• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    [Echt? Ooh okay, dat scheelt een heleboel]

    Jean-Piero Shedden

    Ik prikte Cymbeline in haar zij en keek grinnikend naar haar reactie. Daarna rekte ik mezelf uit en stak nog een sigaret op. "Jij ook eentje?" vroeg ik aan zowel Tyler als ook Cymbeline. Nu pas viel me een nieuwe jongen op. "Hey, ik ben Jean-Piero, Piero in het kort" zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James

    Op het moment dat ik wou antwoorden ging mijn telefoon. "Misschien de volgende keer" zei ik tegen Brandon toen ik het toen ik mijn telefoon weer in mijn broekzak stopte omdat ik geen zin had in weer hetzelfde gesprek. Waarom op dit moment vroeg ik mezelf al ik ben hier pas net en dan denken ze dat ik al tijd heb voor een nieuw nummer. Ik dacht het niet, ik heb ook een leven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cymbeline
    Ik grinnik, maar schud dan mijn hoofd waarna ik hem terugprik. "Nee, dan moet er geheid een ambulance komen." Ik nestel me tegen beide jongens aan en sluit mijn ogen half wat richting de tv. "Dat is handig; geen deken nodig."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brandon Kilian Noway
    'Jammer, volgende keer beter.' Grijnzde ik naar James, waarna ik me Bedenklijk op Laila richte. 'Dan ga ik het je leren!' Riep ik uiteindelijk opgewekt terwijl ik haar bij haar arm greep en mee naar boven trok. Zo slim als ik was had ik een stuk of vijf boards meegenomen, aangezien ik ze nogal vaak brak, maar voor deze doeleinde konden ze ook gebruikt worden. Ik moest eerst even zoeken welke kamer ookalweer van mij was, maar al snel had ik hem gevonden en trok ik twee board van achter mijn koffer vandaan. Bijde hadden ze een roze stikker met heel groot BAM. zo werd ik nu eenmaal genoemd in de skatewereld. en roze was gewoon stoer.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jean-Piero Shedden

    Ik grinnikte. "Waarom zou er een ambulance moeten komen als je er eentje rookt? Zulke slechte longen?" Toen nestelde ze zich wat dichter tussen ons in. "Dat is handig; geen deken nodig." zei ze. Ik knikte. "Jongens zijn gewoon handig."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lemieux

    Ik vind het hier veel te druk dus pers ik mezelf zo onopvallend mogelijk langs de muur de keuken in, waar ik de koelkast opentrek en er iets te drinken uit trek. Daarna loop ik door naar het buitenterras.


    Your make-up is terrible

    Leila May Donovan

    Ik schrok van wat hij zei. Voordat ik wat kon zeggen trok hij mij al mee naar boven. We liepen langs deuren. Onderweg kwam ik de mijne tegen. We kwamen bij zijn kamer terecht en hij griste twee boards achter een koffer vandaan. Met grote ogen keek ik naar hem. Stiekem moest ik glimlachen om zijn enthousiasme. 'Zeker weten dat jij mij dat kan leren?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dylan Griffin Puckerman
    'Dylan.' Stelde ik me mezelf voor terwijl ik mijn rugtas in een stoel gooide, snel naar de keuken liep om te kijken of er at te eten viel te halen. ik trok een zak chips open, waarna ik terug naar de woonkamer liep en het mezelf gemakkelijk maakte op een grote stoel. 'Welke film zijn jullie aan het kijken?' Vroeg ik, waarna ik een grote hand chips in mijn mond stopte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cymbeline
    "Hm, ja. Dat zijn ze." Ik grinnik en rek me kort uit waarna ik me opnieuw opkrul. "Hier kan ik best aan wennen." Geef ik met een schaapachtig glimlachje toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brandon Kilian Noway
    ''Zeker weten, Ik ben de beste!' Grijnsde ik, waarna ik snel nog even in mijn jas keek voor mijn aansteker. Ik keek weer op en grijnzde enthouiast naar Laila, die nogsteeds niet hellemaal zeker leek te zijn. 'He, ze geven me er heus niet voor niets zoveel geld voor.' glimlachde ik terwijl ik haar weer de kmer uit sleurde en op zoeken ging naar het Skatepark.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jean-Piero Shedden

    "We kijken The Grudge" antwoordde ik tegen Dylan. "Hier kan ik best aan wennen." zei Cymbeline toen. Ik glimlachte naar haar. "Helaas krijg ik koppijn van zoveel drukte dus ik ga nu even ergens anders heen." Ik stond op en rekte me uit. "Als je wilt kun je meegaan en anders blijf je hier bij deze twee gentlemans." zei ik grinnikend. Ik liep alvast naar de deurpost van de gang toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leila May Donovon

    'He, ze geven me er heus niet voor niets zoveel geld voor,' glimlachte hij en hij sleurde me alweer mee. Waren er überhaupt wel mensen zoals ik hier. Ik keek naar Brandon. 'Wil je niet zo sleuren?' vroeg ik zachtjes. 'Doet zeer..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brandon Kilian Noway
    Meteen liet ik Leila haar arm los. 'Sorry, stomme gewoonte.' Piepte ik, terwijl ik haar schuldbewust aankeek. Ik leefde in een huis met alleen maar mannen, op me moeder na dan. Al mijn vrienden woonde prakties bij mij, maar ik hoefde geen rekening met ze te houden of ik ze pijn deed of niet.
    Maar meisjes, meisjes hoorde je geen pijn te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cymbeline
    "Hmm." Ontsnapt er kort uit mijn mond waarna ik een zucht slaak en vervolgens opsta. "Dus, wat nu?" Murmel ik terwijl ik hem volg en nog even naar Tyler zwaai. Die film was hem toch niet geworden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leila May Donovon

    'Geeft niet,' zei ik zachtjes. Ik was blij toen hij me los liet. Ik wreef eventjes over mijn arm. 'Mijn armen zijn niks gewend.' Ik keek eventjes om me heen terwijl we verder liepen. In dit gedeelte was ik nog niet geweest. Het was zo mooi en zo groot. Ik keek naar Brandon. Zo te zien was hij niet echt onder de indruk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you