• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik ben Faye Sanchez, mijn tweede naam is Melodié. Niet omdat ik muzikaal ben, want ik heb daar absoluut geen talenten in. Ik ben zestien jaar, geboren op zestien juli 1995. Ik praat in mijn slaap, ik ben klunzig, volgens sommige iets te enthousiast op sommige moment en, eh. Ik houd van films kijken, wil later kapster worden en oh, ik ben zo slecht in liegen."
    Ik knik af en toe.
    "Kapster? Interessant. Waar ga je naar school?"
    Ik klooi wat met mijn vingers. Onbewust merk ik dat we wel veel gemeen hebben, maar het is puur toeval. Plus ze ziet er nog leuk uit ook. Ik kan mezelf wel slaan. Het is nooit slim, laat staan gemakkelijk, iets te beginnen met een sterveling. En al zeker geen Floraat. Ik kuch even en kijk betrapt weg, alsof ze mijn gedachten zou kunnen lezen.
    "En hoezo heb je geen muzikaal talent? Iedereen heeft dat. Jet moet het alleen maar stimuleren. Ik ben bijvoorbeeld super in zingen. Onder de douche, uiteraard."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kapster? Interessant. Waar ga je naar school?" Ik kijk hem beschaamd aan, maar wacht even af. "En hoezo heb je geen muzikaal talent? Iedereen heeft dat. Je moet het alleen maar stimuleren. Ik ben bijvoorbeeld super in zingen. Onder de douche, uiteraard." Ik grinnik even.
    "Ik ben nog nooit in mijn leven naar school geweest." zeg ik dan. "Mijn moeder gaf me les, aangezien floraten nog wat "extra" biologie krijgen en ook de gymlessen net iets anders zijn." Ik zeg dit wat zachter en kijk naar onze chauffeur.
    "Als je onder de douche zingen meetelt, ja." Ik rol met mijn ogen. "Dan heeft iedereen een talent."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben nog nooit in mijn leven naar school geweest." zeg ik dan. "Mijn moeder gaf me les, aangezien floraten nog wat "extra" biologie krijgen en ook de gymlessen net iets anders zijn. Als je onder de douche zingen meetelt, ja. Dan heeft iedereen een talent."
    "Ik weet niet of Fedea haar schooljaar nog gaat afmaken, maar anders kan je met haar mee? Ik denk niet dat dat een probleem zou zijn," zeg ik met een glimlach.
    "En nee, jij ook een douche-artiest? Dan moeten we eens samen optreden."
    Ik grinnik.
    "Grapje hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "S-sorry, ik bedoelde het niet zo... direct. Toen ik die zwangerschapstest zag, ik dacht dat ik gek werd, Trey. Het kan me niet schelen hoe jong we zijn, dat we nog maar net samen zijn. Ik hou van je, en... Enkele weken geleden had ik nooit gedacht dat ik dit nu zou zeggen, maar ik wil het, Trey. Volgens mij heb ik de gedachte eraan al zodanig geaccepteerd, dat het echt als een zware klap aankwam. En met dat laatste zou ik je altijd kunnen helpen."
    Ik schud opnieuw wild mijn hoofd. Dit gaat niet gebeuren, niet nu, niet hier. Die klap van net één keer meemaken is erg genoeg. En als ik al toegeef, dan gebeurt dat niet zonder dat we er beiden goed over nagedacht hebben.
    "Nee. Niet hier, niet nu. Nee," zeg ik vastbesloten. "Ik hou heel veel van je, maar ik heb geen zin nu en als ik dat al had dan wilde ik er toch eerst over nadenken want wat jij net beschreef gebeurt nu ook met mij," voeg ik er een heel stuk zachter aan toe.
    Kan ze dan niet begrijpen dat ik het hier ook lastig mee heb?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee. Niet hier, niet nu. Nee. Ik hou heel veel van je, maar ik heb geen zin nu en als ik dat al had dan wilde ik er toch eerst over nadenken want wat jij net beschreef gebeurt nu ook met mij."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik bedoelde het ook niet als in 'hier' en 'nu, dit eigenste moment', maar als in 'nu, dit moment in ons leven'. Ik wil er niet binnen honderd jaar spijt van hebben," fluister ik.
    "Maar ik geef je alle tijd die je nodig hebt, Trey, want als ik dit doe, doe ik het alleen maar als jij naast me staat."
    Ik glimlach flauwtjes en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik weet niet of Fedea haar schooljaar nog gaat afmaken, maar anders kan je met haar mee? Ik denk niet dat dat een probleem zou zijn," Ik haal mijn schouders op. Veel behoefte aan school had ik nu niet en trouwens, bij Fedea in de klas komen zou ik nooit. Fedea was vijftien, ik zestien.
    "Ik ben een jaar ouder dan Fedea en waarschijnlijk lig ik met sommige vakken enorm achter. Geschiedenis en zo, met biologie sloegen we de thema's over dieren meestal over en kregen we "speciale" lesstof. Met andere vakken lig ik dan weer voor." Ik glimlach vluchtig en hoor dan nog een donder, kort opgevolgd door een flits.
    "En nee, jij ook een douche-artiest? Dan moeten we eens samen optreden. Grapje hoor." zegt hij er nog snel achter. Ik rol met mijn ogen.
    "Je houdt wel van grapjes hé. Nou ja, wie weet." Ondertussen glimlach ik even, haal mijn schouders op en grinnik dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben een jaar ouder dan Fedea en waarschijnlijk lig ik met sommige vakken enorm achter. Geschiedenis en zo, met biologie sloegen we de thema's over dieren meestal over en kregen we "speciale" lesstof. Met andere vakken lig ik dan weer voor. Je houdt wel van grapjes hé. Nou ja, wie weet."
    Ik haal mijn schouders op, en vertel haar maar niet dat dat mijn falende flirtende ik is.
    "Ach, je maakt het me nogal makkelijk," zeg ik dan maar vlug.
    Ik glimlach flauwtjes en kijk naar buiten. Net op dat moment stopt de taxi, betaal ik en stap uit. Meteen loop ik naar de deur, en open de deur al, zodat Faye meteen naar binnen kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, je maakt het me nogal makkelijk," Ik rol met mijn ogen en wanneer de taxi stopt betaalt Rey netjes en opent zijn deur. Ik graai mijn rugzak van de tas en achtervolg hem. Even bekijk ik het gebouw en wanneer ik bij de deur aankom kijk ik hem aarzelend aan. Ik kende de jongen nauwelijks, maar veel beters had ik niet en ik mocht hem wel.
    "Ga jij maar eerst, ik ken de weg niet." zeg ik vlug en haal mijn hand door mijn haren. Ik werd er gek van, maar dat kwam vooral door de vermoeidheid. Als ik in Rey zijn appartement zou zijn, zou ik het direct gaan vlechten, besluit ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga even eten]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ga jij maar eerst, ik ken de weg niet."
    Ik knik en loop de trap op. Het eerste appartement dat ik tegen kom, open ik en laat haar naar binnen.
    "Welcome home, zou ik zeggen."
    Ik sluit de deur achter haar en leg mijn sleutels op de kast.
    "Hier is de woonkamer, de keuken, de eetkamer, mijn slaapkamer, de badkamer, en dat is het. Doe maar alsof je thuis bent, ik zal je bed klaarmaken."
    Glimlachend haal ik de kussens uit de sofa.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik bedoelde het ook niet als in 'hier' en 'nu, dit eigenste moment', maar als in 'nu, dit moment in ons leven'. Ik wil er niet binnen honderd jaar spijt van hebben. Maar ik geef je alle tijd die je nodig hebt, Trey, want als ik dit doe, doe ik het alleen maar als jij naast me staat."
    Ik knik even en trek haar dichter tegen me aan. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar glanzende haren en aai er even over.
    "Dus, nieuw kapsel?" vraag ik, in de hoop dat de sfeer wat luchtiger wordt.
    Ik heb haar zo hard gemist, ik heb geen zin om er niet van te genieten dat ik haar terug heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik leg mijn armen om hem heen en laat mijn hoofd op zijn borstkas rusten. Ik knik.
    "Faye heeft het gedaan. Ik kreeg de knopen er niet uit nadat ik gedouchet had, en ik was het een beetje beu."
    Ik draai een korte lok om mijn vingers.
    "Vind je het niet te kort?"
    Ik druk een kusje in zijn hals en sluit mijn ogen om me te concentreren op zijn hartslag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Liam

    'Ja we verdoven alleen de huid rondom je verwonding en dan kunnen we die gaan behandelen.' We zijn bij de OK en ik krijg een mond kapje. 'De prik kan wel even pijn doen.' Deelt ze mee. Ik neem Camargue haar hand vast en kijk naar haar gezicht.

    [I'm off :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ja we verdoven alleen de huid rondom je verwonding en dan kunnen we die gaan behandelen. De prik kan wel even pijn doen."
    Ik knik even, zolang het maar niet op die kogel lijkt vind ik het best. Ik laat ze maar hun gang gaan.
    Als ik mijn hoofd naar Liam draai moet ik even lachen, dat mondkapje is hilarisch.
    "Sexy," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.