• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ Ik wacht wel gewoon ^,^]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [wel 1 tip. Als jullie schrijven. Denk dan wel dat iemand erop kan reageren die online is...]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Evers
    "James, hij zij dat hij verliefd op me is" piep ik, "Sev ik weet echt niet wat ik moet doen en het ergste is nog dat ik denk dat ik ook gevoelens voor hem heb" ratel ik door.
    Ik voel de tranen opkomen in mijn ogen, ik wil Severus zeker geen pijn doen en ik weet hoeveel hij James haat.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Logan
    Hij zwerft wat rond. Op een plekje waar het rustig was ging hij zitten. De bergen was het uitzicht. 'Wat is het hier toch mooi.' fluisterde hij in zich zelf.
    'Ik weet niet wat ik moet doen!' riep iemand hysterisch. Logan liep er stil ernaar toe. Zag hij Severus nou? Hij liep er dichterbij en zag dat hij hem aankeek.
    'Hoooi Hogwarts genoten! Mooie dag he, maar leuk gesprekje? Ik kan helpen.' zei hij vrolijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ik ga geen irritante gb's meer sturen of jullie wat willen schrijven, maar willen jullie dan wel antwoord geven of uit zich zelf gaan schrijven. Voordat het uitsterft :(]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    Opeens waren ze poef verdwenen. Hij verbeelde het zich, dus liep hij verder door hogwarts. Logan dacht over het leven.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Fred
    Hij sliep op zijn eigen bed. Droomde over leuke dingen.
    Fred werd wakker en kleedde zich om. Dacht na over wat hij vandaag kon gaan doen. Vanavond was het bal.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij stond op. Het bal kwam in aantocht. James hoorde iemand lopen in de gang. 'Hallo?'
    'Jaaa?? Oh hoi James. Al opgeknapt?' zei Logan.
    'Ajoh ik was niet ziek. Heb je al zin in het bal met Paaandoooora?'
    'Jaaaa, hartsikke! En jij loner?' 'Ik ga niet alleen, ik ga met Evana, als vrienden.'
    'Goed geregeld donjuan! Komop sta op dan, als je niet ziek bent.' zei Logan.
    'Ik kom al. Ik kom al.' riep James en trok zijn spijkerbroek aan met een rood vest. Hij liep richting de spiegels en keek zich zelf aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'Gaat alles wel goed daar?'
    'Uhh, is het normaal dat mijn ogen een andere kleur hebben en mijn haar donkerder is geworden?!' zei James een beetje in paniek.
    'Nee?! Dat is niet normaal. Mag ik binnen komen?' en James nuriede ja.
    'Oh my god! James wat is er met je gebeurt! Het lijkt wel dat je een ander persoon bent.' zei Logan geschrokken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'GEEN IDEE, MAAT! Ik weet het niet ik weet het niet.' zei hij verslagen.
    'Ik denk dat je de dag wel doorkanmet bruine ogen en uhh zwart haar? Mensen zullen je vast niet herkennenmaar das wel grappig.' vertelde Logan en klopte op James' schouder.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Olivier Leerman.

    Ik stond fluitend op en rekte me eens uit. Vanavond was het bal en daar ging ik heen met Bruna. Wel als vrienden nog, want ik merkte al wel aan haar dat ze nog niet zo dol was op dat kleffe gedoe van Logan en Pandora, en mijn neef. Ik poetste mijn tanden, knipoogde naar mezelf in de spiegel, haalde een kam door mijn haren, trok mijn schoolgewaad aan en liep zingend naar buiten.
    'ER WAS EENS EEN MEISJE UIT CHIIIINA, DIE HAD EEN BEHAARDE VAGI-' begon ik te zingen, maar ik werd hard op mijn achterhoofd geslagen. 'Hé! Ik was aan het zingen, ja?!' riep ik boos en keek pruilend naar de grond. Roxanne had bedacht dat ik geen vulgaire liedjes meer mocht zingen, dus luisterde ik maar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Roxanne
    'Ik vind dat vies! Zing maar wat anders, want je hebt wel een mooie stem hoor!' zei ik lachend en liep verder door de gangen. Waar is Bruna? Ohja bij James. Laat ik daar maar heen gaan.
    Toen ik daar was zag ik Bruna op een bankje. Ze lag te slapen en ik maakte haar wakker. 'Hooi, Bru. Hoe gaat het met James?'
    'Geen idee. Hij zit zich alleen aan te stellen over dat hij hier niet hoort. Je kan kijken.' zei ze en ik liep naar zijn bed. Daar was hij niet dus liep ik verder naar de badkamer.
    'AAAAAH!! Wie ben jij?!?!? Logan wat doe jij hier?!' riep ik hard.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'Dit hier is... James.' zei hij plechtig en keek in Roxanne's ogen die sirieus stonden.
    'Wat?! James? Wat is er in godsnaam gebeurt met jou?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'Roxy... Hehe ik weet het zelf ook niet.' zei hij treurig. Het was wel raar, alsof zijn droom werkelijkheid werd.
    'Ik hoop dat het leuk wordt vanavond?' zei hij.
    'Leuk? Leuk zeg je. Ik heb mijn hart gebroken. I-i-ik vond hem leuk, maar hij heeft al iemand anders. Dus ga ik maar alleen. Forever alone.'
    'Wat rot voor je Rox. Ik hoop dat je het kan vergeten? En plezier gaat maken.' zei hij met een glimlach.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Roxanne
    'Tja. Ja ik ga het dan wel vergeten op het bal.' zeg ik terwijl ik nog steeds moet wennen aan de nieuwe James.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.