt zich een beetje. Een beetje spanning kan altijd. Ze zit een beetje onzichtbaar verstopt achter de bladeren. Ze heeft Pat zijn piemel en arm een beetje verbrand.]


    I'm finally back, Finally after a Year break