• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (XD okay, dat zien we morgen dan wel... Maar we gaan wel beschrijven hoe de tributen hun opuntendinges afleggen, he? Sorry voor schrijffouten, zit op mn gsm. Maar nu ga ik slapen, denk ik.)


    help

    [je bedoelt dat ding waar ze in hun eentje voor de spelmakers moeten showen wat ze kunnen? Ja, ik denk wel dat we dat gaan doen...]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [haha, ik zit nog in de trainingszaal =P]
    Lizzie - 7

    Met een zucht loop ik weg bij de kungfu matten. De begeleider had wel degelijk gelijk gehad dat ik er iets van kon. Natuurlijk is dat kind van 2 beter, maar ik had er wel wat aan. En natuurlijk was de sport die zei net beoefent had, net iets anders dan kung fu. Maar zij had haar begeleider binnen een minuut plat. Iets waar ik nog wel wat langer over deed.
    Met ferme passen loop ik naar de liften, waar ik James tegenkom. "Hee James, gaan we naar onze verdieping?"

    James - 7

    Ik sta al een tijdje bij de liften te wachten -het leek me goed om op Lizzie te wachten- als ik haar stem hoor. "Hee James, gaan we naar onze verdieping?" Ik knik en druk op een knopje dat de lift opent. Snel stappen we beide naar binnen en Lizzie drukt op het 7e knopje. De lift zoeft omhoog en als we aankomen zucht ik. Ik zag mezelf er echt nog een keek aan om misselijk uit die lift te komen. Samen lopen we naar de zitkamer, waar onze mentor en begeleider zitten.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Braon-district 9
    Blij dat niemand me opgemerkt heeft sluip ik de trainingzaal uit. Training had ik toch niet nodig voor mijn plan.

    Axton- district 12
    opgelucht dat ik niet betrokken ben bij al dat gedoe van de rest sluip ik de trainingzaal uit. Niemand heeft mij opgemerkt waardoor ik goed en rustig heb kunnen trainen. Natuurlijk had ik expres de rest vermeden. Het meisje waar iedereen zo'n hekel aan had leek te hebben, ik weet haar naam niet want ik heb het alleen van een afstand gevolgd, leek me juist wel aardig. in tegen stelling tot die andere... degene waarmee ze vechten. niet dat ik me met hun zou mengen, nouja... dat is mijn plan in iedergeval niet. In gedachten verzonken knal ik tegen een meisje op, ik denk dat zo ongeveer een jaar jonger dan mij is. Bang kijkt ze even omhoog om me aan te kijken maar kijkt al snel weer naar de grond en loopt gehaast weg. dat was raar... even krab ik op mijn hoofd voordat ik mijn schouders ophaal en doorloop.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:48 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    (Ik kan vandaag niet online komen, moet zometeen vertrekken naar mijn grootouders om pasen te vieren en daar heb ik geen wi-fi en mijn internet is opgebruikt...)


    help

    ( & ik ga zo naar droomvlucht de musical. Ben ongeveer 3u thuis.
    Maar bijna iedereen gaat Pasen vieren denk ik, dus de trainingsscores vanavond? nu gwn in het appartement. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    { Voor de trainingsscores moeten ze eerst indivudieel zo'n training doen voor de spelmakers toch? Of wil je dat overslaan?}

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Rue - District 11

    Al snel wurm ik me door de balken van het plafond weer naar beneden en loop ik naar de lift, veel had ik niet met een lift, het gaf me een vreemt gevoel in mijn maag en ik klampte me dan ook vast aan één van de stangen in de lift op weg naar verdieping 11.

    Lucas - District 1

    Met een zucht duwde ik me van de muur af en liep ik de lift in, ik hoevde maar één verdieping omhoog dus veel maakte het niet uit.

    Haven - District 1

    Ik zie hoe Lucas naar de lift loopt en ik loop hem achterna, hij was mijn district partner maar veel hadden we nog niet gesproken.


    Don't be like the rest of them, darling

    { Zucht.. Van mn moeder mag ik niet achter de computer tot mijn kamer netjes is.. Zucht.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    De ochtend breekt aan wanneer ik langzaam mijn ontbijt naar binnen werk en mezelf voorzie van nieuwe kleding. Een jeans en vrolijkgekleurd shirt. Mijn lange lokken bij elkaar in een speelse vlecht en mijn armen voorzien van enkele armbanden. Zo liep ik er vaak bij in 5. Ik hield van kleur - het weerspiegelde hoop en de lente die voor mij beiden essentieel waren. Met een ingehouden pas begeef ik me richting de liften. Als ik in de arena mensen wil helpen zullen mensen me moeten vertrouwen. Ik ben niet zo makkelijk te vermoorden als ze denken - ze zúllen op me jagen en ik zal ze dan te slim af zijn. Met een knikje druk ik op de knop van '12'. De jongen leek betrouwbaar, en het meisje deed haar best. Ze werden beide niet aangenomen door de Beroeps. Waarom dan niet in een team met een solo moordenaar? Ik grinnikte - nee, ik was geen moordenaar die voor de lol moordde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Heb nog ff tijd voor ik naar m'n grootouders ga. Moest alleen naar de mis vanmorgen... Anders gaat iedereen nu stilaan gaan slapen... Btw, Appelstroop, is Finnick jouw mentor? ^^)


    help

    [Zullen we nog even trainen voordat we de solo trainingen voor de scores doen?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Alweer? Is het niet gewoon leuker om een tijdje vrij te zijn?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hmm.. Is goed.. En je kan dan naar de andere mensjes op andere verdiepingen?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Exactly. Zo kun je pacts sluiten, beetje praten en eigenlijk gewoon alles.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.