• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Zo moet het lukken. Ongetwijfeld. We zijn er bijna, Trey."
    Ik werp Rey een kwade blik toe als hij zijn hand op mijn schouder legt. Die jongen laat me altijd schrikken.
    "Maar nog niet helemaal," antwoord ik terwijl ik het gaspedaal nog wat verder in duw. Ik rijd veel te snel, iets dat ik met Fedea in de auto nooit zou doen, maar iets zegt me dat deze persoontjes wel tegen een stootje kunnen. In feite rijd ik zo snel dat wanneer ik parkeer, de auto even slipt. Rustig blijven. Stuur omgooien en handrem op zetten. De auto komt succesvol tot stilstand en de aandacht ik ook al.

    Camargue

    Die jongen rijdt als een gek! Hoewel ik hem er wel voor bewonder als hij de slippende auto veilig tot stilstand weet te brengen. Nog voor de motor uit is, heb ik een kus op Liam's lippen gedrukt en spring ik de auto uit.
    "Hé, lelijkerds! Wie wil een ritje?" schreeuw ik.
    Ik verander vlak voor de plantjes die de wacht houden in het witte paard dat net nog in schaduwvorm naast me stond en trippel triomfantelijk een rondje. Na even uitdagende gestijgerd te hebben, vertrek in in volle galop richting de bossen om ze weg te lokken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik spring de auto uit, en zodra mijn voeten de grond raken, verander ik en loop elegant naar de deur, waar ik de overblijvende Floraten wegdrijf. Ik zie hen kwaad kijken, en dreigend dichterbij komen. Ik lok hen de andere kant van het bos in, en wanneer ik even achterom kijk, merk ik dat Trey en Liam nu alleen nog achterblijven, en dus naar binnen kunnen. Het eerste deel van het plan lukt al.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wie wil hier nu wonen? Het lijkt me op sommige plekken redelijk onbewoond. Vuil en zo." antwoord Fedea terug. Ik sta op en ga met mijn wijsvinger langs de randen van de badtegels, waar inderdaad een dikke laag stof op ligt, daarna klop ik ze af.
    "Waarschijnlijk zijn dit gewoon van die huizen die de floraten ooit hebben gekocht voor dit soort gevallen." Meteen vraag ik me af of er vaker faunielen ontvoerd zullen zijn of dat Fedea de eerste is. "Gelukkig gaan we zo weg." Dan schrik ik op van luid gestommel beneden en kijk ik Fedea angstig aan. Ik pak een willekeurig pistool uit de tas en hang de rugzak om mijn schouder. Ik draai de deur van het slot af en laadt het geweer, haal een diepe zucht en doe één stap naar buiten.

    [Tekst aangepast]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:10 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Camargue kust me nog een keer en is dan weg. Bezorgt kijk ik haar na. 'Oke kom trey. ' ik wacht even voor ik zeker weet dat er nu geen faunielen zijn en ren dan met Atreyu naar de achter deur.

    Atreyu

    "Oké, kom Trey," zegt Liam zodra de anderen naar buiten gesprint zijn.
    Ik staar hem verbaasd aan als ik hem richting de achterdeur zie lopen en trek een sprint om hem in te halen.
    "Joh, niet de achterdeur heeft Faye gezegd," fluister ik hem toe.
    Ik knik naar de voordeur en probeer te bedenken wat ik best doe. Binnen sluipen en hopen dat niemand ons ziet of naar binnen rennen en gebruik maken van de verbazing. Misschien een combinatie van de twee. Ik stap zo stil mogelijk de voordeur binnen. Het huis lijkt vrij verlaten, volgens mij zijn de meesten achter Cam en Rey aan. De kelder, goed. Ik schrik me rot als een blonde kerel plots de hoek om komt en zonder erbij na te denken sla ik hem knock out. Ik van hem op en leg hem neer om geen klap te veroorzaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik moet het Trey na geven. Dit had ik niet van hem verwacht. Hij zou een goede wachter worden sat was zeker. We tillen de man op en leggen hem voorzichtig uit het zicht neer. 'Oke waar moeten we naar binnen? ' fluister ik.

    Atreyu

    Ik kijk Liam dankbaar aan als hij me helpt het blokje mens te verbergen voor eventuele anderen.
    "Oke waar moeten we naar binnen?" fluistert hij.
    Ik wijs met mijn vinger naar boven. Ik zie een stoffige trap die ik zo stil mogelijk beklim. Boven kijk ik om me heen, het is alleen een kwestie van de juiste deur te vinden.
    "Badkamer," zeg ik geluidsloos. Ik kijk even om me heen en weeg de mogelijkheden af. Bijna moet ik lachen als mijn brein afkomt met de gedachte "als ik een badkamer was waar zou ik dan zijn?" maar ik weet me in te houden. Bij de meest centrale deur van de gang, waar ik zelf een badkamer zou plaatsen, klop ik even. Daarna neem ik een positie aan waarbij ik makkelijk een klap kan verkopen mocht er iemand open doen die ik niet in mijn armen wil nemen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk angstig naar Faye wanneer ik gestommel en stemmen hoor. Zouden ze...?
    "Wat doen we nu?" fluister ik.
    Ik merk hoe mijn hand zich om de revolver sluit, en al veel minder hard trilt dan net. Ik probeer de stemmen te herkennen, maar ze zijn te zacht. Misschien zijn het de floraten, die ons doorhebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Faye en Fedea zitten niet in de kelder hé? Ze zitten boven in de badkamer. Heeft Faye ook gezegd in de telefoon en dat er een groep van 10 á 7 floraten in de kelder zitten, lol]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Darn verkeerd opgevat, ik pas het snel even aan :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Done]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knik en kijk even rond om te kijken of we de aandacht niet getrokken hebben. Het verbaast me dat ik zo rustig onder dit alles blijf. 'Goed, wat wil je doen? Gewoon naar binnen gaan ze uitchakelen en haar mee nemen of voorzichtig naar binnen?'

    Faye
    "Wat doen we nu?" Ik geef een seintje dat we naar buiten gaan. Het duurt me te lang. Ik heb Trey niet verteld wáár de badkamer is, dus misschien dat hij beneden is, plus de tijd dringt nu. Ik houd mijn hand om de revolver heen en trek Fedea met me mee, ik heb het niet eens door, maar wanneer ik de bocht omga van de hal staat er een floraat voor me. Onbekend, maar aan zijn gezicht te zien weet hij dat ik het spel vals speel. Met trillende handen richt ik mijn geweer op hem. Dit was anders dan duiven.
    "Één stap naar voren en ik schiet," Mijn stem slaat over en angstig duw ik Fedea naar achteren. De man moet lachen om mijn weerloze woorden en voordat ik het ook maar echt doorheb haal ik de trekker over. Niet op hem gericht, maar op het plafond. In de tijd dat hij verbijsterd naar het plafond kijkt, trek ik Fedea mee en verkoop ik de man nog een klap met het pistool waardoor hij naar zijn hoofd grijpt.
    "Naar beneden!" zeg ik hijgend tegen Fedea.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik gil wanneer Faye in het plafond schiet.
    "Naar beneden!" zegt Faye.
    Ik knik en loop naar beneden. En wat nu? Angstig kijk ik om me heen, met mijn beide handen om de revolver geklemd. Dit is de enige hoop die ik nog heb. Meteen heb ik spijt dat ik Faye heb achtergelaten, en twijfel of ik terug zou gaan om haar te halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik zie hoe Fedea naar beneden rent en haal diep adem. Ik ren meteen de gang door, maar wanneer ik daar geen tekens van mensen meer zie ren ik terug achter Fedea aan. Ik zie hoe ze aarzelend in de trap staat.
    "Boven is er niemand meer op die man na, hij is buiten westen." breng ik uit en haal diep adem. "Boven blijven in de badkamer of naar beneden, zeg het maar." zeg ik snel en houdt ondertussen alles goed in de gaten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.