• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ooh, echt? Als het komt omdat ik 'goed' schrijf of creatief ben in het bedenken van acties kunnen jullie dat toch ook? Daag Cee uit, of doe iets met iemand anders? Je kunt in meer opzichten op de voorgrond staan, en Cymbeline doet dat door haar Mutantenbloed.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eglantine schreef:
    (Me too. En ik vind het feit dat mijn haar nu door mijn kam wordt aangetrokken, heel leuk... Ik ben raar, sorry...)


    Haha, maar dit was mijn zeurmomentje, let's continue.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Leave schreef:
    [Ooh, echt? Als het komt omdat ik 'goed' schrijf of creatief ben in het bedenken van acties kunnen jullie dat toch ook? Daag Cee uit, of doe iets met iemand anders? Je kunt in meer opzichten op de voorgrond staan, en Cymbeline doet dat door haar Mutantenbloed.]


    ( ja, maar ik vind her nogal moeilijk om iets te bedenken om beter ergens in te zijn dan jou charrie. Omdat zij perfect is. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Okay. En dat was mijn idee, for a long time ago ^^ XD Btw, I'm freaking out: ER IS EEN NIEUWE EPISODE VAN SPIN THE HARREH.)

    Avani - 4

    Rusteloos grijp ik een heel pak pijlen - een stuk of drie opnieuw - en schiet ze met zo'n kracht af dat de dummie achteruit valt door de ene pijl, mijn andere pijl een rek met messen laat omvallen en de laatste zich in de muur boort. Tot ongeveer vijf centimeter diep. De Spelmakers lijken op te kijken en voldaan leg ik de boog terug op z'n plaats.


    help

    [Ze is slecht in planten herkennen, en ze is niet overal 'perfect' in. Ze kan goed werpen met ieder wapen, en is behendig en dat is het. Er zijn daarnaast genoeg dingen die jouw personage heeft. Ze kan toch ook geweldig zijn in iets waar Cee ook goed in is? Ik zie serieus het probleem niet.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Ik ben verslaafd geraakt aan dit liedje: http://www.youtube.com/watch?v=diaHnF-zfEg)


    help

    XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik kijk naar Avani. Ze is goed als er adrenaline door haar aderen pompt - weer iets om in de arena op te letten. Ik neem het tafereel in me op en loop vervolgens naar de plek met klim toestellen. Ik klim naar boven en blijf daar vervolgens een tijd zitten. Ik heb tijd om na te denken over wat ik zal doen. Ik ben een plan dat meerdere levens zal rennen maar hoe krijg ik alle haters van me af? Ze kunnen er niet bij dat ik hier zit. Met dank aan het Capitool die hebben gesjoemeld met mijn briefje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madilaine

    Ik loop naar het gevechtssporten onderdeel in het midden van de zaal en vraag aan de begeleider of we kunnen sparren. Ik was lenig en ik wist wel dat ik een paar goede trappen moet kunnen geven. Als ik geen mes of pijl en boog hebt kan dat best handig zijn. Even later sta ik op de mat terwijl de begeleider op de grond ligt. Ik gooi mijn haar naar achter en glimlach naar de spelmakers. De begeleider wordt bewusteloos afgevoerd en ik besluit op een dummie te gaan oefenen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Leave schreef:
    [Ze is slecht in planten herkennen, en ze is niet overal 'perfect' in. Ze kan goed werpen met ieder wapen, en is behendig en dat is het. Er zijn daarnaast genoeg dingen die jouw personage heeft. Ze kan toch ook geweldig zijn in iets waar Cee ook goed in is? Ik zie serieus het probleem niet.]


    Ik ga het proberen & het was niet gemeen bedoeld ofzo.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alice Rue

    Toen 1 van de beroeps niet keek had ik zijn mes afgepakt en mezelf boven in 1 van de balken verstopt en bekijk de reactie van de beroeps

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik denk dat - omdat ik alles zo opschrijf dat het overkomt alsof ze perfect is. Ze is gewoon gemaakt met het instinct maar bij haar karakter is niets perfect. Ze zegt niets, ze doet. Daarom líjkt ze perfect. Haar mutantenhelft is perfect, haar andere helft is menselijk dus imperfect en misschien zelfs onbruikbaar.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Ik denk dat - omdat ik alles zo opschrijf dat het overkomt alsof ze perfect is. Ze is gewoon gemaakt met het instinct maar bij haar karakter is niets perfect. Ze zegt niets, ze doet. Daarom líjkt ze perfect. Haar mutantenhelft is perfect, haar andere helft is menselijk dus imperfect en misschien zelfs onbruikbaar.]


    Oke, thanks voor je uitleg!!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avani - 4
    Ik laat mijn plan om alleen met messenwerpen bezig te houden, vallen en loop naar de zwaarden. Ik pak een fijn zwaard. Nee, ik ga niet zwaardvechten. Richten, dat is mijn ding. Vanuit mijn ooghoek zie ik Cee zitten en krijg veel zin om het zwaard in haar oog te gooien. Ik hou me in en leg het ding terug, neurie en liedje en begin rond de zaal te huppelen, niet echt wetend wat te doen. Het parcours heb ik al eens gedaan, maar mijn lenigheid train ik graag. Misschien kan ik nog geluidlozer worden voor in de Arena, en niet gewoon iemand van achter een boom aanvallen en hem of haar wurgen. Soms is brute kracht gewoon de enige oplossing. "Fuck", mompel ik plots. Ik loop terug naar de kantine en trek met een kleine ruk het mes uit de grond, dat daar nog steeds rechtop staat. Ik laat het in mijn laars glijden en begin in speedtempo het parcours weer af te leggen.

    (Volgens mij doe je gewoon dat Cee de dingen doet waar ze goed in is, en in die dingen is ze heel goed. Als ze de andere dingen niet doet, komt het over alsof ze alles kan. Eigenlijk best wel een goed plan XD In de Arena kan dat plots helemaal omkeren, denk ik. Zullen we het btw al laten laat worden? Anders komen we nooit verder dan de training... XD)


    help

    [Graaggedaan. Ik wilde mensen ook helemaal niet wegcijferen of iets in die weg, ik speelde gewoon zoals Cymbeline ís. Tijdens de trainingen zal ze ongetwijfeld perfect overkomen, maar als mensen tijd nemen om haar te leren kennen is daar ook gewoon Cee een meisje uit 5 dat ook een zwaar leven heeft gehad dat verre van perfect was =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.