• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goulding schreef:
    [Wat kan Hailey doen? :')]


    Uh, wat ze maar wil? 8D mensjes pesten? i dont know o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Verbaasd kijk ik op, verrast door deze vraag. Ik moet er even over nadenken en dus is het een tijdje stil voor ik antwoord geef.
    "Nee," zeg ik dan. "Tenzij ik had geweten dat dit zou gebeuren. Dan had ik wel tegen mijn ouders gelogen." En dan was alles nu nog normaal geweest. "Nee, zelfs dat niet," corrigeer ik mezelf. "Dan zou ik gedwongen met een meisje moeten trouwen en kinderen moeten krijgen en zo. Dan zou ik nooit gelukkig, nooit mezelf kunnen zelf. En dus mijn hele leven liegen, ook tegen mijn vrouw en kinderen." Zo'n leven zag ik niet zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht als ik Rani achter me aan hoor komen. Sluipend begeef ik me naar één van de verstopplekjes die ik gevonden had. In het donker blijkt het echter een hele opgave. Ik blijf even stil staan en probeer me te oriënteren. Eigenlijk sta ik gewoon om me heen te staren. Ik sluit even mijn ogen. De wind kwam net uit dezelfde richting. Ik loop nog even verder maar wanneer ik een isolatiecel zie, weet ik dat ik te ver ben. Ik haal mijn schouders op en loop verder. Met mijn arm kan ik net tussen de isolactiecel en het hekken. Ik laat de peuk daar vallen.
    "Klaar," zeg ik met een glimlach tegen Rani. "Zin om de anderen een bezoekje te brengen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Annabelle
    Ik loop mijn slaapzaal uit, richting het bos. Ik wil gewoon rustig door het bos lopen. Vroeger ging ik vaak met mijn ouders naar het bos, voordat ze erachter kwamen dat ik op meisjes viel. na een tijdje zie ik iemand(Catherine), en ik loop op diegene af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:30 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    Uiteindelijk belandde ik in de bossen, en keek even om me heen. Het enigste licht kwam van de maan, verder was alles donker. Ik liep verder, en moest goed oppassen voor bomen en wortels, aangezien ik een paar keer bijna viel. Op een gegeven moment leun ik tegen een boom aan. Even alleen zijn, even afgezonderd van het kamp en de mensen.
    Op een gegeven moment hoorde ik voetstappen, maar had geen zin om op of om te kijken. Ik zuchtte even en keek strak voor me uit.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha, lol. Ik zal Hailey Jade laten zoeken. 83]

    Matthew Rowan Harris
    "Ik hoef niet zo nodig bekend en beroemd te worden. Ik wil niet zingen voor duizende mensen. Nee, laat mij maar lekker bij het kampvuur met een gitaar. Dan ben ik al blij," zegt ze lachend. "Maar speel jij anders maar. Dat vind Sasha vast goed."
    Ze overhandigt me de gitaar en kijkt me glimlachend aan. Ik neem de gitaar aan en begin enkele akkoorden te spelen, totdat ik uiteindelijk 'Save Tonight' van Eagle Eye Cherry op de gitaar begin te tokkelen.

    Hailey Miller
    "Ik ga Jade zoeken," zei ik kortaf en ik liep in de richting van de bossen, waar Jade ingelopen was.
    "Jade!" roep ik luid. Ik zucht. Dag één, en al meteen een hele portie drama.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:31 ]

    Alexis

    Ik kijk naar de meerdere krassen in mijn arm, en snel trek ik mijn mouw erover heen. Ik loop de zaal weer uit, en loop wat rond. Ik zie opeens Sasha, en ik loop naar hem toe. 'Hey' grijns ik nep-vrolijk.


    El Diablo.

    [Wut? Sasha is in de bosjes met Rani. Dan kan ze hem niet aan de slaapzaal zien :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    Ergens had Julian gelijk. Ik ga op mijn zij liggen op het bed, mijn knieën tegen mijn borst gedrukt. Vandaag was al erg geweest, wat zou morgen zijn? Met therapie, activiteiten... Ik rilde bij de gedachte, ik was bang. Het mesje op mijn boek leek me aan te staren, uit te dagen.
    'je hebt gelijk,' mompel ik met een vermoeide zucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Wat vertederd kijk ik hem aan als hij begint te spelen. Ook deze jongen speelt niet slecht. Lachend zet ik in en zing ik mee met zijn accorden. Mijn lichaam beweegt mee op het ritme die ik met mijn vingers trommel. Het nummer is eigenlijk wat te laat voor mijn stem maar ik kan me er redelijk goed mee redden. Lachend bijt ik op mijn lip terwijl ik naar Matthew's handen kijk die over de snaren bewegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oow, D: Maar heb geen zin om aan te passen ><


    El Diablo.

    Rani
    'Tuurlijk,' knikte ik met een glimlachje. Een paar seconden later dook het hoofd van een ander meisje echter al op, en nadat ik haar even in me op had genomen - ze was best leuk, maar niet mijn type - glimlachte ik lichtjes naar haar. 'Hey.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dan, uh, was Alexis magisch ineens in het bosje, yay. Nee oké dat faalt lichtelijk.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Haii, ik wil graag meedoen als er nog plek is. Zou ik dan een samenvattinkje mogen van wat er al is gebeurd? Ik wil het eigenlijk gewoon allemaal lezen, maar daar heb ik gewoon geen tijd voor; ik moet ook nog latijn leren.. ;/]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:36 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [I'll fix it!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.