• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Anders kunnen Trey en Liam het schot gehoord hebben en er op af gaan? Dan blijven de meisjes gewoon boven weg gestoken achter een muurtje, denkend dat er nog meer floraten komen terwijl het eigenlijk Trey en Liam zijn?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okidoki. Deal ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Goed, wat wil je doen? Gewoon naar binnen gaan ze uitchakelen en haar mee nemen of voorzichtig naar binnen?"
    Ik wil net antwoorden maar schrik op als ik een schot hoor. De gil die erop volgt zou ik uit duizenden herkennen. Dat is mijn Fedea. Veelbetekenend kijk ik Liam aan.
    "Dat is Fé," fluister ik.
    Ik sluip in de richting van het geluid, maar die verdomde houten vloer kraakt. Gelukkig niet al te luid, beneden zullen ze het niet horen maar we mogen er wel op hopen dat er boven niemand is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik hoor gekraak in de gang en ik trek Faye mee de hoek om, en druk ons tegen de muur.
    "Z-zouden ze het doorhebben?" vraag ik met trillende stem. Ik neem haar hand vast en knijp erin uit schrik. Ik bijt op mijn lip en concentreer me of er nog geluiden zijn. Mijn hart gaat tekeer als een gek, en ik voel het koude metaal in mijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Z-zouden ze het doorhebben?" Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op.
    "Wie? De floraten of de faunielen?" zeg ik zenuwachtig en laat me op de grond ploffen. Met mijn ene hand houd ik mijn pistool vast en de andere is door Fedea bezet genomen. Ze knijpt er hard in, waardoor mijn gezicht even vertrekt. Toch laat ik haar niet los.
    "Denk dat iedereen dat gehoord heeft." zeg ik dan uiteindelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik knik en volg Trey geruisloos. Ik bid dat alles goed is met Camargue en dat we zo snel mogelijk terug naar huis kunnen. Het moet lukken, we zijn al zo ver gekomen. Ik hoor zachte voetstappen en sta direct stil.

    Atreyu

    Ik hoor gefluister, maar ik kan de stemmen niet onderscheiden. Ik ben zo op het geluid gericht dat ik niet kijk waar ik heen ga, met als gevolg dat ik door een plank zak.
    "Mierda!" sis ik.
    Zo snel mogelijk probeer ik mijn been weer te bevrijden, en niet te vergeten; zo stil als dat maar kan gebeuren.
    Oh, als ik er eentje in mijn handen krijg die mijn prinses in dit krot gestoken heeft dan- Ik spits mijn oren weer, ik hoorde een plof. Iets minder voorzichtig ren ik er heen. Het schot, de gil, de plof, ik mag er niet aan denken.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:36 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mierda."
    Het is stil, maar ik hoor het wel duidelijk. Ik ken maar 1 iemand die zo vloekt.
    "Trey," fluister ik.
    Ik trek Faye snel recht en loop de hoek om. Ik bots tegen iemand op en duizelend doe ik even een stap naar achter. Droom ik nu? De tranen springen in mijn ogen en ik laat Faye meteen los.
    "Trey," zeg ik zacht en leg mijn armen om hem heen terwijl ik helemaal tegen hem aan ga staan met mijn hoofd op mijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Verbaasd kijk ik naar Fedea, ze fluistert iets onverstaanbaars en trekt me dan omhoog. Ze sprint de hoek om en verdwaasd blijf ik achter. De angst om naar voren te komen loopt toe. Ik haal een aantal keer diep adem en loop dan achter Fedea aan, waar ik haar in de handen van een jongen zie. Ik glimlach even en leun tegen de muur aan, houdt alles goed in de gaten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik geef degene die tegen me opbotst bijna een klap, tot ik besef dat het Fedea is.
    "Trey," zegt ze terwijl ik haar armen om me heen voel.
    Ik ben even zo gelukkig dat ik vergeet te ademen.
    "Fé," zucht ik terwijl ik haar nog dichter tegen me aantrek.
    Ik kijk dankbaar naar het meisje dat achter haar staat. Het is veiliger om hier per twee weg te komen, dan hebben we minder kans op ontdekking.
    "Liam, wil jij Faye meenemen?" vraag ik zacht terwijl ik achter me naar hem kijk. Dan richt ik me over Fedea's schouder naar het meisje.
    "Als je wil tenminste," stel ik haar gerust. "De auto staat voor de deur."
    Dan richt ik me weer volledig op mijn prinsesje in mijn armen. Ik neem haar gezicht vast en druk mijn lippen op de hare. God, wat heb ik dit gemist.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Liam, wil jij Faye meenemen? Als je wil tenminste. De auto staat voor de deur."
    Ik let niet echt op op wat hij zegt, en voel de tranen over mijn wangen lopen. Ik voel zijn lippen op de mijne en word helemaal week. Ik leg mijn armen om zijn hals en druk kusjes op zijn lippen terwijl ik hem aankijk. Volgens mij word ik helemaal gek. Ik ga met mijn hand door zijn haren.
    "Je bent er," fluister ik schor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik kijk vertederd naar de twee en zucht opgelucht. "Liam, wil jij Faye meenemen?" Ik knik. 'Ja natuurlijk gaan jullie maar als eerste Fedea moet hier als eerste weg.' FLuister ik zachtjes.

    Faye
    "Liam, wil jij Faye meenemen?" Ik wendt me even tot de jongen naast hem en frons mijn wenkbrauwen. Aarzelend doe ik een stap naar voren en kijk naar de trap. Stilte. Eigenlijk was het te stil.
    "Als je wil tenminste, de auto staat voor de deur." Ik kijk even op en knik dan, loop naar het trappengat toe en wanneer ik één stap naar voren doe, hoor ik een trekker afgaan. Een val. Meteen doe ik een stap naar achteren en zie een kogel door de muur gaan. Ik slaak een gil van schrik en draai me naar hun om.
    "We zijn betrapt,"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Mijn geluk is echter van korte duur als ik een tweede schot hoor. Geschrokken kijk ik op om te zien of iedereen in orde is.
    "We zijn betrapt," hoor ik Faye zeggen.
    Mijn blik glijdt even naar het wapen in haar hand. Ik strek er mijn eigen hand naar uit.
    "Dan moeten we zo snel mogelijk weg."

    Camargue

    Ik merk dat ze iets in de gaten beginnen krijgen als ze afzwakken in aantallen. Met mijn hoeven zorg ik ervoor dat de laatst overgebleven achtervolgers een lekker dutje kunnen doen en dan snel ik weer naar het huis toe. Ik hinnik luid in de hoop dat iemand achter me aan komt.
    Om het effect wat groter te maken, stamp ik met mijn achterpoten tegen de muren van het huis die vrij gewillig meegeven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schrik op van een schot en neem Trey's hand in de mijne. Ik zie dat hij doelt op Faye's wapen en geef hem het mijne.
    "Faye durft en weet het te gebruiken, ik niet," fluister ik hoofdschuddend.
    Ik hoor een heleboel lawaai beneden en ga dichter bij Trey staan. Nu begin ik echt bang te worden en angstig kijk ik om ons heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.