• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    Toen ik zag dat iedereen weg was, nou ja behalve dat ene meisje dan, ging ik weer naar het terras. "Hey" zei ik rustig, "Lekker he, die rust?" Ik ging op een stoeltje bij haar zitten. "Ik ben Jean-Piero, maar je mag me ook Piero noemen als je dat makkelijker vind."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Plotseling komt er een jongen aan. "Hey." zegt hij. "Lekker hé, die rust?" Hij gaat bij mij op een stoeltje zitten en ik kijk naar hem. "Ik ben Jean-Piero, maar je mag me ook Piero noemen als je dat makkelijker vind." Die heeft er zin in. "Roxy." zeg ik alleen maar.


    Your make-up is terrible

    Lilly Wilson

    Ik ging toch maar mijn kamer uit, alleen zijn is ook niet ideaal. Ik liep een gang in en zag ik een jongen staan. "Hey." zei ik vriendelijk lachend en liep snel naar hem toe. "Ik ben Lilly." Ik glimlachte breed naar hem.

    Jean-Piero Shedden

    "Hmm, Roxy dus? Is dat een afkorting ergens van?" vroeg ik glimlachend. Ik ging onderuit liggen en sloot mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Hmm, Roxy dus? Is dat een afkorting ergens van?" vraagt hij en hij zakt onderuit op zijn stoel. "Ja, van Roxanne." zeg ik. "Maar ik hou het bij Roxy."


    Your make-up is terrible

    [Je kan naar het skate park]


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    "Aaah okay, Roxanne. Dat klinkt... Frans? Right?" Ik viste het pakje sigaretten uit mijn zak en stak er eentje op. 'Koppijn of niet een peuk kan altijd' dacht ik grinnikend bij mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    'Hey,' hoorde ik opeens. Was dat tegen mij? Ik liep rustig verder en keek ondertussen om me heen. Ik hoorde voetstappen die dichterbij kwamen. 'Ik ben Lilly,' hoorde ik van dichtbij. Het was dus wel tegen mij. Ik stopte en draaide me om naar het meisje. Ze glimlachte breed. Ik glimlachte een beetje terug. 'Ehh, ik ben Jay.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    Ik kijk gelijk op. "Dat merk je snel op." antwoord ik. Ik had niet gedacht dat mensen hier zo opmerkzaam zouden zijn. Ach, misschien viel het te zien aan mijn uiterlijk of heeft hij de namen van de huisgenoten ergens gelezen, dan valt het ook wel op aan mijn achternaam.


    Your make-up is terrible

    [is er trouwens nog iemand in het skate park?]


    El Diablo.

    Lilly Wilson

    Ik schudde zijn hand. "Jay dus, leuke naam." Ik liet zijn hand weer los en streek mijn kleding nog eens een keertje goed. "En al veel mensen hier ontmoet?"

    Jean-Piero Shedden

    "Nou ja, ik heb wel eens franse films en zo gekeken. En je lijkt verder best frans, dus ik gokte het er gewoon op." zei ik glimlachend. Rustig nam ik nog een trek. "Ook eentje trouwens?" vroeg ik aan haar terwijl ik haar het pakje aanbood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ja, Brandon en Leila, maar de persoon die Brandon doet is er niet en Brandon ging Leila leren skaten ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ry schreef:
    [is er trouwens nog iemand in het skate park?]

    Leila en Brandon


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik stuur Tyler wel even op hun af XD ]


    El Diablo.

    Tyler

    Opeens zie ik nog twee mensen uit het huis, en ik zeg even tegen de jongens dat ik zo terug ben. Snel skate ik van de halfpipe naar hun toe. 'Hey, Leila en Brandon, toch?' vroeg ik.


    El Diablo.

    Roxanne Lémieux

    "Vandaar." Heel opmerkzaam, ik moet hem in de gaten houden. Dan bied hij me ineens een sigaret aan en ik twijfel. Als mijn vader erachter zou komen, zou hij gelijk mijn Harley terug nemen. Maar, hoe kan hij er nou ooit achterkomen? "Ja, dank je." glimlach ik en ik pak er eentje uit, samen met de aansteker. Ik steek hem in mijn mond en steek hem aan, waarna ik de aansteker terug geef.


    Your make-up is terrible