• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine

    Na nog een paar dummies en een begeleider helemaal lam heb getrapt wist ik wat een van mijn sterke punten was, iets wat ik nog nooit eerder van mezelf gedacht had. Het was handig, en ik was er goed in ook. De training sessie zal zo wel afgelopen zijn, dacht ik bij mezelf.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [@ Eglantine; Als ze mensen persoonlijk kent zal het zwaarder worden in de arena. Ik ben van plan haar verliefd te laten worden maar weet nog niet op wie en hoe dat uitpakt in de arena.]

    Cymbeline - 5
    Ik heb er genoeg van; en loop daarom naar de uitgang. Op dat moment word omgeroepen dat we naar onze kamers mogen gaan. In de lift druk ik op het knopje van 5. Boven, in mijn kamer neem ik eerst een douche en trek ik vervolgens avondkleding aan. Een tijdlang staar ik nietziend uit het raam. Ik mis thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Wie? ^^)

    Avani - 4
    Ik spring haast in de lift en het eerste wat ik doe is op mijn bed springen en schreeuwen. Het kan me niet schelen of het hele gebouw het kan horen. Ik hààt haar gewoon. Na mijn woede-uitbarsting loop ik naar de douche en druk furieus op een paar knopjes.

    Elistar - 2
    Ik loop naar Madilaine. "Leuke actie in de kantine", mompel ik tegen haar. "Zullen we dan maar naar onze verdieping gaan?"

    Sam - 11
    Het is eindelijk voorbij. Ik denk dat ik al weet wie er gaat winnen. Volgens mij dat meisje van 5. Ze lijkt zo goed in alles. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Eigenlijk ben ik te dom om erover na te denken. Ik stap de lift in en neem een douche als ik mijn kamer binnenstap.


    help

    Madilaine

    Ik stap van de mat af en er wordt omgeroepen dat we maar onze kamer mogen. Ik loop naar de uitgang.

    Glynn - 4

    Ik loop net zoals alle andere naar de lift en in mijn kamer neem ik snel een douche.

    Marella - 10

    Ik loop achter iedereen aan terwijl ik nadenk over de tributen waarmee ik misschien een bondgenootschap kon houden. De careers, nope. Het meisje van 5, misschien. De tributen van 12 & 11, zou kunnen. Ik stap de lift in en kom in mijn kamer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Geen idee. Iemand die een beetje lang schrijft en niet dood gaat. Ik zoek echt iemand die blijft leven tot het einde, want ikzelf zal namelijk ook niet zo snel doodgaan. Sommigen zijn er op gebrand Cee te vermoorden maar die zal zich onzichtbaar maken in de arena júist omdat ze verwachten dat zij gaat moorden.]

    Cymbeline - 5
    Ik dwaal over de gang van 5. Mijn mentor slaapt, ik ben alleen met mijn gedachten. Opnieuw. Mijn tactiek is uitgedacht; ik zal me verschansen. Camouflage, ik zal opgaan zonder dat iemand me zal vinden. Ze zullen elkaar afslachten en uiteindelijk zal ik daar zijn. Ongeschonden en sterk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madilaine

    "Leuke actie in de kantine", mompel iemand achter me.. "Zullen we dan maar naar onze verdieping gaan?"
    Ik grijns en draai me om maar Elistar. "I'm gonna kill that bitch soon." zei ik terwijl we de lift in stappen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ben ik de enige die vind dat Avani op Clove lijkt? XD)

    Avani - 4
    Na mijn douche loop ik naar de woonkamer, waar Mags in een zetel zit tv te kijken. "Waar was dat geschreeuw voor nodig?", mompelt ze. Ik ga naast haar zitten. Ze was soort van een tweede moeder voor me. Al zie ik haar meer als een grote zus. "Moest even de stoom afblazen", mompel ik. Ze knikt begrijpend en ik trek mijn knieën op. Ik sla mijn armen eromheen en staar naar het televisiescherm, zonder eigenlijk echt naar de beelden te kijken.

    Elistar - 2
    Ik grijns naar Madilaine en stap in de lift. Nadat ik een douche heb genomen, ga ik naar de woonkamer en plant mijn handen op tafel. Ik zink neer in een stoel en denk na, zet mijn gedachten even op een rijtje en bedenk hoe, wanneer en met welk wapen ik welke tribuut zou aanpakken. Vanbuiten leek ik rustig, als iemand die eerder conflicten met woorden zou aanpakken. Geloof me, dat ben ik niet.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:38 ]


    help

    Madilaine

    Ik trek een zachte joggingbroek aan en loop naar beneden, waar Elistar diep aan het nadenken is.
    "hei, waar denk je over?"

    ( Zo naar huis, & dan slapen. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik probeer niemand met bestaande karakters te vergelijken, dat vind ik enorm irritant. Ik wil lekker mijn eigen personages spelen =')

    Anyways; Welke jongens zijn actief en vinden het leuk om een stiekeme relatie te krijgen met Cee?]

    Cymbeline - 5
    Ik bekijk mezelf in de spiegel. De sproetjes rond mijn neus, mijn grote, zachte ogen en lach. Ik slaak een zucht en plof vervolgens neer op mijn bed. Dit was idee van het Capitool. De Spelmakers waren dol op de manier waarop ik iedereen uitdaagde; terwijl het totaal niet mijn manier was. Ik moest ieder onderdeel inprenten omdat ik niet alles wist.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar - 2
    "Hoe de Tributen in elkaar zitten en met welk wapen ik ze kan raken", mompel ik. Ik geeuw even. Mijn mentor is nergens te bekennen.

    (Ga zo ook slapen... Is de volgende dag dan btw de puntenuitreikingdinges?)


    help

    [Ja, ik geloof het wel. Maar hoe moeten we dat doen? Als je jezelf punten mag geven staat iedereen meteen met 10 punten, dus kunnen we het niet ergens op baseren?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Geen idee... XD Hee! Ik bedenk me net... Bij ons zou Finnick evengoed mentor kunnen zijn...)


    help

    [Haha, ja. Maar ik had wel een idee voor de puntentelling; De 'makers' geven allemaal punten voor het personage [tussen de één en de elf] en dan dat gedeeld door drie is uiteindelijke score [wel afgerond en niemand word voorgetrokken]. Echt op basis van je personage.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Okaay! Dus Appelstroop, ik en TheRumIsGone moeten punten geven? Maar hoe zit dat dan bij onze eigen personages? Geven de andere twee dan gewoon punten?)


    help

    [Ja. Maar jullie moeten dat écht op basis doen wat hoe is het personage gechreven en hoe word het beschreven. Dus dat er ook iemand met een 7 is en niet iedereen straks negens of tienen haalt.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.